Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi huonekalut "annetaan ensimmäiselle hakijalle"

Vierailija
07.01.2024 |

Itse tarvisin autokuljetuksen, ja omaa autoa ei ole. Silloin vähän hankalia nämä, jotka ei varaile ollenkaan, koska ei mun sitten kannata kysyä (maksullista) kyytiä jos ei se ole varma. Tietysti myyjillä on oikeus omiin ehtoihinsa, ja ymmärrän hyvin että perujat ja ghostaajat ärsyttää, mutta "en varaa" on myös vähän kohtuuton silloin jos kyse on isosta huonekalusta?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Todennäköisesti muuttanassa, ja haluaa päästä tavarasta eroon.

Vierailija
2/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan itsesi hoitaa maksamaan tuotteen välittömästi ja sitten pyytää päivän tai 2 kuljetusaikaa? Voit tilata peräkoukullisen taksin ja vuokrata kärryn puuilosta,  niin vuorokaudessa hoitunee kuljetus? Ehkä jopa samana päivänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annan ilmaiseksi ison huonekalun en varaa. Yleensä näiden ilmaisten tavaroiden haalijat eivät halua maksaa kymppiä Puuilon peräkärryvuokrasta. Eivät usein omista edes autoa ja alkavat etsimään jos joku tuttu pääsisi kuskaamaan. No sitten löytyy joku tuttu kolmen päivän päästä ja haku onnistuisi kahden viikon kuluttua. Kun jollain toisella olisi auto ja kuomullinen peräkärry pihassa ihan omasta takaa, kuten myös minulla, ja on valmis hakemaan heti.

Jos myyn ison huonekalun voin varata siinä tapauksessa seuraavaan päivään jos ostaja siirtää heti Mobilepaylla pyytämäni summan. Jos ei saavu noutamaan, raha jää minulle ja huonekalu seuraavalle. 

Vierailija
4/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en anna aikaa vaan pakko tulla hakemaan samana päivänä. Ongelma on siinä että jos hakija tekee oharit niin mulle jää kaluste. Muuttoa kun tehtiin niin tila on tärkeää. Kaikki tulleet aina heti tai työpäivän jälkeen.

Vierailija
5/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut että on näitä ottajia joilla ei ole autoa ja ei edes kuljetusta. Nykyään jo laitan ilmoitukseen että auto oltava.

Vierailija
6/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutikkamööbeleitä

Vierailija
7/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei varata useammaksi päiväksi tms., mutta luulisi siihen nyt edes pystyvän, että sovitaan että haen tänään (tai kellonajasta riippuen huomenna) kello se-ja-se. On ihan kohtuutonta, että joku ajaisi hakemaan huonekalua pitkänkin matkan päästä - vaikka olisi ihan omakin auto ja peräkärry - ja saisi sitten ovella kuulla, että sori, se meni jo 10 minuuttia sitten kun joku toinen ajoi nopeammin.

En ole ap enkä ole hakemassakaan mitään, itse asiassa näiden päänvaivojen vuoksi en edes osta Torista noudolla melkein ikinä mitään. Kerran joku järjesti jotain hemmetin kilpajuoksua 200 euron tavarasta. "Myyn ensimmäiselle joka ehtii ovelle" 🙄

Vierailija
8/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kun ei omista autoa niin säästää paljon rahaa. Ehkä silloin on vara järjestellä se maksullinen kyyti. Tai miksei vaikka maksullinen huonekalukin. Nämä on oikeasti elämäntapavalintoja

Vierailija
9/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskalavoilla noita annetaan nopeimalle hakijalle ilmoituksia näkee enemmän. Meinaako se oikeasti että antaja kertoo ihmisille mistä hakea ja se kuka nopeiten pääsee paikalle ja jos olet minuutin myöhemmin niin meni jo?

Itse olen antanut osoitteen ihan yhdelle kerrallaan että tule hakemaan ja jos joku muukin haluaa niin odotan että saapuuko henkilö yksi ennenkuin tarjoan seuraavalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan