Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummilahja? Voiko olla jotain muuta...

08.01.2007 |

Voiko mielestänne kummilahjaksi ostaa jotain muuta kuin kultasepänliikkeen kehyksiä, hammasrasioita, lusikoita...? MITÄ??!!??

Itse olen niihin kyllästynyt, eikä omien lasten kehyksetkään kaikki ole esillä. Loukkaantuisitko vanhempana, jos vauva saisi jotain käytännöllisempää kummilahjaksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hammasrasiat, kehykset ym. on sen sijaan ihan turhia ja mieluummin löytäisin paketeista lasten asioita, liinavaatteita, lastenkirjoja ym.

Vierailija
2/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olet " vain" rivikummi niin osta ihmeessä mitä haluat. Voit myös kysellä vanhemmilta mitä he toivovat, niin me tehtiin ja lahja oli siten mieleinen/tarpeellinen. Voit ihan hyvin ostaa vaatetta, kirjan tai jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan kysyä vanhempien toivomustakin. Olen ollut kultasepänliikkeessä töissä ja henkilökohtaisesti ihmetellyt näitä mainitsemiasi kummilahjoja, eikö ihmisillä ole enempää mielikuvitusta. Itse en haluaisi moisia kaapinnurkkaan tilaa viemään. (ja tuskin lapseni aikuisena osaavat kaivata tinarasiaa, jossa ensihampaansa köllöttää?)

Vierailija
4/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yksiltä kummeilta saatiin sen " tavallinen" kummi valokuvakehys, johon saa kaiverrettua kaikkia tietoja yms.

Toisilta kummeilta tyttö sai pikku sormuksen. Oli sekin kiva, mutta jos jokaiselta (3:lta) olisi tullut jotain muuta kuin kehys/lusikka/yms. niin olisi vähän harmittanut.

Vierailija
5/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaset lasten asitat, kuppi, syvä ja matala lautanen. En tiä olikos iinä jotain muutakin?

Vierailija
6/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sillä lailla perinteinen, että nimenomaan toivoin lusikkaa lapsilleni, mutta nuorimmainen sai tylsän tuntuisemman lahjan. Ei siinä mitään, kaikki otetaan tietysti kiitollisina vastaan, mutta jos nyt siis vanhempien toiveista puhutaan, niin ne vaihtelevat kovasti!

Mutta jos siis lapsen vanhemmat pitävät muitakin lahjoja mahdollisina, niin onhan noita vaihtoehtoja:

- joku muu kaunis koru (itse ostin yhdelle kummilapselle paksun kultakaulaketjun, johon ostelin synttärilahjoiksi kultaisia amulettikoruja)

- kaunis ja iso satukirja tai kirjasarja

- taideteos, esim. nätti akvarellityö

- käsityö, esim. käsin kirjailtu pöytäliina, tilkkutäkki tai shaali. Laatutyö on kallista ja arvokasta.