Miten lyödä liekkiä suhteeseen
Olen tavannut netissä pari kuukautta sitten mukavanp miehen. Ollaan tavattu kerran. Hänellä on lapsi jonka pääasiallinen hoitaja on. Lapsi ei ole ollut äidillään nyt 2kk. Minä haluaisin nähdä ja virittää romanttisia tunteita mutta mies puhuu aina vaan siitä mitä on päivittäin tehnyt. Hän on 9v minua nuorempi ja minulla myös on lapset. Käyvät isänsä luona joka toinen vko syömässä eivät ole siis yötä. Asumme miehen kanssa 200km päässä toisistamme.joskus menee 5 päivää että hänestä ei kuulu.
Tässähän on kaikki hätämerkit, miksi vielä riipun hänessä? Onko kenelläkään alkanut rakkaus hitaasti?
Apua!
Kommentit (6)
Jos mies puhuu vain mitä on tehnyt päivittäin, ei siinä tunnu olevan romanttista liekkiä luonnostaan, vaan arkiliekki. Ei kai sitä väkisin voi häneen työntää, siis romantiikkaa. Olisko jossain toisessa se liekki. Oletko saanut mieheen mitään positiivista kontaktia vai hokeeko pelkästää että "pesin pyykit" etc.
Flirttaile ja johdata keskustelua tiettyyn suuntaan. Jos ei toimi niin voit keskustella asiasta tai nostaa kytkintä.
Järjestä itse romantiikkaa ja pyydä samalla että mieskin tekisi niin. Jos intohimo puuttuu ja olet hänelle lähinnä vain kätevästi saatavilla, se tuskin tulee siitä miksikään muuttumaan.
Olen yrittänyt virittää vink vink keskustelua ja osoittanut, että hän on minulle kiinnostuksen kohde. Mutta sitten taas arki koittaa. Olen yrittänyt saada tapaamista aikaiseksi mutta aina on työmatka tai tyttö syynä.
Ap
Taas mieheltä 4 päivän tauon jälkeen tuli viestiä. Arkista viestiä. En osaa päästää irti, ehkä tämä on tätä hidasta aikuisten tutustumista??
Ap N46
Up