Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen suhde sopii sinulle, 50+?

Vierailija
06.01.2024 |

Erosta selvinneenä en pidä kiirettä, jos kiinnostava ihminen/ihmisiä tulee vastaan. Pienet henkiset kauneusvirheet eivät niin häiritse, pitää antaa aikaa. Välillä tietysti lipsun tästä periaatteesta, mutta ahdistusta ehkäisee parhaiten pitkät piuhat ja tilan antaminen.

Oma tupa ja lupa ovat tärkeitä. En halua välttämättä sitoutua kovin herkästi ja pysyvästi juuri nyt. Toisaalta kaipaankin seuraa. Omalla kohdalla menopaussi vaikuttaa tähän tarpeeseen hyvinkin paljon.

N51.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taida olla trendikäs, mutta haluaisin jakaa elämäni jonkun kanssa. yhteinen tupa, arki ja lomatkin. Sellainen kokonaisuudessaan hyvä ja välittävä parisuhde. Tunne, että olen oikeassa paikassa ja kuulun johonkin.

Itselläni ei lapsia ole ja ja harvat sukulaiset on oikeasti moniongelmaisia. Eli hieman tuuliajolla olen ollut sen suhteen.

Tämmöisestä haaveilen, lieneekö utopiaa.

Minulla on 2 lasta ja heillä iso ikäero. Ensimmäistä kertaa aikuisena olen ja elän näin vapaasti. Tulin äidiksi hyvin nuorena.

Luon nyt itselleni sitä elämää, mitä minulla ei ole vielä ollut.

Ap

Miksi et luonut omaa elämääsi nuoresta lähtien? 

Tietysti loin. Nyt minulla on siihen vielä vapaammat kädet, koska olen vastuussa vain itsestäni. Perhevelvollisuudet ovat taaksejäänyttä elämää.

Ap

Vierailija
62/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko mies? Tekstisi on kuin miesoletetun

Onko miehillä menopaussi? En ole. 

Ap

Onpas, testot häviää ja samalla siitoskyky

Mies voi kuitenkin saada lapsia paljon vanhempana kuin nainen.

Menopaussi ja andropaussi ovat osittain eri asioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taida olla trendikäs, mutta haluaisin jakaa elämäni jonkun kanssa. yhteinen tupa, arki ja lomatkin. Sellainen kokonaisuudessaan hyvä ja välittävä parisuhde. Tunne, että olen oikeassa paikassa ja kuulun johonkin.

Itselläni ei lapsia ole ja ja harvat sukulaiset on oikeasti moniongelmaisia. Eli hieman tuuliajolla olen ollut sen suhteen.

Minulla on 2 lasta ja heillä iso ikäero. Ensimmäistä kertaa aikuisena olen ja elän näin vapaasti. Tulin äidiksi hyvin nuorena.

Ap

Tietysti loin. Nyt minulla on siihen vielä vapaammat kädet, koska

Olisi sinunkin kannattanut jättää silloin jälkikasvu hankkimatta.

Vierailija
64/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen suhde reissupaikkakunnalla sopisi oikein hyvin

M52

Vierailija
65/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että joku kuvittelee minun hakevan talonmiestä, mutta ei...En tarvitse talkkaria, koska olen ollut aina se, joka on huolehtinut talon ja puutarhan ylläpidosta. Joissain tilanteissa tuntisin kieltämättä oloni turvallisemmaksi, jos jakaisin talon miehen kanssa. Olisi kiva herätä aamuisin yhdessä ja juoda kahvit terassilla ym. Viihdyn myös hyvin itsekseni, mutta joskus olisi mukavampi kun talossa olisi toinenkin ihminen. 

Vierailija
66/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietysti loin.

En näe yhtään syytä, miksi. 

Vierailija
67/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52

Onko näin lapsellisia "miehiä " oikeasti olemassa?

Tai oikeastaan, miksi on?

Vierailija
68/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapainoisen kumppanin jonka kanssa voi vaikka harrastaa ja tarvittaessa ihan vaan olla ja elää ilman turhia draamoja. Ehdottomasti keskustelutaitoinen. Arvopohja pitää olla sama.

M55

Mistä sinut löytäisi?

Vierailija
69/73 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Onko näin lapsellisia "miehiä " oikeasti olemassa?

Tai oikeastaan, miksi on?

Tilaisuus taitaa tehdä varkaan, niin miehissä kuin naisissakin. Mutta enemmän varmaankin miehet tätä harrastaa, koska joillakin on jopa kokonaan toinen perhe eri kaupungissa.

Vierailija
70/73 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa, jossa pitkät ja syvälliset keskustelut ovat osoittautuneet tosi antoisiksi.Lähdin mukaan ennakkoluulottomasti ja ilman tiukkia ehtoja, koska aika näyttäisi mitkä ne minulle tärkeät ehdot juuri tämän ihmisen kanssa ovat. Se oli hyvä päätös, sillä tutuessani toiseen ja hän minuun avoin keskustelu on ollut suuri apu selvitä kohtaamistamme haasteista. Toinen on, joka on, niin kuin minäkin ole, joka olen.

Ne ennakkoon tehdy omat päätökset ihmissuhteesta kannattaa pitää sen verran löysinä, että niistä voi helposti joustaa. En minäkään kuvitellut asuvani saman katon alla toisen kanssa, mutta jos toinen asuu isossa talossa ja minä en pidä omastani voi aivan hyvin jonkun aikaa kokeilla yhteistäkin asumista. Tilanne voidaan muuttaa toiseksi koska vain ja mikä on vanhemman iän suhteiden voimavara. 

Vierailija
71/73 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen siitä, että kun lapsi muuttaa pois kotoa, muutan minäkin omaan kotiin. Mies on ollut jo vuosia haluton, joten haluaisin sinkkuuntua ja alkaa elää itselleni. En enää ikinä halua muuttaa kenenkään miehen kanssa yhteen, enkä tehdä kotitöitä kenenkään puolesta, mutta seksiä haluaisin mielelläni. Aikuinen tapailusuhde ja omissa asunnoissa asuminen olisi parasta. Se on suunnitelmani, toteutan sen kahden vuoden sisään, tarkka ajankohta riiåpuu siitä, milloin lapsi muuttaa omilleen.

N50+

Vierailija
72/73 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen siitä, että kun lapsi muuttaa pois kotoa, muutan minäkin omaan kotiin. Mies on ollut jo vuosia haluton, joten haluaisin sinkkuuntua ja alkaa elää itselleni. En enää ikinä halua muuttaa kenenkään miehen kanssa yhteen, enkä tehdä kotitöitä kenenkään puolesta, mutta seksiä haluaisin mielelläni. Aikuinen tapailusuhde ja omissa asunnoissa asuminen olisi parasta. Se on suunnitelmani, toteutan sen kahden vuoden sisään, tarkka ajankohta riiåpuu siitä, milloin lapsi muuttaa omilleen.

N50+

Haluttomuus kohtaa usein naarasnalkuttimia. Jotka eivät sitten kun alkavat elämään sitä omannäköistä elämää kelpaa kuin epävakaiden miesten patjoiksi.

Vierailija
73/73 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanis-depressiiviisinen tyyppi joka ei hoida asiaa siihen määrätyillä lääkkeiillä jotta mielialat olisivat hallinnassa on kyllä sellainen jota kukaan täysijärkinen ihmeinen ei ottaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän