Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes tulee extemporee-seksiä uuden/tuntemattoman kanssa ja alapää on pesemättä sekä karvainen?

Vierailija
08.01.2024 |

Lähdettekö silti seksiin ja miten se ehkä vaikuttaa tunnelmaanne? Jos kunnolla haisee pillu kun vaatteet vähenee ja karvoitus on muutenkin luomuna kuin karpon karvalakki niin mitkä on omat fiiliksenne?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikaisen tyttöystävän kanssa meni ensitreffeillä panemikseksi. "Anna mä pesen pillun ensin" sanoi tyttö mutta mä kyllä mieluusti nuolin pesemättömän.

Taitaa hapansilakka olla kiinteä osa sun ruokavaliossa??

Likaisenkaan alapään ei pitäisi haista hapansilakalle. Mikäli haisee, kannattaa hoidattaa bakteerivaginoosi pois.

Tämä. Ei nämä hapansilakkaan vertailijat ole tainneet koskaan edes haistaa saati maistaa hapansilakkaa. Kuten tuossa aiemmin jo kirjoitin, vaikka alapäätä ei pesisi koskaan, se ei terveenä tosiaankaan haise hapansilakalle.

Vierailija
22/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin käy, niin sitten käyt pesemässä alapään. Ei siinä kauaa mene.

Jep. Pikainen vessareissu ja samalla alapesu, niin on kivempi puuhastella. Karvat ei haittaa. 

Siinä on terve asenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuossa aiemmin jo kirjoitin, vaikka alapäätä ei pesisi koskaan, se ei terveenä tosiaankaan haise hapansilakalle.

Aloitetaanpa ensimmäisestä faktasta. Pillun pitäisi olla koko elämän ajan paljaana ja kirjaimellisesti tuulen huuhdottavana.

Pillu ei ole koskaan "terve" jos sitä haudotaan tiukasti lämpimässä, kosteassa ja käytännössä ilmattomassa tilassa pikkuhousuissa ja vielä farkuissa tms.

Tämä hautominen saa väistämättä sellaiset bakteerit ja hiivat riehaantumaan jotka pysyvät kurissa pelkän kaislahameen alla.

Turha tulla tänne jeesustelemaan "luomupillunsa" kanssa ellei kulje kesät talvet tavara paljaana hameen alla.

Vierailija
24/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuoksu pahalle pesemättömänä, kiitos sen karvalakin. Suojaa alapäätä. Kynityt kalkkunapimpsat kai yleesä haisee herkemmin kun on viety luontainen suoja ja huonot bakteerit lisääntyy.

Oma kokemus, että kyllä ne hajut karvoihin paremmin jää, kuin ajeltuun alapäähän. Ei tarvitse olla kalkkuna, vaikka osan karvoista ajelisikin pois. Itse jätän häpykummulle karvat, en pidä posliinista ja oma ihoni myös ärsyyntyy siltä alueelta herkemmin, jos on ajeltu.

Vierailija
25/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pessyt pilluani saippualla 30 vuoteen.  Ei haise, on terve, limakalvot kunnossa.  kun laitan illalla pikkarit pesukoriin, niin eivät nekään haarovälistä haise. Toki hajut jää karvoihin, vaikka pissalla käynnin jälkeen, mutta pesu vie ne pois, sikälimikäli naisella on terve bakteeristo alapäässä. Evoluutio on kehittänyt alapäähän tietynlaisen bakteeriston sen vuoksi, että alakerran infektiot voivat olla hyvin ikäviä ja pahimmillaan viedä hengen. Kynitty mallikin voi toki olla  hajuton aivan kuin haista hirveälle, ihan kuin se karvainenkin malli voi haista myös pahalle. Mutta itsessään karvallisuus ei merkitse hajuongelmaa.   

Vierailija
26/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain houkuteltua kapakka illan päätteeksi kaksi miestä mukaan. Ilta oli ollut tosi kiva,tanssimme ja otin muutaman siiderin.

Mulle tarjottiin juotavaa jonka huomasin jo heti..jos olisin pikkuisen hutikassa olisin helppo.   Se ei olisi ollut tarpeen sillä olin niin tarpeessa ja halusin. Ja miehet olivat niin komeita ,että melkein tyrkytin itseäni.

En ottanut liikaa alkoholia ,vaan näyttelin että olen humalassa. 

Jossain vaiheessa mulle esitettiin että voisimme lähteä   viettämään jotain kivaa.

Senhän tiesin mitä kiva tarkoitti.

Kun päästiin herrojen mökille ,minut riisuttiin kovakouraisesti ,pyysin että voisin käydä pissalla . Tarkoitus oli että olisin pikkuisen pessyt pyllyä,sillä illan tanssiminen ja  ajatukset yöstä kahden kiimaisen miehen kanssa sai pikkuhousut aika sottaiseksi.

En päässyt vessaan vaan mua alettiin nuolemaan .  Eipä olisi tarvinnut pestä enää.

Mutta en päässyt pissallekkaan hetkeen , ja kyllähän  siinä pikkuisen peti sotkeentui.

Parin kierroksen jälkeen miehetkin rauhoittui ja sain hetken hengähtää,ja pääsin pissalle.

En pessyt ja siitä huolimatta mua nuoltiin.

Ei yhtään haitannut sotkut edes.

Vierailija
27/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pessyt pilluani saippualla 30 vuoteen.  Ei haise, on terve, limakalvot kunnossa.  kun

En ole ikinä tavannut hajutonta ihmistä jolla olisi pakonomainen tarve inttää ettei haise viisi kertaa vuorokaudesaa ja 365 päivää vuodessa.

Vierailija
28/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pessyt pilluani saippualla 30 vuoteen.  Ei haise, on terve, limakalvot kunnossa.  kun

En ole ikinä tavannut hajutonta ihmistä jolla olisi pakonomainen tarve inttää ettei haise viisi kertaa vuorokaudesaa ja 365 päivää vuodessa.

kuvitteletko minun olevan nyt joku toinen henkilö? Ihan ensimmäistä kertaa nyt tästä aiheesta puhuin.... mene ja ota lääkkeesi, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi