Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä metatyöt on teidän taloudessa naisen vastuulla?

Vierailija
10.01.2024 |

Olen eronnut, joten naista ei ole, mutta meillä se meni niin, että minä mietin kaikki viikon ruokalistat ja tein kauppalaput, pidin huolen että kaapissa oli aina lapsille vuodenaikaan sopivat vaatteet, luistimet teroitettuna ennenkuin niitä tarvittiin, jne

Hoidin myös oman autoni renkaat, huollot ja katsastukset.

Nainen huolehti omatoimisesti ilmanvaihtokoneen suodattimen vaihdosta. Muut asiat hoiti, kunhan muistutin. Minusta se muistuttelu oli aika raskasta. Kun jäin lasten kanssa taloon, oli jotenkin helpompaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on metatyö? Lyhenne metsä- ja taloustöistä?

Vierailija
2/9 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mä makaan sohvalla.

-Kuningas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole naista, autoa, rahaa kauheasti tai muuta. Eli käsipelillä mennään. Kummitus ei suostu imuroimaan.

Vierailija
4/9 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään metatöitä

Vierailija
5/9 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt vähän enemmän viitsinyt muuttaa aloitusta alkuperäiseen verrattuna. Iskikö laiskuus?

Vierailija
6/9 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt vähän enemmän viitsinyt muuttaa aloitusta alkuperäiseen verrattuna. Iskikö laiskuus?

Olisit nyt vähän enemmän viitsinyt miettiä vastausta. Iskikö laiskuus?

Vierailija
7/9 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on joku sana "metatyö", ei vielä tarkoita että on kyse todellisesta asiasta. Jätämmehän ystävällisesti mielikuvitustermien viljelyn.

Vierailija
8/9 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun olin aviossa niin:

Neljän lapsen kaikkien päikkyyn tai kouluun liittyvien asioiden muistaminen. (Harrastusvälineet, erityiset päivät, retket, eväät, vanhempainvartit yms.)

Kaikki muukin lapsiin liittyvä muistaminen eli terveyteen liittyvät käynnit, vaatteiden kartoittaminen ja huolto/osto, kaverisynttärit ym. menot. Synttärisuunnittelu, lomasuunnitelmat jne.

Koko perheen ruokasuunnittelu 100% aina. Mietinnät mitä tehdä vanhoille kamoille ja leluille. Ylipäätään kaikki, että arki rullasi ilman kaiken hajoamista. Illalla mies vaan katsoi sarjaa ja meni nukkumaan, kun mulla meni se aika saada kaikki valmiiksi seuraavaa aamua varten.

Vierailija
9/9 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin päivittäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi