Laukun hautojat vieruspenkillä juma-uta!
Semmosta lähin tässä sanomaan, että kun on tuo veeärrä perunut monenlaista junavuoroa, ja kun tästä kumminkin pitää suoriutua TYÖmatkalle lentokentälle sitten bussilla, niin ottakaa markan juntit silmä käteen siellä pikavuorobussissa, kun se tulee aivan täyteen! Tai sitten laittakaa rahaa tiskiin ( kun ei teilläole) ja ostakaa tuplaliput!
Kuskit ei mitään sano ikinä, vaan tuijottaa kelloa ja tietä, ihan sama mitä kyydissä tapahtuu.
Kysyin siltä yheltä norsulta, että oleksä ostanut koko penkin itelles, vai miten meinasit bussin lastata, tää on täynnä nimittäin.
Yks piti muka kuulokkeita päässään ettei tajua mtn, oli 3 tyhjää paikkaa bussissa. Istahdin kysymättä siihen sitten.
Ei kellään mitään järkeä päässä.
Kommentit (50)
Kerran täydessä bussissa keski-ikäinen naishenkilö oli laittanut minilaukun vieressään olevalle istuimelle ja hymyli ivallisesti uusille bussiintulijoille, jotka ihmeissään katsoivat häntä ja minilaukkua.
Vierailija kirjoitti:
Kerran täydessä bussissa keski-ikäinen naishenkilö oli laittanut minilaukun vieressään olevalle istuimelle ja hymyli ivallisesti uusille bussiintulijoille, jotka ihmeissään katsoivat häntä ja minilaukkua.
Silläkin hymy hyytyis kun kaivais attasea laukkua vierus kaverin persiistä :D
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa siirtää sen laukun siitä viereiseltä penkiltä mikäli joku siihen tulee ja pyytää asiallisesti sen siirtämään. Täytyy olla itsensä kanssa harvinaisen paha olla ja elää jos täytyy koko ajan olla aggressiivinen ja suhtautua kaikkeen vihamielisesti ja silloin kannattaa hakea itselleen ammattiapua.
Miksi itsekkäille ihmisille pitäisi olla kohtelias? Jos näkee että juna/bussi tms. on tulossa täyteen, niin huomaavainen ihminen siirrä itse laukkunsa pois tieltä. Itse yleensä totean, että tässä taitaakin olla vapaa paikka ja siirrän laukun pois tieltä. - fiksumpaa on, että itse siirtää sen pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Rouva on hyvä ja istuu laukun päälle, jos ei osaa pyytää siirtämään laukkua. Entä jos laukussa onkin viritetty telamiina, jonka päälle ei paranis istua eikä astua?
Vierailija kirjoitti:
Minun laukkuni maksaa enemmän kuin tienaat kuukaudessa ja en todellakaan aio sitä siirtää lihavan perseesi tieltä!
No siirrä sitten ainakin se lihava perseesi siitä käytävälle. No, haittana se on sielläkin mutta istumapaikka vapautuu. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
"hei, onko tässä vapaata" ja napakka ote laukusta, laukku vierustoverin syliin ja istumaan penkille. Ja jos vapaana on ikkunapaikka, niin katsotaan puhelinta ja sanotaan, että "se ikkunapaikka onkin minun".
Ei kannata koskea toisten monen tonnin merkkilaukkuihin, ettei saa syytettä vandalismista tai varkaudesta, vielä kun siitä löytyy ne sormenjäljetkin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina myös sen viereisen paikan juuri siksi, ettei ap:n kaltainen sekopää pääse viereeni istumaan. Ties mitä keksisi matkan aikana.
Lähiliikenteen bussissa?
Onko ap joku niin pahan hajuinen ja vastenmielisen näkönen jolla likaiset vaatteet ja laukku, että siksi kaikki siirtää omat laukkunsa viereiselle penkille kun lähestyy käytävää pitkin?
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän laukkuani viereisellä penkillä. Ostan aina myös viereisen paikan ja siihen ei istu tasan kukaan.
Kelan tuet varmaan saa riittämään pariinkin paikkaan, jos jättää muutamana päivänä syömisen väliin.
Sama ongelma kaikkialla. Onnibussissa voi nykyisin ostaa viereisen paikan itselle.
Paikallisbussissa istun penkinvaltaajan laukun päälle jos ei siirrä.