Aloin elää aivan toisin ja nyt elän rinnakkaistodellisuudessa
Ihan uskomatonta, mutta kun muutin itseni ja elämäntyylini, niin aivan kaikki näyttää ja tuntuu erilaiselta. Edellisestä elämästä otin sellaisenaan mukaan vain tavarat/omaisuuden sekä puolison. Muuten ihmissuhteet ovat muuttaneet muotoaan enemmän tai vähemmän. Minä teen eri asioita, ajattelen eri asioita, suhtaudun eri tavalla, nautin eri asioista ja näytänkin eriltä.
Eteeni on avautunut aivan toinen maailma ja se on ihana.
Kommentit (12)
Kerro nyt vähän enemmän. Millainen elämäsi oli aiemmin ja mitä se on nyt?
Itsekkin elelen rinnakkaistodellisuudessa. Miehet on naisia, naiset on cisnaisia eikä stokkan herkkuakaan enää ole
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vähän enemmän. Millainen elämäsi oli aiemmin ja mitä se on nyt?
Aiemmin oli sellaista ajelehtimista pätkätyöstä toiseen, sotkuinen koti, alkoa meni, en jaksanut tehdä tai harrastaa oikein mitään. Kaverit niin ja näin, menetteli. Välillä masennusta, välillä ahdistusta. Tuijotin paljon netflixiä ja roikuin netissä päivät pitkät. Ei haluttanut seksiä. Viikonloppuna baariin näkemään kavereita. Joillekin varmaan aika perus lapsettoman arkea, mutta itse olin tosi onneton. Rahat meni alkoon, tupakkaan, eineksiin, roskaruokaan ja heräteostoksiin.
Nyt herään aamulla reippaana, käyn lenkillä, aloitan työt (mieleinen vakiduuni), syön terveellisesti teen itse ravitsevaa ruokaa, pidän kotini kauniina sekä siistinä, luen kirjoja, nukun loistavasti, olen lauhtunut ja ryhti on parantunut, näen kavereita tervehenkisissä merkeissä, harrastan hyvää seksiä puolison kanssa ja paljon muuta. Kiinnostun erilaisista asioista kuin ennen, esim tosi-tv ei kiinnosta enää ollenkaan, einekset maistuu pahalta, en enää tee asioita vastentahtoisesti. Nauran enemmän, olen tasaisempi ja positiivisempi.
Kun menen paikkoihin missä kävin ennen usein, ne näyttää ihan eriltä. Ruuat maistuu eriltä. Ihmiset tuntuu eriltä. Saan erilaisia mielitekoja ja eri asiat vetää puoleensa.
Ajattelin otsikon perusteella, että elät ihan oikeasti rinnakkaistodellisuudessa, mutta sinä elät kyllä ihan tässä todellisuudessa, olet vain muuttanut elämäntapojasi parempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin otsikon perusteella, että elät ihan oikeasti rinnakkaistodellisuudessa, mutta sinä elät kyllä ihan tässä todellisuudessa, olet vain muuttanut elämäntapojasi parempaan suuntaan.
Se tuntuu rinnakkaistodellisuudelta, kun olet muuten täysin samassa tilanteessa, mutta kaikki näyttää ja tuntuu aivan eriltä.
Mitä teit tuon muutoksen aikaan saamiseksi? Mikä sinut onnistui muuttamaan elämää?
Kysyn koska elän samanlaista elämää kuten sinä ennen elit ja haluan samaa mitä sinä nyt elät. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit tuon muutoksen aikaan saamiseksi? Mikä sinut onnistui muuttamaan elämää?
Kysyn koska elän samanlaista elämää kuten sinä ennen elit ja haluan samaa mitä sinä nyt elät. :D
Huh tosi vaikea laittaa sitä tiiviiseen pakettiin :D
Lue ainakin Joe Dispenzan kirja Breaking the Habit of Being Yourself: How to Lose Your Mind and Create a New One. Siitä alkuun.
Kuuntele Andrew Hubermanin podcastia ja meditoi Eckhart Tollen ohjaamana.
Siis tein aivan hirveästi hommia pitkään (vuosia) ja tutkin monia tieteenaloja ravitsemuksesta hormoneihin, psykologiaan ja hengellisyyteen. Meditoin todella todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? :)
30+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ainakin Joe Dispenzan kirja Breaking the Habit of Being Yourself: How to Lose Your Mind and Create a New One. Siitä alkuun.
Siis tein aivan hirveästi hommia pitkään (vuosia) ja tutkin monia tieteenaloja ravitsemuksesta hormoneihin, psykologiaan ja hengellisyyteen. Meditoin todella todella paljon.
Siinä tapauksessa minullakin on vielä toivoa.
Olen vähentänyt alkoa runsaasti ja alkanut olemaan vain itsekseni. Prosessoin elämää.
Meditoin myös, iltaisin yleensä.
Luen henkisiä kirjoja joista koen saavani jotain kiinni. Myös psykologisia kirjoja, hyvin monenlaisia, joista voin saada elämääni uutta.
Eckhart Tolle on hyvin tuttu, pidän hänen kirjastaan ja luen usein uudelleen. Se rauhoittaa ja saa syvenemään tietoisuuteen.
Koen olevani henkisellä tiellä, olen ollut jo pitkään mutta joskus se on jäänyt hetkeksi elämästäni kun olen keskittynyt muuhun intensiivisemmin.
Myös rakastan terveellistä ruokaa. Se jäi masennuksen myötä pois sekin. Vhh- ruoka on itselleni kaikkein tärkein. Silloin voin hyvin, teen ruoat itse ja yksinkertaisia raaka-aineita käyttäen.
Ymmärrän sinua täysin. Pysy tuossa missä olet nyt.
Itsekin kerran lähes saavutin sen mutta valitettavasti otin ison harha-askeleen ja siksi joudun tarpomaan taas takaisin siihen, missä minun oli hyvä olla.
Tsemppiä ja onnea kovasti elämääsi. Hienoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa minullakin on vielä toivoa.
Olen vähentänyt alkoa runsaasti ja alkanut olemaan vain itsekseni. Prosessoin elämää.
Meditoin myös, iltaisin yleensä.
Luen henkisiä kirjoja joista koen saavani jotain kiinni. Myös psykologisia kirjoja, hyvin monenlaisia, joista voin saada elämääni uutta.
Eckhart Tolle on hyvin tuttu, pidän hänen kirjastaan ja luen usein uudelleen. Se rauhoittaa ja saa syvenemään tietoisuuteen.
Koen olevani henkisellä tiellä, olen ollut jo pitkään mutta joskus se on jäänyt hetkeksi elämästäni kun olen keskittynyt muuhun intensiivisemmin.Myös rakastan terveellistä ruokaa. Se jäi masennuksen myötä pois sekin. Vhh- ruoka on itselleni kaikkein tärkein. Silloin voin hyvin, teen ruoat itse ja yksinkertaisia raaka-aineita käyttäen.
Ymmärrän sinua täysin. Pysy tuossa missä olet nyt.
Itsekin kerran lähes saavutin sen mutta valitettavasti otin ison harha-askeleen ja siksi joudun tarpomaan taas takaisin siihen, missä minun oli hyvä olla.Tsemppiä ja onnea kovasti elämääsi. Hienoa. :)
Mukava kuulla että tunnet toivoa! Tekstisi perusteella sitä todellakin on. Kiitos, tsemppiä ja onnea myös sinun elämääsi! :)
Ihanaa!