Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ovat niin ilkeitä toisilleen?

Vierailija
08.01.2024 |

Nykyään tuntuu, että suurin osa ihmisistä saa jotain sairasta mielihyvää siitä, että kiusaa tai satuttaa muita. Mikä siinä oikein on? Voidaanko täällä ihan oikeasti niin huonosti?

Olen itse vielä melko nuori, parikymppinen, mutta ei tällaista ollut ennen. Koronan aikana ja jälkeen ollaan menty päin mäntyä todella kovaa ja todella nopeasti. Toki aina on ollut ilkeitä ja pahojakin ihmisiä, mutta mitä ihmettä on tapahtunut? Surullisena seuraan tilannetta.

Tuntuu, että minkäänlaista erilaisuutta ei enää suvaita. Apua ei saa koskaan kysyä, ei kasvokkain tai netissä. Haukutaan muita. Puhutaan roskaa selän takana ja miksei joskus ihan kasvokkainkin. Väheksytään sairaita. Kateus kukoistaa.

Ihan hirveän surullista. Olen joutunut karsimaan joitakin ihmisiä elämästäni viime vuosina tämän ilmiön takia. 

Tykkäsin aina ennen lukea useinkin palstaa, mutta ei täällä saa nykyään edes asiallista keskustelua aikaiseksi useimmista aiheista. Aina pitää jonkun tulla haukkumaan, nimittelemään ja ilkeilemään. Varmasti tämänkin aloituksen kommenttikentässä, mutta halusin vain purkaa tuntojani. Toki toivoisin asiallista keskustelua aiheesta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi