Millainen oli aamupalasi tänään?
Kommentit (306)
Voileipä, koska olin menossa runsaalle lounaalle
Kahvia, tortilloja, whiskyjuustoa, chilikastiketta, kesäkurpitsaa ja guanabanamehua
Vierailija kirjoitti:
miten ihmeessä jotkut syö aamulla koko päivän annokset, En saisi kurkusta alas tommosia määriä. En ennen enkä n ytKILJUA HEKO HEKO JA VALKKARII. eN KYL USKO
Kaadapa sinä se kiljupönttösi sisus jo viemäriin, olet näköjään ryystänyt sitä jo kylliksi. Vessanpöntön kautta se sujahtaa nopeimmin putkistoon.
Tummaa riisiä ja savulohta.
Tämä siis noin klo 11 ja nousin noin klo 10
Kaksi kupillista kahvia kevytmaidolla.
Karjalanpiirakka ilman päällisiä, banaani ja lasillinen marjasmoothieta.
kananmuna ja kahvi, joka seassa hieman maitoa
Kolme palaa leipää ilman mitään levitteitä ja kahvia mustana.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri veti toimistolla NELJÄ reissumiespalaa valtavilla juustokasoilla. Ei ollut nälkä yhtään kun sitä syömishäiriötä seurasi, kahvi riitti itselle hyvin.
Sä olet kuvottava ihminen. Itse väkisin tuijottaa, kun toinen syö ja sitten vielä antipatisoituu.
Leipä on vain ikäänkuin "tarjotin" leikkeleille.
Grahamsämpylä, jossa 9 kk vanhaa Ålands mejerietin kermakermajuustoa, kurkkua ja kirsikkatomaatteja. Muki espressoa, klementiinejä kolme kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä ikivanhoja jonninjoutavia ketjuja nostellaan? Olen aina ihmetellyt.
Avasitpa itsekin keskustelun ja vaivauduit kommentoimaan. Ihmettelyn aihe se tuokin on
Kaksi minuuttia edellisen kirjoituksen jälkeen, joten juuri minun kommenttini EI nostanut tätä ketjua lainkaan, urpå :D
Kaksi palaa kauraleipää ja juustoa, kupillinen kahvia ja jälkkäriksi klementiini.
3 rinkelin puolikasta voilla ja juustolla. Käytin leivänpaahtimen kautta. Ei ole yhtä kuivaa kun perus paahtoleipä. Hiilaria tullut taas syötyä liikaa. En jaksa tehdä mitään muutosta asiaan. Uudenvuodenlupaus oli käydä yhdessä tietyssä kampaamossa, joka erikoistunut vaalennuksiin, eikä jättää hiilareita. Heh
Smoothieta Blenderistä. Kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
miten ihmeessä jotkut syö aamulla koko päivän annokset, En saisi kurkusta alas tommosia määriä. En ennen enkä n ytKILJUA HEKO HEKO JA VALKKARII. eN KYL USKO
Eipä meillä kaikilla ole samat tottumukset. Meissä ihmisissä on huimia eroja ja johtunee elintavoista.