Millainen suhde sopii sinulle, 50+?
Erosta selvinneenä en pidä kiirettä, jos kiinnostava ihminen/ihmisiä tulee vastaan. Pienet henkiset kauneusvirheet eivät niin häiritse, pitää antaa aikaa. Välillä tietysti lipsun tästä periaatteesta, mutta ahdistusta ehkäisee parhaiten pitkät piuhat ja tilan antaminen.
Oma tupa ja lupa ovat tärkeitä. En halua välttämättä sitoutua kovin herkästi ja pysyvästi juuri nyt. Toisaalta kaipaankin seuraa. Omalla kohdalla menopaussi vaikuttaa tähän tarpeeseen hyvinkin paljon.
N51.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
En taida olla trendikäs, mutta haluaisin jakaa elämäni jonkun kanssa. yhteinen tupa, arki ja lomatkin. Sellainen kokonaisuudessaan hyvä ja välittävä parisuhde. Tunne, että olen oikeassa paikassa ja kuulun johonkin.
Itselläni ei lapsia ole ja ja harvat sukulaiset on oikeasti moniongelmaisia. Eli hieman tuuliajolla olen ollut sen suhteen.
Tämmöisestä haaveilen, lieneekö utopiaa.
Mikähän syynä, ettei sulla vielä ole? Mitä kokemuksia?
Vain omannäköinen elämä jossa vähintään kolme rakastajaa joita voi pyöritellä mielensä mukaan on oikeaa elämää. Ydinperheissä olevat ovat kateellisia koska kaikkien ydinperheissä olevien suhteet kumisevat aina tyhjyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omat kämpät pitää molemmilla olla. Yhteen en kenenkään kanssa enää muuta ja lapset vähintään teinejä tai jo pois muuttaneita
Mitä jos mies alkaa viihtymään suurimman ajan sinun luonasi? Ajatko pois?
Miehen andropaussi ja testovaje ja velat ja yleinen epäluotettavuus ja valheet tekivät tepposet ja matit.
Tästä lähtien käytän vain kertakäyttöisiä.
T: nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä on pienet henkiset kauneusvirheet?
Lievä oppimattomuus, yksipuolisuus tms. Jos ihminen on lämmin ja pääosin hyväntahtoinen, näitä sietää tiettyyn rajaan asti.
Miten tähän suhtautuisi esimerkiksi sahuri Hakkaraisen tyylinen menestynyt mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajankuluksi tapailu.
Samansuuntaista, sitä suurta viimeistä odotellessa ( jos sellainen joskus sattuu kohdalle).Ystävyyttä, ihastusta, ehkä seksiä.
Ap
Mikä on saldo nyt? Treffejä, hoitoja, pätkäsuhteita?
Näitä. Päätin viime vuonna kahden vuoden kuivan kauden toisen eronneen kanssa. Sittemmin olen tutustunut pariin muuhunkin. Toinen on jäänyt kyydistä.
Ap
Ap oletko mies? Tekstisi on kuin miesoletetun
Haluaisin puhtaasti varallisuuteeni perustuvan suhteen itseäni n. puolet nuoremman naisen kanssa. M53
En oo aatellu enää seukata muta jos niin kävisi niin molemmilla omat kämpät ja omat rahat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin havaittu M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä on pienet henkiset kauneusvirheet?
Lievä oppimattomuus, yksipuolisuus tms. Jos ihminen on lämmin ja pääosin hyväntahtoinen, näitä sietää tiettyyn rajaan asti.
Miten tähän suhtautuisi esimerkiksi sahuri Hakkaraisen tyylinen menestynyt mies?
Hakkarainen on niin näkyvä Red Flag, että loistaa pimeässäkin. Mistään pikkuvioista ei ole enää kyse.
Välttäisin silmiin katsomista ja juoksisin karkuun, jos sellainen tulisi vastaan.
Ap
Haluan nimenomaan asua yhdessä ja jakaa arjen. Erillään asuessa tapaamisten sopiminen on stressaavaa. On mukavaa elää arkea, jossa molemmilla on omia menoja ja myös yhteistä tekemistä. Treeneistä tullessa toinen on kotona ja vaihdetaan päivän kuulumiset. En siinä kohtaa jaksaisi lähteä erikseen tapaamaan! Minulla ei ole omaa lapsia, miehellä 18v, joka ei asu meillä. Nyt on vuoden verran ollut yhteinen koira, joka paapotaan piloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin havaittu M51
Kuivista puhuminen paljasti. Ei kukaan nainen puhu sitä, että on ollut kuiva kausi.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehillä menopaussi? En ole.
Ap
Tasapainoisen kumppanin jonka kanssa voi vaikka harrastaa ja tarvittaessa ihan vaan olla ja elää ilman turhia draamoja. Ehdottomasti keskustelutaitoinen. Arvopohja pitää olla sama.
M55
Jatkan: haluan myös tietynlaista sitoutumista. Kumppanin etsiminen on stressaavaa, joten pidän siitä, että tiedän, että suurella todennäköisyydellä toinen on vierelläni huomennakin.
Minulle sopii parhaiten sellainen suhde missä on seksiä vähintään kerran päivässä. Pois lukien hilloviikko. M53
Vierailija kirjoitti:
Tasapainoisen kumppanin jonka kanssa voi vaikka harrastaa ja tarvittaessa ihan vaan olla ja elää ilman turhia draamoja. Ehdottomasti keskustelutaitoinen. Arvopohja pitää olla sama.
M55
Sama suomeksi:
Harrastan seksiä ja löhöilyä sohvalla sylkien kattoon ja piereskellen tyynyihin. Telkkarista en katso mitään draamoja vaan kunnon actionia. Odotan palveluhenkisiä puheita, kuten saisiko herralle olla....Mielellään oltava vielä lihava pankkitili, jota arvostan.
Vierailija kirjoitti:
En taida olla trendikäs, mutta haluaisin jakaa elämäni jonkun kanssa. yhteinen tupa, arki ja lomatkin. Sellainen kokonaisuudessaan hyvä ja välittävä parisuhde. Tunne, että olen oikeassa paikassa ja kuulun johonkin.
Itselläni ei lapsia ole ja ja harvat sukulaiset on oikeasti moniongelmaisia. Eli hieman tuuliajolla olen ollut sen suhteen.
Tämmöisestä haaveilen, lieneekö utopiaa.
Minulla on 2 lasta ja heillä iso ikäero. Ensimmäistä kertaa aikuisena olen ja elän näin vapaasti. Tulin äidiksi hyvin nuorena.
Luon nyt itselleni sitä elämää, mitä minulla ei ole vielä ollut.
Ap
Ei minkäänlainen,tämä on niin nähty.