Sain taas tänään kuulla olevani liian nuuka.
Syystä, että teen usein ostokseni mieluummin puoli kilometriä kauempana sijaitsevassa S-marketissa kuin lähempänä sijaitsevassa Salessa. Tilanteesta tekee erikoisen se, että kyseinen henkilö on itse jatkuvissa rahavaikeuksissa. Mistä tämä tällainen käyttäytyminen voi johtua?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä.
Kysyin jo, mutta hän ei vastannut mitään. ap
Mieluummin visukinttu kuin konkurssitilassa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin visukinttu kuin konkurssitilassa.
Jep!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä.
No ei kai me muutkaan nyt hyvänen aika tiedetä miksi se sua nuukana pitää.
Tiedän isän ja pojan.
isä osaa säästää ja on tarkka raha-asioissa.
Poikaa naurattaa isän tarkkaa rahan käyttö, mutta ei tule ajatelleeksi että, hän ( poika) on velkakierteessä ja raha-asia on todella huonossa jamassa. Ulosotossa tai menossa.
Pitkälti luonnekysymys. Toiset nauttii rahan kuluttamisesta ja toiset sen säästämisestä.
Kateudesta, kun ei osata hoitaa omia raha-asioitaan.
Ei tuossa oke kyse nuukuudesta, vaan järjestä. Valikoima ja hinnat ovat S-marketista paremmat. Puoli kilometriä on naurettavan lyhyt lisämatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä.
Kaikilla ei mene hissi ylimpään kerrokseen asti.
Kyseinen nimittelijä ei vaan osaa ajatella loppuun asti.
On outoa. Mä käyn s-marketissa ja lidlissä. Käyn harvoin lähempänä olevalla alepalla. Ei ole sanottu pihiksi.
Ehkä sama ilmiö kun alkoholisti haukkuu heitä, jotka ovat selvin päin.
Kai sanoit, että Salessa myydään parasta ennen päivät valmiiksi "hapantuneina"?
Itse menen mieluiten K-supermarkettiin, vaikka se on Salea 2 km kauempana. Olisi siinä puolentoista kilsanpäässä S-marketkin, mutta se on kuin vähän isompi Sale.
Mulle hinnat on melkein samat kun ostan aina tarjous- tai lapputuotteita. Kauppaan meen kelin mukaan, jos sataa tai on kylmä niin lähimpään, jos komee keli niin kauempana olevaan että saa lisää liikuntaa.
Jättäisin omaan arvoonsa tuollaiset kommentit. Meillä lähin kauppa on K-Market, mutta hinnat ovat liian korkeat. Esim joku neljän euron arvoinen tuote on reilun kilometrin päässä Citymarketissa 50 senttiä halvempi. Vuoden aikana säästöä kertyy paljon. Kuten joku jo sanoikin, se ei ole nuukailua vaan järjen käyttöä.
Käyn aina Lidlissä, koska rupesin suosimaan ulkomailta tulevia tuotteita, myöskin elintarvikkeita :) . Kukkaroni kiittää
Pörssisähkötuttava?