Miksi en välitä enää yhtään mistään? Ei vain kiinnosta. Makaan ja syön.
Tuli elämässä kriisejä joista en sitten ole osannut nousta.
Nykyään olen työkyvytön, en hallitse raha-asioitani enää lainkaan, syön mitä huvittaa ja milloin huvittaa. Olen lihonut 40 kg. Mikään ei vain kiinnosta.
Tajuan jossain pääni uumenissa, että jotain huolestuttavaa tässä kai on mutta en saa oikein yhteyttä itseeni.
Itselle on ihan sama vaikka kuolo korjaisi. Motivaatio on täysin hukassa ja ryhtyminen tekemiseen.
Olen aiemmin ollut erittäin sisukas ja ollut olemassa omat arvot elämässä ja säännöt itselleni joita noudattaa.
Nykyään en välitä paskaakaan mistään omaan elämään liittyvästä asiasta.
Kommentit (25)
Sama. Sen lisäksi juon. Siivota en jaksa, kerran viikossa käyn postilaatikolla, muuten menee telsun ja netin kanssa. Äidin viikottaiset soitot on yhtä tuskaa kun pitää teeskennellä pirteetä.
Nyt sulla on uudet arvot. Itsekin sairastuin ja jossain vaiheessa totesin, etten ole enää sama ihminen mitä ennen. Turha on siis enää tavoitella sitä vanhaa minää ja sen toivomia asioita. Jos kämppä ei ole tiptop, ei enää harrasta samoja asioita, ei enää nauti entisistä asioista, niin mitä sitten? Mieti mistä voisit nyt tykätä, mistä voisit nyt tehdä, mitä nyt haluat elämääsi. Sillä mitä muut olettavat, haluavat, tai mitä olit ennen, ei ole mitään merkitystä.
Täällä on kaikki paskaa paitsi kusi. Ilmoittaa m38 paskantyöntekijäpaskallapalkalla