Minua jäi vaivaamaan Sarasvuon Jarin kommentti vaimostaan
Jari kehui Virpin olevan vahva. Siis fyysisesti vahva. Oli hoitanut jonkun julmetun vanhan ja painavan sammutuspullon ja käyttänyt sitä.
Kukaan ei epäile, ettei Virpi olisi nopea ja vahva. Varmasti on. Ei meistä kaikki pysty samoihin suorituksiin.
En koskaan ennen muista miehen kehuneen vaimoaan fyysisesti vahvaksi. Tuo asia mietityttää edelleen.
Kommentit (30)
Onhan tuo nyt ihan hirveää, että oma koti palaa.
Sarasvuo kuitenkin sanoi, että ei ole vastoinkäymisiä, on onni kävellä pystypäin vastoinkäymiset nielleenä. En kirjoittanut asiaa sanasta sanaan oikein, mutta ajatus oli tämä.
Täällä muutamissa kommenteissa on akat ollu heti sotajalalla kun mies kehuu vaimoaan ,mikä ihme siinä ottaa kaaliin vai onko se vain sitä että ainakin tässä ko.tapauksessa niiltä sovinisti-jäkätyksiltä putoaa pohja pois? ,itse ainakin annan kehuja sukupuoleen katsomatta aina kun aihetta on,ei se ole minulta mitään pois.
Hmmm..? Onko siis outoa tai hämmentävää, jos nainen on fyysisesti vahva? Vai vain se, että se sanotaan ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Hmmm..? Onko siis outoa tai hämmentävää, jos nainen on fyysisesti vahva? Vai vain se, että se sanotaan ääneen?
Ääneen sanominen on. Vielä enemmän, että mies kehuu vaimoaan vahvaksi.
Niin mietityttää. Otsikko oli kaupassa käydessä jossain lehdessä suurella että nainen suihkutti vaahtoa paineella tai jotain sinnepäin. Olikohan vielä huutomerkki perässä.
Porealtaassa eräs mies kehui vaimonsa vierittäneen kivet kivipengerryksiin.
Vierailija kirjoitti:
Porealtaassa eräs mies kehui vaimonsa vierittäneen kivet kivipengerryksiin.
oli kuulemma itse vääntänyt maasta rautakangella.
Ehkä feministi häntäheikkiä oli alkanut mietityttämään vaimonsa fyysiset voimat..
Liian paksu perhoseksi kannettiin kevyttä miestä. Virpi pystyisi varmasti samaan.
Vipe on kova. Harva lähtisi sen kanssa kisaamaan missään. Kummasti se tulee jartsulinsa kanssa toimeen.