Miehille kysymys: Jos nainen on kaunis, fiksu ja taivaallisen hyvä sängyssä, kompensoiko se isoja puutteita?
Hei kaikki miehet. Huolisitteko kumppaniksi naisen, joka on hyväkroppainen ja kaunis, fiksu, hyväkäytöksinen ja oikeesti mahtavaa petiseuraa,
Mutta: hänellä on ongelmia elämänhallinnassa siinä määrin, että esim laskut on menneet ulosottoon töissäkäymisestä ja hyvästä toimeentulosta huolimatta?
Kaverin puolesta kyselen kun ottaa niin päähän hänen puolesta.
Kommentit (82)
ADHD naisella on kyllä tosi ikävä sairaus. Enkä toiste haluaisi lähteä vastaavaan parisuhteeseen.
Alkuun toki aivan mahtavaa. Seksiä riittää ja jatkuvasti on kaikkea mielenkiintoista puuhaa. Pysyvät kunnossa ja kauniina kun jatkuvasti pitää olla jotain puuhaamassa, hetkeäkään ei voi olla paikoillaan. Se ihastuksen punotus poskilla on kuin teini-ikäisellä. Nuortuu siinä vanhempikin mies tapaillessa ja paneskellessa.
Mutta muutaman kuukauden jälkeen ensi-ihastus haihtuu. Sitten se jatkuva sekoilu, toistuva muiden misten tapailu ja yleinen elämänhallinnan puute alkaa vituttamaan. Ei osata siivota jälkiä, kohelletaan jatkuvasti ties mitä älytöntä, sotketaan siinä samalla mielellään muidenkin asiat. Raha-asiat täysin rempallaan, talo mätänee pystyyn, eläimistä tai lapsista ei kyetä huolehtimaan. Ei mitään empatiaa eikä kykyä huomioida muiden näkökulmia, täysin itsekeskeinen elämäntapa. Let's go ride bikes!
Vahva kyllä seksisuhteeseen. Ei missään nimessä parisuhteeseen.
Mielenterveysongelmat on kyllä ainakin minulle iso nounou vaikka olisi millainen sängyssä. En halua parisuhteessa olla minkäänsortin hoitaja.
Jos se on yyhhoo niin älä vaan sekaannu siihen.
Jos se on lapseton, niin sen voi viedä steriloitavaksi jonka jälkeen sille kannattaa hoitaa lääkitys kohdilleen ja sen voi uudelleen kouluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaushömppä on naisten juttuja. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5156831/te-naimisissa-olevat-miehet-rakastatteko-te-aidosti
Ei ole. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
ADHD naisella on kyllä tosi ikävä sairaus. Enkä toiste haluaisi lähteä vastaavaan parisuhteeseen.
Alkuun toki aivan mahtavaa. Seksiä riittää ja jatkuvasti on kaikkea mielenkiintoista puuhaa. Pysyvät kunnossa ja kauniina kun jatkuvasti pitää olla jotain puuhaamassa, hetkeäkään ei voi olla paikoillaan. Se ihastuksen punotus poskilla on kuin teini-ikäisellä. Nuortuu siinä vanhempikin mies tapaillessa ja paneskellessa.
Mutta muutaman kuukauden jälkeen ensi-ihastus haihtuu. Sitten se jatkuva sekoilu, toistuva muiden misten tapailu ja yleinen elämänhallinnan puute alkaa vituttamaan. Ei osata siivota jälkiä, kohelletaan jatkuvasti ties mitä älytöntä, sotketaan siinä samalla mielellään muidenkin asiat. Raha-asiat täysin rempallaan, talo mätänee pystyyn, eläimistä tai lapsista ei kyetä huolehtimaan. Ei mitään empatiaa eikä kykyä huomioida muiden näkökulmia, täysin itsekeskeinen elämäntapa. Let's go ride bikes!
Vahva k
Minua kyllä hirvittäisi seksisuhde vammaisen kanssa, sellainen tuntuisi jotenkin hyväksikäytölle. Sinuna miettisin tuon uudelleen.
Nainen ei saisi olla oikein mitään, ei vahvaa omaa persoonaa, jotta en tuntisi itseäni niin mitättömäksi kuin olen.
Naisen on hiukan oltava olevinaan eri mieltä, jotta voin häntä jyrätä ja hyödyntää, jotta en tuntisi itseäni niin mitättömäksi kuin olen.
Äitini antoi aina periksi kun jankutin, jankuttaminen on helppo keino manipuloida. Saan oven auki fyysisellä voimalla, se on minun ainoa voimani. Saan naisen kädestä riuhtaistua hänen omaisuuttaan helposti. Saan kiusata fyysisesti heikompaa miten huvittaa, jotta en tuntisi itseäni niin mitättömäksi kuin olen.
En oikein pärjää edes muiden miesten joukossa, mutta naisia on helppo nöyryyttää. On kiva naamioida ihmisviha naisvihaksi. Turha naisten on valittaa, minun on saatava kiusata, jotta en tuntisi itseäni niin mitättömäksi kuin olen.
Mistä tiedät, että hän on hyvä sängyssä? Oletko testannut?
Itse en ystävien kanssa p aneskele.
Vierailija kirjoitti:
Vahva k
Auts, nyt osui ja upposi. Olen adhd nainen ja kuvaus osui ihan täsmälleen mun elämään, paitsi muita miehiä en tapaile jos seurustelen.
Kumma kyllä tarjokkaita miehiä on aina löytynyt jonoksi asti mulle, jopa sellaisia jotka haluaisi mun talouden ja asiat hoitaa. Ikävä kyllä olen aina todennut että kumppani hidastaa menoa liikaa joten siksi taas elän ja sählään eteenpäin yksikseni.
En huolisi kumppaniksi aloituksessa kuvaillun naisen kanssa. Jos elämänhallinta ei ole kunnossa eli hyvistä tuloista huolimatta on ulosotossa, niin tällainen nainenhan on enemmän kuin tyhmä.
Lapset saisivat paskat geenit äitinsä puolelta.
Koska niin paljon kirjoitetaan mieslapsista, niin avauksesta tulee mieleen naislapsi.
Mun hermoni ei kestäisi tällaista naislasta. Tarvitsen aikuisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
En huolisi kumppaniksi aloituksessa kuvaillun naisen kanssa. Jos elämänhallinta ei ole kunnossa eli hyvistä tuloista huolimatta on ulosotossa, niin tällainen nainenhan on enemmän kuin tyhmä.
Lapset saisivat paskat geenit äitinsä puolelta.
No jaa. Tienaan todella hyvin, mutta juuri adhd:n takia saattaa esim joku yksittäinen lasku jäädä maksamatta. Juuri keskinkertaisuudet huutelevat tuollaisia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei saisi olla oikein mitään, ei vahvaa omaa persoonaa, jotta en tuntisi itseäni niin mitättömäksi kuin olen.
Naisen on hiukan oltava olevinaan eri mieltä, jotta voin häntä jyrätä ja hyödyntää, jotta en tuntisi itseäni niin mitättömäksi kuin olen.
Äitini antoi aina periksi kun jankutin, jankuttaminen on helppo keino manipuloida. Saan oven auki fyysisellä voimalla, se on minun ainoa voimani. Saan naisen kädestä riuhtaistua hänen omaisuuttaan helposti. Saan kiusata fyysisesti heikompaa miten huvittaa, jotta en tuntisi itseäni niin mitättömäksi kuin olen.
En oikein pärjää edes muiden miesten joukossa, mutta naisia on helppo nöyryyttää. On kiva naamioida ihmisviha naisvihaksi. Turha naisten on valittaa, minun on saatava kiusata, jotta en tuntisi itseäni niin mitättömäksi kuin olen.
Rehellistä. Pervorehellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kaverin puolesta kyselet, niin taas. Mistäs sen "kaverin" seksitaidot tiedät, onko kenties lepakko vai bi? Kumpikin on aika iso miinus kompensoitavaksi.
miten naisen bi-seksuaalisuus on iso miinus?
Sääliksi käy naiset jotka hakevat huomiota näiltä nykyajan miehiltä, ovatko he nyt aikuislapsia vai lapsiaikuisia, siis nämä miehet?
Jos naisella ovat nuo 3 ominaisuutta hän on täydellinen, mitä muka voisi puuttua?
Vierailija kirjoitti:
Naisena voin sanoa, että itse kelpasin leluksi nuorena ja laihana tuossa tilanteessa. Sitten kun hommasin mielialalääkkeet ja lihoin normaalipainon paremmalle puolelle sain fudut ja korvattiin toisella.
Kuten toki kuuluukin. Ei kenenkään tarvitse sietää läskiä hullua nurkissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta muutaman kuukauden jälkeen ensi-ihastus haihtuu. Sitten se jatkuva sekoilu, toistuva muiden misten tapailu ja yleinen elämänhallinnan puute alkaa vituttamaan. Ei osata siivota jälkiä, kohelletaan jatkuvasti ties mitä älytöntä, sotketaan siinä samalla mielellään muidenkin asiat. Raha-asiat täysin rempallaan, talo mätänee pystyyn, eläimistä tai lapsista ei kyetä huolehtimaan. Ei mitään empatiaa eikä kykyä huomioida muiden näkökulmia, täysin itsekeskeinen
Vammaisen? ADHD ei ole vamma. Kannattaa opiskella vähän lisää vielä, ennen kuin huutelee. Kulkenut ihmisissä kautta aikain.
Mies on säälittävän lapsellinen olento, muka joku merkkikello ja kallis auto osottas että on jotain korvien välissä. Eivät kestä naisia vaan unelma on lapsen vartaloinen ja lapsenmielinen, kunhan ei vaan jäis kiinni ihan alaikäsen panemisesta.
Kyllä äm-mä aina syitä löytää millä se selittelee ja perustelee tyhmyyttään.
Kurja lapsuus, koulussakin kiusattiin ja exäkin jätti.. Blaa blaa .. jätä se Si KA !