Vuoden urheilijaksi vain yksi selkeä ehdokas
Kun juoksee kestävyysjuoksussa maailmanennatyksen vuonna 2023, se on varma valinta vuoden urheilijaksi Suomessa. Etenkin nyt, kun kovin kummoisia muita suorituksia ei vuoden aikana ole kertynyt.
Kun kyseessä on nainen, jonka ME-juoksussa juoksema Suomen ennätys on parempi kuin miesten saman matkan Suomen ennätys, valinta on varma.
Jaa, etkö tiedä kenestä on kyse? Hohhoijaa sitten vaan...
Kommentit (74)
Ihan samaa mieltä! Maailman top 3 on Messi, Ronaldo ja Pukki. Paremmalla onnella Pukki olisi kultaisen pallon mies
Vierailija kirjoitti:
Markkanen on mun mielestä maailman ykkös pelaaja. Pelaa vaan huonossa joukkueessa, vähän kun Pukki. Pukki on maailman top 10 pelaaja
Teemu Pukki tuskin on edes maailman top 500 pelaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkanen on mun mielestä maailman ykkös pelaaja. Pelaa vaan huonossa joukkueessa, vähän kun Pukki. Pukki on maailman top 10 pelaaja
Häh?? Just luin is:stä että on
Kertoo kyllä urheilutoimittajien superhölmöydestä, kun kaikki Suomen miehet kautta aikain tuoksellaan voittanut ja kestävyysjuoksun maailmanennätyksen tehnyt nainen ei ole edes ehdolla.
Noh, Markkanen valitaan, kun kävi intin viime vuonna. Siinä on kovaa näyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei mitään luonnonsaastuttaja rallinajajia valita.
Ilman rallia autot saastuttaisivat 100 kertaa enemmän kuin nyt, eli ilmaston ystäviä ovat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?? Just luin is:stä että on
Hradecky on korkeimmalla suomalaisista.
No pärjäsikö se maailmanennätysjuoksija??
Vierailija kirjoitti:
Ei kun laji ja me oli aiheesta josta 99.99999% ihmisistä ei ollut kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksu on laji. Kannattaa tutustua.
Yleisurheilija Susanna Saapunki sai 7 ääntä. Nyt googlaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa arvostetaan vain hiihtäjiä, mäkihyppääjiä ja keihäsmiehiä.
Ja nimenomaan vaan miehiä
Ovatko Satu Mäkelä-Nummela, Aino-Kaisa Saarinen, Minna Kauppi, Kaisa Mäkäräinen ja Tuuli Petäjä-Sirén miehiä? Vai valittiinko heidät vaikkei arvosteta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ei minuakaan valittu vaikka vetäisin 0,2sekunnin maantiekävelyn maailmanennätyksen. Missä vika?