Kun ekaa kertaa tapasitte puolisonne, mistä tiesitte hänen olevan se oikea?
Kommentit (34)
Teineinä kumpikin taholla kavereidensa kanssa "kännänyt" ja hakeutunut kaupungille, siellä sitten tavattiin, juteltiin ja sain houkuteltua tytön yöksi kotiini.
Parinpöivän päästä lankapuhelimella sivittiin treffit, siitä on jo yli neljäkymmentä vuotta.
Ja, niin, kysymykseen vastaus. Rakastumisen tunne ja tuntui vaan niin oikealta ja helpolta olla yhdessä...
Ekan tapaamisen muistaa kumpikin siitä miten paljon himoitsi toista ja jouduttiin odottamaan monta tuntia että päästään hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, jostain sen vaan tiesi. Tuli tunne että tässä on ihminen jonka kanssa haluan olla. Parasta, että sama tunne tuli myös puolisollani. Toki piti odottaa aika kauan. Alettiin seurustelee vasta 20v ensitapaamisen jälkeen. Ihastuin jo nuorena häneen, mutta molempien elämät veivät eri suuntiin silloin. Törmättiin sattumalta aikuisina ja meillä synkkasi heti ja 2-3kk uudelleen tapaamisen jälkeen asuttiin saman katon alla. Nyt 4v yhteistä taivalta edessä ja olen onneni kukkuloilla.
Miksi eroatte 4 v päästä?
Oltiin samassa isossa firmassa töissä ja oli koko talon yhteiset henkilöstöpäivät. Satuimme istumaan työhyvinvointiluennolla vierekkäin (emme siis olleet aiemmin tavanneet). Luennoitsija sitten päätti lauseensa sanoihin, josta sai johdettua yhden marginaalisen bändin erään biisin kertosäkeen alun. Kuiskasimme molemmat tasan samaan aikaan tuon kertsin sanat.
Käännyimme katsomaan toisiamme epäuskoisina. Heti tauolla aloimme juttelemaan, vietimme koko päivän yhdessä ja skippasimme iltajuhlan päästäksemme jatkamaan juttelua rauhallisempaan paikkaan viinilasillisten äärelle. Ilta venyi pikkutunneille ja minä siirsin junalippuja lähtö kerrallaan. Lopulta, kaikki paikat olivat kiinni, joten istuimme juna-asemalla juttelemassa ja lähdin kotiin vasta kolmannella aamujunalla.
Kotimatkalla oli sellainen epäuskoinen olo, että mitä juuri äsken tapahtui :D
Hänen kanssaan oli turvallinen olo. Hänellä on hyvä huumori (ei alapäähuumoria), on muutenkin aivan ihana ihminen ja jumalaisen komea mies.
Kaikki palat vaan loksahti.
Jotenkin sen vaan tiesi <3
Heti emme voineet kuitenkaan seurustella, koska oli toisen miehen kanssa naimisissa.
Kului muutama vuosi jonka jälkeen tapasin hänet uudelleen. Tuosta päivästä lähtien on oltu kuin paita ja perse <3
Tunnettu 17v, yhdessä 14v. Ja jatkuu <3
Olen itse N40 ja mieheni 47
No, luulin että hän oli se oikea mutta paljastuikin että hän oli vasen.
Vierailija kirjoitti:
Hänen kanssaan oli turvallinen olo. Hänellä on hyvä huumori (ei alapäähuumoria), on muutenkin aivan ihana ihminen ja jumalaisen komea mies.
Kaikki palat vaan loksahti.
Jotenkin sen vaan tiesi <3
Heti emme voineet kuitenkaan seurustella, koska oli toisen miehen kanssa naimisissa.
Kului muutama vuosi jonka jälkeen tapasin hänet uudelleen. Tuosta päivästä lähtien on oltu kuin paita ja perse <3
Tunnettu 17v, yhdessä 14v. Ja jatkuu <3
Olen itse N40 ja mieheni 47
Siis itse olin baimisissa, ei mieheni x)
Mitä ihmettä nämä alapekutukset on näihin "tiesin heti" -kokemuksiin? Ei se tarkoita että se olisi se ainoa oikea maailmassa vaikka tuollaisen tunteen kokeekin. Ihmiset rakastuvat eri tavoin.
Hän oli maailman komein ja ihanin ja menin ihan päästäni pyörälle. Hulahdin rakkauskuplaan moneksi vuodeksi. Siitä on jo 30 vuotta, mutta yhdessä ollaan edelleen. Tiesin, koska rakastuin niin vimmaisesti, koko teinitytön sydämelläni.
En todellakaan tiennyt ekalla kerralla, enkä ymmärrä miten sen voisi tietääkään. Vasta ehkä noin vuoden seurustelun jälkeen, kun ei ollut tullut mitään isoja ongelmia.
Kyllä sen heti huomasi kemiasta, aivan kuten edellisten viiden puolison kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ekan tapaamisen muistaa kumpikin siitä miten paljon himoitsi toista ja jouduttiin odottamaan monta tuntia että päästään hotelliin.
Nainen se aina tietää mitä se toinen muistaa ja muistaa sen myös mainita.
En ollut hänestä yhtään kiinnostunut, mutta hän oli todella sitkeä piirittämään. Nyt ollaan oltu pian 8v yhdessä.
Enpä tietenkään sitä voinut tietää.
Tapasin 18-vuotiaana minusta kiinnostuneen, söpön pörröpääpullukan...
Siitä asti olemme olleet yhdessä. Hän on nykyään vähemmän pörröinen ja vähemmän pullea, mutta söpö edelleen...
T:mies 52v