Mistä asiasta voisit käyttää lausetta: Älä tee niin kuin minä teen, tee niin kuin minä sanon?
Kommentit (6)
Vaatteiden ompelussa. En käytä nuppineuloja, en harsi enkä kohdista. Kun on ommellut eläissään muutaman tuhat vaatekappaletta, niin osaaminen on näpeissä. Siksi neuvon aloittelijalle aivan erilaista tarkkuuta kuin mitä itse teen.
Tupakasta olen näin sanonut lapsilleni
Tiedän paljon ravitsemuksesta. Siitä, että pitää syödä riittävästi, monipuolisesti ja olla itselleen armollinen aina välillä. Tasainen, säännöllinen liikunta (esim ihan vain päivittäinen kävely ja hyötyliikunta ovat hyväksi)
Oma pääni ei silti anna syödä vaan näkee jokaisen suupalan epäterveellisenä/lihottavana. Pelkään liikkua liikaa, ettei minulle tule nälkä.
t: syömishäiriöinen
Aika monistakin asioista.. Mulla esim. oman hevosen käsittely oli joissain tilanteissa sellaista, että olisin varmasti huomauttanut välittömästi kenelle hyvänsä muulle jos olisin nähnyt vastaavaa. Rutiini ja luottamus monissa asioissa saa ehkä ainakin itseni tekemään asioita joskus "poikkeavalla tavalla" ja teen silloin henkilökohtaisen riskinarvion, mutta en välttämättä koskaan kehottaisi ketään muuta toimimaan samalla tavalla.
Ryyppäämisestä