Joitain naisia kiihottavampaa nuolla kuin toisia?
Onko joitain naisia niin paljon siistimpi nuolla kuin toisia? Mistähän tämä voisi johtua?
Mulla on aina ollut nuolemista rakastavia miehiä, minua on monien miesten toimesta nuoltu tunteja/pitkään, ja olen kuullut että maistun todella hyvältä. Olen ajatellut että suurin osa miehistä pitää nuolemisesta, ja tietenkin kehuu myös makua, ja onnekkaasti minulle on sattunut näitä kielimiehiä suhteisiin.
Nyt nykyinen miesystäväni yllättäen kertoi, ettei ennen minua liiemmälti nauttinut naisen nuolemisesta, on siis tehnyt sitä, mutta meidän vuoden suhteen aikana nuollut minua enemmän, kuin kaikkia muita yhteensä. On siis yli nelikymppinen ja ollut naimisissakin. Olin hämmästynyt sillä hän todella aina haluaa nuolla minua, ja nuolee pitkään nauttien. Ihmetellessäni tätä, ei osannut selittää, sanoi vaan että minun pilluani on vaan niin siistiä nuolla ja rakastaa makuani.
olen tietenkin tästä iloinen, ja ehkäpä sitten siinä tosiaan on perää, että olen jotenkin todella nuoltava nainen. Tiedän että kostun paljon, ja maistun omasta mielestänikin hyvältä, ikinä ei mitään tulehduksia tms, pilluni on ns kaunis perhospillu eli nuoltavaa on. Ja nautin toki nuolemisesta :) olen muutenkin siisti, karvaton, siro ja kaunis nainen. Seksikäs kokonaisuus varmasti ja seksistä pitävä.
Mutta kiinnostaa, onko tämä yleistäkin, että miehet nuolee toisia selkeästi mielummin kuin toisia naisia.
Kommentit (8)
Ei.tupakoivat maistuvat paremmalle.
Lisäksi oma mieltymykseni on, että jos nainen on juuri kussut eikä pyyhkinyt, nuolen silloin erittäin innokkaana.
Ennenkaikkea tuo riippuu sitä nauttiiko nainen myös. minä kyllä nuolen mielelläni jos saan naisen kiemurtelemaan. Monet naiset ihan kammoavat suuseksiä, vaikka itse ottavatkin suihin. Useasti myös on käynyt niin että asenteet kaatuvat, kun kerran jaa hyvän ja pitkän nuolun.
On päivän selvää, että jotain naista voi nuolla ja vastaavasti voi olla niin vastenmielinen, ettei tule mieleenkään mennä nenineen haisevaan rakoon!
Nautin nuolemisesta, mutta jos nainen ei siitä pidä, niin minkäs teet. Toisen rajoja pitää tässäkin kunnioittaa. Kauan sitten törmäsin naiseen, jolla oli voimakkaan suuseksiestot:"Mitä sinä oikein teet?". Hän kyllä kostui, eikä kieltänyt.
On sitten kyse nuolemisesta tai muuten seksistä eri osa alueineen niin kyllähän aina on joitain kenen kanssa se synkkaa paremmin ja toisia joiden kanssa se vaan yksinomaan suoritetaan.
Vierailija kirjoitti:
On sitten kyse nuolemisesta tai muuten seksistä eri osa alueineen niin kyllähän aina on joitain kenen kanssa se synkkaa paremmin ja toisia joiden kanssa se vaan yksinomaan suoritetaan.
Voisko tähän vaikuttaa se, miten hyvin tuntee seksikumppanin? Eli että ns. suorituskeskeisyys vähenee jos tuntee toisen ja on jonkinnäköinen tunneyhteys?
N
Ensimäistä tyttöystävääni rakastin nuolla, ja sen jälkeen olin paljon mieluummin vain suuseksin saajaosapuolena. Ex-vaimoani en edes nuollut kertaakaan, kun hän ilmoitti heti alkuun, ettei tykkää siitä. Ei haitannut minua. Mutta muutamia vuosia sitten tapasin naisen, johon rakastuin ihan hillittömästi, ja yllätyksekseni halusin taas nuolla samalla tavalla kuin olin nuollut ensimäistä tyttöystävääni; halusin enemmän antaa suuseksiä, kuin saada sitä (tykkään kyllä siitäkin). Toinen asia joka yhdistää näitä kahta on se, että en ikinä ole ollut niin totaalisesti rakastunut.
Eri naisten välillä on suuri ero, ketä haluaisi nuolla, kenen nuoleminen olisi lähes vastenmielistä, ja ketä suorastaan rakastaisi nuolla. Makuerot ovat enempi pään sisällä olevia juttuja. Peukalosääntönä, jos on hoikka, hyvässä kunnossa oleva herkkupeppu jolla kaunis pillu, niin se maistuu lähtökohtaisestikin jo hyvältä. Möreä-äänistä bubiruusua en nuolisi, ja panisinkin vain kovassa hädässä (sivuhuomiona, bubiruusut on hyviä ottamaan suihin, ja eivät hätkähdä vaikka laukeaisi syvälle nieluun)