Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesälomasuunnitelmianne

Vierailija
07.01.2024 |

Reissaatteko perheenä ja jos niin Suomessa vai ulkomailla? Mikä on budjetti? 

Pohdin viisihenkisen perheen kanssa reissua. Budjetti max. 3000-4000€. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksan ulkona käydä niin sekin on jo jotain. Mikään ei oikein kiinnosta.

Vierailija
22/33 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi viettää viikonloppu Turussa ja tehdä Tallinnaan parin yön reissu. Rahaa menee perustason hotelliin, syömisiin ja jos jotakin kivaa löytyy, niin pientä ostelua.

Lähiseudun eläinpuistossa käydään varmaan useampi kierros.

Minulla on 2 v lapsi, joka ei oikein perusta autoilusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnekään ei mennä eikä mitään erikoista tehdä. Rahat eivät riitä enää edes normaaliin elämiseen saati sit lomiin.

Vierailija
24/33 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksaan tai Puolaan en ole rantalomien ystävä.

Vierailija
25/33 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodokselle heinäkuussa ja lokakuussa viikoksi Lissabonin kiertomatka. Keväällä ehkä myös Rodos. Rodos on lempikohde. Viime vuona 3x Rodos ja 1x Fuengirola. 

Vierailija
26/33 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin viimeiset 27 vuotta, notkutaan kotona. 

Puolisoa ei saa yhtään mihinkään, ei edes kävelylle lähi puistoon.

Jos teen omalla rahalla jotain lomanmatkoja esim käyn Ruotsissa tai Virossa, alkaa puoliso vinkumaan rahan tuhlaamisesta, kun pitäisi säästää pahan päivän varalle.

Itselläni alkaa aina loma juhannuksena ja kestää tuonne elokuulle saakka. Olen oppinut, että kannatta olla töissä (sivutyö) ja hankkia rahaa pahan päivän varalle, niin kotona säilyy rauha.

Minua vain ärsyttää tässä se, että puoliso saa kesälomat olla kotona ja minun pitää ns poistua töihin jotta meillä pysyy kotirauha.

En muista milloin viimeksi olisin vain ollut kesän ja kerännyt voimia

Vierailija
27/33 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuin viimeiset 27 vuotta, notkutaan kotona. 

Puolisoa ei saa yhtään mihinkään, ei edes kävelylle lähi puistoon.

Jos teen omalla rahalla jotain lomanmatkoja esim käyn Ruotsissa tai Virossa, alkaa puoliso vinkumaan rahan tuhlaamisesta, kun pitäisi säästää pahan päivän varalle.

Itselläni alkaa aina loma juhannuksena ja kestää tuonne elokuulle saakka. Olen oppinut, että kannatta olla töissä (sivutyö) ja hankkia rahaa pahan päivän varalle, niin kotona säilyy rauha.

Minua vain ärsyttää tässä se, että puoliso saa kesälomat olla kotona ja minun pitää ns poistua töihin jotta meillä pysyy kotirauha.

En muista milloin viimeksi olisin vain ollut kesän ja kerännyt voimia

Mikä pitää yhdessä tuollaisen puolison kanssa? 

Ei selvästikään rakasta, arvosta eikä ole kiinnostunut sinusta ja hyvinvoinnistasi?? Sori, pakko ihmetellä

T toinen jolla kohta 28v täynnä. 

Vierailija
28/33 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemusta junamatkailusta Euroopassa lasten kanssa? Budjetti? Reitit? Uhka vai mahdollisuus?

Kuulostaa mielenkiintoiselta 🤔 pitäisi vähän kuuklailla. Näkisi upeita maisemia.

Vierailija
29/33 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rodokselle heinäkuussa ja lokakuussa viikoksi Lissabonin kiertomatka. Keväällä ehkä myös Rodos. Rodos on lempikohde. Viime vuona 3x Rodos ja 1x Fuengirola. 

Lissabonin kiertomatka. Mene itse Pariisin kiertomatkalle. Olen lisäksi tehnyt Lontoon, Kööpenhaminan ja Berliinin kiertomatkat.

Vierailija
30/33 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan 

Vierailija
31/33 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma osittain buukattu jo. Aluksi ystävien kanssa Espanjaan ja sieltä jatketaan Kreikkaan, josta kotiin sitten. Kolmet lennot alle 400€ per naama, ainoastaan kotiinpaluu pompulla. Suomessa kierretään vielä majakoita miten ehditään.

Vierailija
32/33 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokakesäinen Lapin reissu. Tänä vuonna yhdistetään siihen automatka Nordkappiin, jossa ei ole vielä ennen käyty.

Tänä vuonna matkustetaan vähemmän ja kerätään rahaa ensivuoden vähän pitemmälle ulkomaan matkalle. Kunhan vain suunniteltu matkakohde/kohteet pysyisivät rauhallisena.

Vierailija
33/33 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoautolla lähdetään kiertämään keski-eurooppaa. Koirat on meillä mukana, kun omat lapset on jo aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä