Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TONTUT viikolla 2***

08.01.2007 |

Uusi pino uudet jutut..

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole minnekään kadonnut, kyllä minä täällä aina välillä käyn teidän kuulumisenne lukemassa, ja kuulumisiani kertoilemassa! En minä voi ilman teitä kokonaan olla, olette mulle niin tärkeitä:)) olen nyt siis taas alkupisteessä. kaksi plussaa tehtiin advancen erittäin herkillä testeillä kp31ja32 pientä tuhertelua oli siis sillon, kp33 täydellinen nega ja tuhrutelu lisääntyi. Tänään vasta alkoi kunnon vuoto, kera kaikenmaailman klimppien ja klömppien, olkaa hyvät vain ja oksentakaa(ojentaa kaarimaljan) Eli selvääkin selvempi kemiallinen keskenmeno! Itkettykin on pikkasen, mut nyt on taas ajatus selkeä. Tältäkin itkulta olisi selvitty jos noita erittäin herkkiä testejä ei saisi netin kautta:( Loppujen lopuksi otin asian aika rauhallisesti, eikä se taivas pudonnut niskaani, vaikka näin kävikin! noh, nyt tiedetään, että hedelmöittyminen onnistuu, mutta luteaalivaihe on liian lyhyt, ja kiinnittyminen ei onnistunut. En vielä kuitenkaan aio hakeutua hoitoihin, tai ei kai siinä muuta kun alkaisin vain keltarauhasta syömään, mutta me mennään nyt näillä, ja odotetaan. tuli se esikoinenkin ilman apuja, niin miksei sitten seuraavakin?! Päätös on se, et pussaillaan, kun haluttaa, ja kiertopäiviä en enää aio laskea ollenkaan, tulen siinä niin vainoharhaseksi ja omanapaiseksi, että ei se ole järkevää!! Vauvaa halutaan tällähetkellä enemmän kuin mitään, mutta jatketaan mahdollisimman stressittömällä linjalla(tarkoittaa siis mua)!

Täällä oli moni muukin, kuten mun mandariinini ja sophieni tehneet tjot-päätöksen, ja se tosiaan on viisasta! Meinisin melkein ehdotteleman sitä Sinullekin Bärchen, mutta tottakai voit tikutella, just muutaman kerran, ja ihmetellä niitäkin vehkeitä, sun pää tuntuu ainakin ihan " selvältä" vielä;)! Tuntuu se ovis-tikkuihinkin ilmestyneet kaksi viivaa, melkein kun plussaisi raskaustestillä!!

äitsykö se oli joka alottaa työt ja vauveli on menossa hoitoon! (tällanen lahopää mää sit olen, antakaa mulle anteeksi jos mulla menee nimet sekasin) Minä voin sua lohduttaa, kun olen itse " hoitotäti" , että kyllä se alkaa siitä hyvin luonata, alkuhankaluuksia tottakai voi olla parina vikkona, mutta pienet lapset mukautuvat kyllä hienosti, kun huomaavat, että ei se äiti minnekään loppuelämäkseen katoa, vaikka töihin meneekin, ja sitten kun alkavat luottaa hoitajiin, niin kaikki alkaa mennä hienosti! Ja minä ainakin pidän lapsia hyvänä:)

Manteli on sairastellut oikein olantakaa, toivottavasti alkaa rohdot pian tehota! Sulla on pian piinaviikkokin, puuuhh~~~~~~~~++++++

Ihania tilastoja olitte löytäneet. Totuus on se, että meillä on kaikilla vauvamasut vielä tänävuonna:))

Fudgis, mun tulee sun nimimerkistä ihan toffee mieleen, nam, nam, taidan syödä nimimerkkisi:) Nyt mää taidan mennä syömään yhen suklaarasian tyhjäksi, enkä välitä, vaiks lihoisin 100kiloa:)

pelkkä nonuli vain, ei enää kiertopäiviä ollenkaan!!

Vierailija
22/45 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli on tullu takasin!

Surullista luettavaa oli! Liian herkät testit on syvältä. Parempi kun jätetään ne tilaamatta (mä ainakiaan en aio esim ovista tikutella)

Mut pääasia et ilmestyit pinoon ja jatkat kirjottelua. Tää on ilman sua paaaljo tylsempää!

Nyt kiirettä en ehdi tän enempää..

" mandariini"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli, ihanaa, ettet jättänyt meitä! Pahoittelut kemiallisesta. Tosiaan noi ekstraherkät testit, mihin itekin sorruin viime kierrossa, on aika turhia. Hölmöä, että vaikka sen itekin tiedostaa, että siinä tollanen mahdollisuus helposti on, niin silti pitää hötkyillä testaamisen kanssa. En siis tarkoita, että sä olisit hötkyilly, sullahan oli ihan kivasti jo päiviä, mutta meikäläinen kyllä testaili ihan liian aikasin. Parempaa onnea tähän kiertoon ja toi päivien laskemattomuus on kyllä viisasta.

Olikos se Fudgis, joka kyseli meidän työajoista. Saattaa olla aika paljon miten vaan. Yleensä sellasta neljä päivää töitä ja sitten vaihtelevasti vapaata. Riippuu tietysti kohteesta. Jos on joku aikaerolento, niin siinä tietty menee se muutama päivä ja sitten on pakolliset levot sen jälkeen muutaman päivän. Ite tykkään oikeestaan eniten lentää Euroopassa. Yleensä ne on sellasia aika normaalin työpäivän mittaisia ja yöksi pääsee kotiin. Noi maailmalla vietetyt ajat ei kyllä ole mitään kauheen hehkeitä. Yleensä siellä ollaan yks tai kaks yötä ja siitä sielläoloajasta isoin osa menee mulla ainakin nukkumiseen. Suurin osa öistä mitä joutuu olemaan pois kotoa vietetään jossain tyyliin Oulussa, Kuopiossa, Rovaniemellä jne... Joskus on lista sellanen, ettei juuri yöpyviä ole ollenkaan ja joskus (niin kuin nyt) viikottain. Toivottavasti kukaan ei nyt ymmärtänyt, että valittaisin tai en tykkäis työstäni, päinvastoin, todellakin tykkään, enkä haluais mitään muuta tehdä. Mutta nyt tietysti lapsen kanssa toivoisi, ettei noita yöpyviä koko ajan olisi.

Mutta nyt alkaa 24 ja täytyy lähteä kattomaan. Hauskat illanjatkot!

Äitsy

Vierailija
24/45 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ollu aloittanut uutta pinoa meille niin minäpä päräytin. Hitsi taas sataa vettä ihan esterin sieltä. Todella outo tammikuu!

).( Täti pörähti meille aamulla ja vauhdilla. Menin aamupissille ja pönttö valahti ihan kirkkaan punaiseksi. Nyt hiukan heikottaa ja kupeita juilii. Illalla oli lämpöä enää vaan 37: sitä se lämmönlasku tiesi..

t.mannarii kp1

Vierailija
25/45 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täällä, ilmottaudun, kipeenä ollaan oltu koko perhe anoppin mukaan laskien. pojalla ollut korvatulehdus mol. korvat ja keuhkokuume, miehellä ja anopilla keuhkoputkentulehdus. eli joulu meni kipeenä. mulla vieläkin nuha ollut jo 2 viikkoa.

lopetin tänään yövuorot ja kyllä väsyttää nyt vaik just join kahvia , nyt sit 3 vapaata.

mulla nyt kp 28 ja ei mitään tuntemuksia, tämä on eka luomukierto pillerien jlk, viimeks kierto meni ihan sekasin ja eka kierto oli 47pv joten en usko että täti tulee ylhuomenna, ajattelin silti tikutella env viikolla jos ei kuulu.

mutta nyt lopetan väsyttää vietävästi, palailen.

t. manteli kp 28 ja poika 2v4kk

Vierailija
26/45 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannarii, pahoittelut tädistä! Aina yhtä tylsää. Nyt vaan uuteen yritykseen.

Manteli, tervetuloa takaisin! Ikävää, että tolla lailla kaikki kipeenä. Toivottavasti sulla ei täti tulis vaivaamaan.

).( Täällä täti on pakkailemassa kamppeitaan ja lähtökuopissa. Mitään uutta ei siis auringon alla ennen kun toivottavasti alkaa jotain ovislimoja pukkailla. Mun tuurilla kyllä just silloin kun mahdollisesti oon maailmalla. Tänään oli terveystarkastus töihinpaluun takia ja juoksentelin sitten vielä kulkuoikeuksia hoitelemassa kuntoon. Niin se vaan on, että meikä aloittaa duunit ens maanantaina ja huomenna mennään päiväkotiin harjoittelemaan. Jännittää kyllä vähän. Mutta eiköhän se siitä.

Nyt mä aion ottaa tirsat, kun poikakin on nukkumassa. Palaillaan taas!

Äitsy kp4

Vierailija
27/45 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää täällä sammalmäellä!! Nyt pikasesti kerkeen kurkkimaan, onko täällä ollu yhtä hiljasta, kun eilen! Juuh, kurahousukelit vaan jatkuu:/

Voi mannarii, ammu se täti, minäkään en tykkää siitä naisesta, se on ilkeä ja tuhma!!

Hienoa manteli, että olet taas meidän mukana juttelemassa! Toi sairastelu on tosi kurjaa, meilläkin rinsessa sairastu yöllä flunssaan, ja siksi yö olikin tosi katkonainen:/

äitsy05, sulle puhallan ovistuulen puuuhhh~~~~~~

).( kp30 ja jännitys vain alkaa tiivistyä! Nyt en ala horista noista oireista, tuntee vaan sit ittensä petetyksi ja tyhmäksi, kun on niistä taas julmetusti hehkutellut, ja menkat alkaakin! Eli jos kaikki menee hyvin ja kierron piitus olisi se 36, niin perjantaina oltais jo paljon viisaampia, kun nyt siihen asti jaksaisin odottaa testailematta;))

Kirjoittelemisiin!!

nonulikp30

Vierailija
28/45 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannarii: Kiva kun aloitit uuden viikkopinon meille! Pahoitteluni tädistä :/ Ei muuta kun uutta yrityskiertoa putkeen!

manteli: Teretulemast takaisin ja pikaista paranemista flunssasta!

äitsy05: Tsemppiä töihin paluuseen. Toisaalta varmaan ihan mukavaa kun pääsee välillä uusiin kuvioihin, vaikka lapsen tarhaan vieminen mietityttääkin. Uskon että hyvin se lapsonen siellä viihtyy, ainakin mun kokemuksen mukaan lapset tykkää kun päiväkodissa on kavereita ja paljon virikkeitä.

nonuli: Pidän kauheesti peukkuja sulle että se plussa sieltä pärähtäisi. Tsemppiä piinaviikkoon ;)

ON: Meikäläinen on vähän sekavissa tunnelmissa tällä hetkellä. Kauheesti olis kaikenlaista kiirettä; gradun vääntämistä, keittiöremppaa ja vielä inssi torstaina mikä jännittää aikast paljon. Olen näin myöhemmällä iällä ajokorttia suorittamassa, lähinnä miehen painostuksesta johtuen ;)

Mulla on ollut nyt useampana päivänä huonovointinen olo aamuisin ja aamupäivisin ja vähän ruokahalu kadoksissa. Mahakivut on onneksi kadonneet. Muuten ihan normaali olo, että tuskin huonovointisuus mitään raskausoiretta voi olla. Toivottavasti ei ole mitään flunssaa tulossa ainakaan.

Eipä muuta, väsyttää.. :/

Terv. Sophie kp 19

Vierailija
29/45 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttä taas olevan tavallisen hiljaista!!

sophie77lle plussatuulia puhallan++++++++++

nonulikp30

Vierailija
30/45 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana tulee vain pikkuviesti, kun pitää kiirettä (sen siitä saa kun työt taas alkoi).

Me mennään nyt mannariin kanssa samoissa päivissä, koska täti löysi aamulla minutkin. Näinhän mä eilen arvelinkin. Oon varmaan jotenkin pöhkö, mutta oon ollu koko päivän tosi iloinen siitä (enpä olis aiemmin kuvitellu sen olevan mahdollista)! Siis olishan se testiplussa ollu tietenkin parempi, mutta tämähän on toiseks paras vaihtoehto kun päästään taas pian jatkamaan yritystä. Olin nimittäin jo melkein varma siitä että tädin tulo lykkääntyis ties minne, kun niin kuitenkin on tapahtunut muutaman kerran.

Anteeksi tällainen " minä hyvä, minä paras" -viesti, huomenna keskityn teidän kuulumisiin!

bärtsu (kp 1)

Vierailija
31/45 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu koko päivän reissussa. Käytii miehen kanssa Ikeassa ja nyt on kaikkea uutta kivaa kotiin. Yks lipasto odottaa kasausta ym.

Bärchen: kivaa että meillä on sama kiertopäivä! Voidaan jänskätä yhtämatkaa missä mennään. En mäkään ollu mitenkään kauheen masentunu tän päiväisestä tädistä. Tuleehan näitä uusia oviksia..

No mut nyt piirongin kimppuun. Öitä ystävät!

Mannarii kp1

Vierailija
32/45 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nopeasti kuulumisia ennen kuin pomo tulee taas kuikuileen selän taakse.. Vähiten nyt hänen haluaisin tietävän missä sivuilla päivät pitkät notkun..

MANNARII ja BÄRCHEN: positiivinen asenne on aina hyvä eli ei turhia masiksia vaikka täti tulikin kylään. Pian se taas lähtee ja sitten alkaakin uusi yritys!

MANTELI: kurjaa, kun olette sairastaneet. Niin mekin; esikoinen oli koko joulun sitkeässä mahataudissa ja sitten päälle vielä kuumeessa, joten sympatiahalaukset täältä! Toivottavasti sullakin pian nuha helpottaa.

ÄITSY05: onnea työhönpaluusta, se onkin iso muutos varsinkin lapselle. Oma poikani aloitti elokuussa päiväkodin, joten on vielä tuoreessa muistissa ne hetket. Itse kyllä aloitin työt jo vuosi sitten, mutta mies oli vielä puoli vuotta hoitovapaalla. Tutustukaa yhdessä rauhassa päiväkotiin, siitä se sitten lähtee. Alku saattaa olla hankalaa, mutta ei kannata pelästyä. Tai sitten kaikki menee loistavasti heti ensimmäisestä aamusta. Meillä aamuitkuja kesti kuukauden, mutta sen jälkeen poika selvästi tunsi olonsa turvalliseksi jäi hyvin mielin hoitoon.

NONULI: no niin! Paljon paljon plussatuulia perjantain testaukseen, jos sinne asti tosiaan maltat jännittää! Täällä jännittääkin iso liuta tonttuja kanssasi!

SOPHIE: onnea matkaan torstain inssiin! Aja varovasti, mutta rennosti, niin hyvin se menee! Ja jaksuja gradun tekoon!

Eilinen päivä olikin aikas hulinaa, ja sain tänään vasta luettua teidän kuulumiset. Esikoisen kanssa käytiin aamulla lääkärissä maitoallergia-asioissa ja iltapäivällä 2-vuotisneuvolassa. Aamun lääkäri oli hyvin huolissaan pojan pienuudesta, neuvolatäti taas sanoi, että tasaisesti kasvaa omalla käyrällään! Voi kettu sanon minä! Itse en ole juurikaan huolissani, vaikka hoikka poika onkin. On ollut sitä aina ja ihan isänsä jalanjäljissä kulkee. Huomenna meillä onkin 2-vuotis synttärit, joita juhlitaan varsinaisesti vasta ensi sunnuntaina. Voi, kun aika on mennyt nopeasti, vastahan hän oli ihan vauva!

Ja arvatkaapa mitä mitä meillä tehdään tällä viikolla..!? Hih!

Mukavaa loppuviikkoa!

Frankie kp12

Vierailija
33/45 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mulla kp 2 vai mikä, koska eilen tuli tuhrua ja ollut ihan menkkamsiet olotilat mutta tänään aamulla ei mitään. No kait se täti tulee tänään vierailulle... ostin eilen kaks apteekin omaa raskaustestiä niin kait se täti tulee , nyt kp 28.

Meille tulee tänään siivooja, luin just tänään Aamulehdestä otsikon" naiset palkatkaa siivooja ja muistakaa oma elämä" sopii siis mulle, meillä iso talo, kolmivuorotyö ja pieni poika, joten aika ei millään riitä tohon kaikeeen , tulee nyt joka toinen tiistai 3 tuntia kerrallaa.

Poika menee tänään hoitoon kun tulee just uniakaan, mulla siis vapaata, pe menen iltaan. huomenna tulee äitini , ihan kiva että saan hoitoapua, koska flunssa vielä niin saan levätä.

Mietin tässä että onko meistä mitään sellasta listaa missä oltas esitelty kuka on ym.?olis kiva tietää millasia ihmisä täällä pyörii, jospa itsekin nyt pinoutuis enemmän, ainakin yritän....

nyt pitää mennä

Vierailija
34/45 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä valvottiin taas pitkin yötä! Nuhakuume, siis pikkuneidillä!! Olo on ku tapetulla!!

Frankie:On se kumma, kun kaiken pitäs mennä just eikä melkein käyriä pitkin, eikä koskaan oteta huomioon, että onko lapsi muuten iloinen ja onnellinen! Aina vain kytätään onko +käyrällä vai -käyrällä!! Aargh, aina liian paksu, laiha, pitkä tai lyhyt!! Vanhempienkin mittoja kannattais vähän katsoa, ja ihmetellä vasta sitten!! Minäkin olen vaivaset 150senttinen, ja mieskin vain 174 senttinen, ni miten meidän lapsesta vois tulla jättiläinen?? Älä frankie murehdi sitä, minäkin olen lakannut murehtimasta, olen alkanut ajatella, että sellainen lapsi, millaiset vanhemmat! (väheksymättä neuvoloiden toimintaa, tekevät hienoa työtä)

Manteli:vai menit sinä, ja tempaisit siivoojan!! hieno homma!! Minä taasen olen sellanen siivoilija-friikki, etten taho sitä hommaa muille jakaa;))

Bärchen:Ei tarvi pyydellä anteeksi, ei täällä mitään sääntöjä sen suhteen ole, miten tänne kirjoitellaan. Omat tuntemuksethan ne kaikkein tärkeimpiä ovat, niistä täällä kuuluukin puhua!!

Mannarii:Jahas, ja eikun taloa sisustelemaan:)

Kirjoittelemisiin!! Nyt kutsuu hommat!!

nonulikp31

Vierailija
35/45 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys tonttuset!

Palailin viikonloppuna rankalta pohjoisen lomalta ja töihin olen menossa ensi maanantaina. Pikaisesti olen lueskellut teidän kuulumisia, mutta täytyy myöntää että sen verran paljon oli että mitään ei tainnut päähän jäädä. Kovasti toivoin että jollain olisi tärpänyt mutta uusi kierto, uudet kujeet!

Loma oli aika rankka ja pahoinvointi on jatkunut. Kunnon ruokaa ei ole tullut syötyä moneen päivään ja paino on laskenut parin viikon sisällä useita kiloja. Alavatsa on kipuillut ja pientä lämpöäkin ollut. Olo on ollut kaiken kaikkiaan aika kamala ja mieli on ollut maassa. Onneksi torstaina on eka neuvola, jospa se vähän piristäisi.

Sori valittaminen. Toivon teille plussatuulia ja palailen palstalle vähän paremmalla tuulella toinen kerta.

Vierailija
36/45 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vähän nostelemaan meidän pinoa, ettei pudota pois etusivulta :)

calle77: Ikävää että sulla oli rankka lomareissu ja huono olo vaivaa! Luulen että torstain ultran jälkeen on taas parempi mieli, kun alkaa konkreettisesti ymmärtämään kaiken kärsimyksen syyn ;)

manteli: Voisi kai meille oman esittelypinonkin tehdä, ainakin joillakin ketjuilla näyttää sellainen olevan. Silloin alussahan kaikki esitteli vapaamuotoisesti itsensä kun ketjua perustettiin, mutta ei niitä kaikkia juttuja tietysti enää muista.

Hyvä että olet palkannut siivoojan, sama systeemi kelpaisi meillekin. Meidän rivariasunto ei ole kyllä mikään hirveän iso, mutta itse en ole mikään maailman ahkerin siivooja ja toisaalta meillä on iso koira, joten tuntuu ettei siistiä ole ikinä, vaikka mitä tekisin..argh!

Bärchen: Vai löysi se täti sinutkin! Hyvä ettei se sua kuitenkaan sen enempää masenna, se on oikea asenne ;) Onnea uuteen kiertoon!

mannarii: Ikeassa on aina kiva käydä. Olen tässä haaveillut että voisi jossain vaiheessa käydä siellä ostoksilla lastenhuonetta varten ;)

Frankie: Onnea 2-vuotiaalle synttärisankarille ja onnea myös sisaruksen tekoon ;)

ON: Täällä ollaan ihan vaan odottavissa tunnelmissa, nyt kp 20. On vaan hiukan alkanut ärsyttämään tämä mun rintavarustus, koska se on niin arka ja tuntoherkkä nykyisin. Koko ajan aristaa ja joskus jopa vähän vihloo, ihan selvä muutos ollut pillereiden jälkeen.

Hyvät viikon jatkot kaikille!

Vierailija
37/45 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun taas mukaan porukkaan. Kiva, ettette olleet unohtaneet. Kohdallani oli tosiaan niin, että parin viikon loma kotopuolessa piti poissa palstailemasta - ei vaan uskaltanut näyttäytyä näillä sivuilla ;) Keitin äsken teet, otin suklaata esiin ja luin menneiden viikkojen tapahtumistanne. Teitä olikin jo ollut ikävä!

Harmi, ettei kenelläkään ollut vielä plussannut, mutta positiivisella asenteella eteenpäin - hyvä niin! Ja vaikka varmaan kukaan meistä ei ole vielä täysinoppinut näistä raskautumisjutuista oireineen ym., niin kokemuksia jakamalla oppii kyllä paljon. Yhdessä ollaan tosi viisaita! :)

En nyt vielä tähän erittele terveisiä kenellekään sen henkilökohtaisemmin, ko pitää vielä kerrata, missä vaiheessa itse kukin menee. Mutta rutistuksen ja plussatuulahduksia lähetän jokaiselle tasapuolisesti! Ja keskityn omaan napaani ;)

Loman aikana kuulimme neljä raskausuutista, kaksi ihan lähipiiristä. Raskaudet ja vauvapuheet tietyillä tavalla värittivät koko lomaamme. Täytyy myöntää, että välillä oli vaikea sulattaa uutisia, mutta ulospäin onnistuin näyttämään positiiviselta. Tiedän, ettei se ole meiltä pois, jos jollekin toiselle tulee vauva, mutta kuitenkin sitä mietti, että milloinhan meille...Ja tunsin oloni kamalaksi ihmiseksi, kun en täysin osannut iloita muiden puolesta! :(

Kipuiluideni taustalla oli varmasti epävarmuutta siitä, että mitenhän nämä meidän jutut menee - innostuuko mies. Onneksi loma toi mukanaan niin paljon toimintaa, ettei minulta vaatinut edes suuria ponnistuksia olla vauvapuheilematta hänelle (kuumeilin toki joka päivä itsekseni :)). Pysyin päätöksessäni, että mies saa seuraavan kerran ottaa asian puheeksi.

Ja eilen otti. Nyt sitten katsotaan, suoko Luoja meille kääröä ja jos suo, niin milloin. Olen onnellinen ja nyt voi oikeastaan sanoa, että oleMME onnellisia tästä uudesta vaiheesta (olitte oikeassa; kyllä kannatti odottaa mies mukaan innostumaan!). Toki hirvittää, mitä muutoksia mahdollinen vaavi tuokaan mukanaan, mutta uskon, että kyllä mekin siitä selvitään, kun niin moni muukin on selvinnyt. Nyt siis mielenkiinnolla ja hyvillä mielin tulevaan. Uusi vuosi, uudet kujeet ;)

Innolla kanssanne samaan laivaan hyppäävä,

Fudgis kp3

Vierailija
38/45 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen iloinen puolestasi. Todella hienoa, että pääsitte yhteisymmärrykseen, ja erittäin upeaa, että sait oltua painostamatta, nimittäin se on hatunnoston paikka!! nyt stressit veks ja peitot heilahtelemaan*vink*

Calle77 ota vain rennosti ja hemmottele itseäsi, ja laita miehesikin hemmottelemaan sinua!! kyllä tuo olo tuosta vielä autuaaksi muuttuu!

Sophie vai on Sulla alkanu meloonit turvota;) se taitaa rouva olla pieniin päin;)) <--------(toi on muuten kamalasti sanottu, yritin vain heittää läppää...plaah, olen huono) Sullakin alkaa pian piinaviikot++++++++

kirjottelemisiin!!

nonuli31

Vierailija
39/45 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se täti sit tänään tuli, että se eilinen tuhru kertoi tädistä:( masentaa. No olisihan se olut ihme, jos olisi heti ekasta kierrosta tärpännyt.

Alotin pari viikkoa sit greippimehun juonnin, saas nähdä huomaako sillä oviksen, mä en ainakaan tiedä millon se on. Pillerien aikaan oli menkat n 29-30 , tänään siis kp 28.

mutta siivooja kävi ja nyt on ihanan puhdasta, hetken. oli se vaan ihanaa katsella ylhäällä Twin Peksia ja toinen vaan siivoosi.

ilalla taidan menää saunaan ja juoda siiderin ,nyt niin vituttaa että jospa ottas punaviinilasin. huomenna tulee sit äitini. torstaina menen lääkäriin jos tämä flunssa vielä jatkuu...

nyt meen pois

t. manteli kp1

Vierailija
40/45 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fudgis: Tosi hienoa että olette päässeet vauva-asiassa yhteisymmärrykseen! Se on kyllä totta, että parempiin tuloksiin pääsee, kun ei ala noita ukkoja painostamaan. Hienoa että osaat olla niin kärsivällinen, se on hyve joka meikäläiseltä puuttuu. Mutta nyt sitten yritykset teilläkin käyntiin, hienoa!

Nonuli: Heh, heh! Valitettavasti mun meloonit ei ole alkanut turpoamaan, vaikka ei se pahitteeksi näillä pienillä b-kupeilla olisi ;) Rinnat vaan arat ja muutenkin ihmeelliset pillereiden lopettamisen jälkeen.

manteli: Onpas se täti nyt ollut ahkerana kun sinunkin luokse löysi! Mutta ei saa nyt masentua, ihan yrityksen alussahan tässä vasta ollaan. Ja on asiassa tosiaan hyviäkin puolia, kun voi vähä nautiskella punavinettoa hyvällä omalla tunnolla ;) Onnea uuteen kiertoon!

Eipä muuta, illan jatkoja..