Miehille kysymys: Jos nainen on kaunis, fiksu ja taivaallisen hyvä sängyssä, kompensoiko se isoja puutteita?
Hei kaikki miehet. Huolisitteko kumppaniksi naisen, joka on hyväkroppainen ja kaunis, fiksu, hyväkäytöksinen ja oikeesti mahtavaa petiseuraa,
Mutta: hänellä on ongelmia elämänhallinnassa siinä määrin, että esim laskut on menneet ulosottoon töissäkäymisestä ja hyvästä toimeentulosta huolimatta?
Kaverin puolesta kyselen kun ottaa niin päähän hänen puolesta.
Kommentit (82)
No en todellakaan huolisi. Eikä kyllä huoli kukaan muukaan. Jonka itsekin jo lässytit
Ps.laskut pitää maksaa, aina!
Eipä haittaa, sen voi helposti kouluttaa mieleisekseen. Ihan kuten kaikki muutkin naiset..Kunhan on hyvä Bärsse 🍑 niin kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan huolisi. Eikä kyllä huoli kukaan muukaan. Jonka itsekin jo lässytit
Ps.laskut pitää maksaa, aina!
Me hoidamme laskusi - KeLa .
Eihän kukaan huoli tuollaista luuseria. Elämä on kovaa, ja se oma elämä pitää itse saada ekaksi kuntoon...ei siinä "hyväkroppa" paljon auta jos Koko elämä on päin per settä..Esim.jos nainen ei osaa/ ymmärrä laskuja maksaa , niin eipä hän ymmärrä paljon mitään muutakaan. (Työkaverini on hieman tuonkaltainen 50 v nainen...jolla jää esim aina lahjakortitkin käyttämättä)
Kyllä sä kaverin puolesta kysyjä voit löytää sellaisen miehen joka arvostaa ja rakastaa sinua puutteistasi huolimatta.
Kehottaisin olemaan alusta asti täysin rehellinen tilanteestasi ihmisille, vain siten pystyt saavuttamaan luottamuksen.
Ja voi olla, että osa miehistä ei ole rehellisiä sinua kohtaan, eli haluavat vain seksiä, mutta se on riski joka sinun täytyy vain hyväksyä.
Toivottavasti saat elämäsi hallintaan.
Eihän tuollaisessa naisessa ole enää mitään puutteita?
Ihmettelen, ettei yksikään ottanut esille periytyvyyttä eli tarkkaavaisuushäiriöt periytyvät lapsille ja äitinä voi olla vaikeuksia hoitaa lapsia järkevällä tavalla. Rakkautta voi silti olla vaikka kuinka paljon eli mieheltä vaaditaan paljon, jos toinen ei voi hoitaa kunnolla omaa osuuttaan perhe-elämässä.
Kyllä ystäväsi silti löytää miehen, jos kerran on oikeasti kaunis ja mukava.
Maksuliikenteen pettäminen tai mikään rahalla korjattavissa oleva seikka ei sinänsä sulje pois, ainakan omassa kriteeristössäni. Tuossahan saattaa matkan varrella olla sattunut jotain, josta emme tiedä, eikä ehkä kuulukaan meille. Enemmän keskittyisin alkuun positiivisen kautta ja tuo fiksuus kiinnitti huomiota. Muotoilisin sen kehityskelpoisuudeksi, tai ainakin nimenomaan sitä haen. Jos ja oletettavasti kun kehityskelpoisuutta löytyy, seuraavaksi tarkastelisin halukkuutta kehittyä. En ala listaamaan yksityiskohtaisempia kriteereitäni, mutta kuvauksen perusteella en alkuunkaan näkisi toivottomana tapauksena, pikemminkin laittaisin kuvauksen naisen vakavaan harkintaan mikäli vastaan kävelisi. Lisäksi on huomattava sekin, että hän saattaa löytää ihan oikeutettuja kehityskohteita myös miehestä. Näin varttuneempana osaa hoksata sen, että harvoin jos koskaan kannattaa heti kättelyssä vetää ihmistä viemäriin. M56
Eihän se silloin ole fiksu jos sillä on raha-asiat tuolla mallilla?
No joka tapauksessa, valtaosa näistä kaunottaristahan tunnetaan aivan holtittomina rahan käyttäjinä ja siksi niiden tuleekin ottaa sellaiset kumppanit, joille sitä varallisuutta on ehtinyt vuosien saatossa kertyä.
Tuo fiksuus on nyt kyllä ollut kortilla.
Mutta yleisesti ottaen kyllä kelpaisi.
Mutta en takaisi hänen lainojaan.
Pari kertaa voi panna.
Sitten luiskaan.
Miksi rahaongelmat haittaisivat? En aio maksaa naisen elämistä.
alkuun kelpaa ulkokuori ja loistava seksi
mutta ajan kanssa kokonaisuus ja juuri nuo mainitsemasi ongelmat
nousevat esille. ehkä jonkunlaisena tapailusuhteena toimisi paremmin,
aika karmeeta huolehtia ongelmaisesta ihmisestä pitemmän päälle.
Olen tällainen nainen. Voin kertoa, että asiat eivät ole mustavalkoisia. Keskustele tuon naisen kanssa. Ei ole oikein kysellä täällä, mikäli et tiedä koko totuutta. Tai no, muutenkin. Kukaan täällä ei tiedä.
Ai luoja täällä on hölmöä sakkia. Fiksu ja älykäs voi henkilö olla tässäkin tilanteessa. Jos hänellä on esim. tuo ADD, niin se vaikeuttaa normaalia elämistä.
Itte olen tuollainen. Mulla meni laskut ulosottoon kun mies lähti yhteisestä asunnosta, jätti kaiken minulle, eikä minulla ollut varaa maksaa kaikkea itse. Yritin kyllä hetken.
Siitä alkoi ja matkalla ollut monenlaisia solmuja ja vuoria. Nyt vasta olen alkanut saamaan elämästä takaisin otteen.
Kysyppä siis siltä naiselta. Et sinä häntä kuitenkaan elättämään ala. Menneillä ei niin väliä, vaan mitä tässä hetkessä on.
Päästä se nainen menemään! Kyllä hänkin ansaitsee rakkautta ja onnen. Ottajia varmasti löytyy.
Nämä mainostetut "sänkytaidot" ovat yleensä sitä, että osaa maata selällään sängyssä pimeässä...eikö vain?
V i t t u
mitä
v a t i p ä i t ä
täällä
Tapailu ja seksimielessä tuollainen nainen menettelee. Parisuhdetta en edes harkitsisi.