Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on niin ihanaa...

Vierailija
08.01.2007 |

Aivan ihanaa! Nyt, kahdeksan avioliitto vuoden, synnytysten ja vuosien haluttomuuden jälkeen seksielämämme elää uskomattoman kukoistuksen aikaa. Uskomatonta että näin kävi. Ja minä olen ollut se joka suostuu seksiin noin kerrsn kuussa1 Nyt tuntuu ettei kerta päivässä riitä!!! :-) Juttelimme jouluaatto iltana perusteellisesti pari suhteesta ja kaikesta siitä mitä toisessa rakastamme, myös omista huonoista puolista ja seuraus oli tämä. Olemme hulluna toisiimme ja karkaamme kylppäriin rakastelemaan keskellä kirkasta päivää! Myös asennot ovat mitä uskomattomampia. En olis ikinä kuvitellu että moisiin suostun ja nyt nautin täysillä. Mies tietty onnesta sekasi. Voi kun nyt vain tulis kotiin toistä että saisin taas. IHANAAA-AAH!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa lohduttavalta. Meillä kärsitty tuosta haluttomuudesta myös.

Vierailija
2/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävis meillekki nuin. Ei oikein toimi tää homma ja mua myöskään ei haluta. Säälistä suostun ku mies vonkaa ja vonkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta se on ollu tylsä fraasi. Nyt se kuitenkin auttoi. Ollaan kyllä puhuttu ennenki samoista aiheista mutta kai nyt oli otollinen hetki. Nyt, 27v ymmärrän eka kertaa elämässä mitä ihmettä ne ihmiset seksistä meuhkaa. Ennen ollu mulle aihe, joka ei juuri hetkauta. t. ap

Vierailija
4/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotiaan kahdeksan naimississa ja sitten muka keskustelisi miehensä kanssa. ristiriita.

Vierailija
5/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietty kuulostaa oudolta, mutta olin 15 kun alettiin seurustella ja 20v mentiin jo naimisiin. Meillä oli kiire saada lapsia. :-)

t.ap

Vierailija
6/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon,että saisin miehenkin mukaan tuohon tunteeseen. Minulla on nimittäin sama tilanne kuin teillä,mutta yksin rakastan aja himoan miestä,jota EVVK.

Vierailija
7/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa ei ole ku seksi rakkaan miesystävän kanssa! Viikonloppuna ei meinannu yö riittää touhuillessa. Eikä aamulla edes väsyttäny ku mun lapset heräs. Ihana, ihana mies mulla! Mä olin ihan kikseissä, kun normaalisti niin hellä mies päätti naida suuhun. Teki sen tosin varoen, mutta päättäväisesti. Ja ne läpsyt pyllylle! Ah ja nam!!! Ei voi mies paremmalle maistua!!

Vierailija
8/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, kun ulottuvuutta löytyy.

Vierailija:

Olemme hulluna toisiimme ja karkaamme kylppäriin rakastelemaan keskellä kirkasta päivää! Myös asennot ovat mitä uskomattomampia.

Vierailija
9/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta pian yhdessä ja vasta nyt, kun vanhalla iällä (41) tekaistiin pari muksua kolmen vuoden välillä, on seksi ruvennut kukoistamaan. Tuntuu aina vain paremmalta, kaksi sektiota takana ja tulee aina sellaisia ihania halun puuskia, joista mieskin tykkää...

Vierailija
10/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole  onnellinen 

Vierailija
11/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ollut ihanaa ja elämän suola. Kohta oltu 49v yhdessä ja rakasteltu viikoittain koko ikä ilman haluttomuuden kausia. Aina vain yhtä rakastuneina. Rakaskausajat oli siitä poikkeuksellisia että vaimo oli silloin  täysin kyltymätön. Paljot rakastelut ja hyvät muistot intohimoisesta seksistä ruokkineet himoa vaimoon jatkossakin. Olen saanut vihdoin viimein kesytettyä tuon vikuroivan tulisen ja tempperamenttisen tamman. Muistot rajuista rakasteluista ja orgasmeistä saa välillä pujon kukkimaan silmissä, jos yhdyntä on poikkeuksellisen nautinnollinen ja saa tunteet pintaan. Silloin aina muistuu miksi ollaan oltu aina yhdessä. 

Vierailija
12/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttaileva seksi kyl vetää vertoja mateen maksalle, muikun mädille ja voille.  Kynis.mi

Vierailija
13/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena seksi oli ihaninta. Orkut herkässä, missä vaan milloin vaan, pojalla keuli jatkuvasti, hän halusi päälle koko ajan..

Ennen romantiikka tuli kovasta kiihkosta, nyt se tulee hitaasta seksistä. Molemmat ihania. 

Vierailija
14/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ollut ihanaa ja elämän suola. Kohta oltu 49v yhdessä ja rakasteltu viikoittain koko ikä ilman haluttomuuden kausia. Aina vain yhtä rakastuneina. Rakaskausajat oli siitä poikkeuksellisia että vaimo oli silloin  täysin kyltymätön. Paljot rakastelut ja hyvät muistot intohimoisesta seksistä ruokkineet himoa vaimoon jatkossakin. Olen saanut vihdoin viimein kesytettyä tuon vikuroivan tulisen ja tempperamenttisen tamman. Muistot rajuista rakasteluista ja orgasmeistä saa välillä pujon kukkimaan silmissä, jos yhdyntä on poikkeuksellisen nautinnollinen ja saa tunteet pintaan. Silloin aina muistuu miksi ollaan oltu aina yhdessä. 

Ja silti olet ollut niin lähellä mennä panemaan vierasta. Vain pelkosi epäonnistumisesta toisen naisen kanssa sai sinut olemaan tekemättä sitä. 

Sellainen sankari tämä tahvo.

Vierailija
15/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti olet ollut niin lähellä mennä panemaan vierasta. Vain pelkosi epäonnistumisesta toisen naisen kanssa sai sinut olemaan tekemättä sitä. 

Sellainen sankari tämä tahvo.

Itse olet tahvo. En ole ollut lähelläkään vieraissa käymistä, koska muut naiset eivät ole kiinnostaneet ilman tunteita. Eivät ole livenä herättäneet minkäänlaista panetusta. Fantasijat on sitten toinen juttu. Tottakai myös pelännyt sitä että naiset voisivat takertua pätevään isokaluiseen sonniin. Mutta enin este ollut halun puute livenä vieraan naisen vierellä. Vaimoni on ainut nainen joka sytyttänyt haluni heti ja siitä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä