minkälainen ihminen eksyy Ikeaan
Kommentit (15)
Hohhoijaa, mikä aloitus. Siellähän on opasteet.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinne nyt on eksynyt?
ihminen
Niinpä. Kerran eksyin sinne, eli siis erehdyin käymään. Toista kertaa en mene.
Haaparannan Ikeassa eksyin, se oli jotenkin ihan erilainen kuin muut Ikeat joissa olin sitä ennen käynyt. Piti oikein kysyä neuvoa, että miten täältä pääsee pois. :D
Minä ennenkuin opin ne oikotiet. Miehet ja lapset sensijaan suuntaavat nenänsä perässä lihapullaosastolle. Ne löytyvät aina sieltä.
Sellainen, joka ei ole ennen ollut kuin pienissä kaupoissa, esim. Jotkut vanhat ihmiset. Ei ole tottunut lukemaan opasteita ja yrittää pärjätä vaan suuntavaiston varassa.
Määrittele myös "eksyy".
Kyllä minä ainakin olen siellä aina eksyksissä siinä mielessä, että ei ole hajuakaan missä suunnassa on todellisuuddssa ulko-ovi tai pohjoinen. Siellä liikutaan ihan vaan sen ohjatun reitin ja opasteiden varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin..
Tampereella se on mahdollista. Labyrintti. Ainakin jo uusi menee sinne eikä tunne sitä.
Myymäläetsivä. Ainakin käyttäytyy kuin olisi eksyksissä eikä tiedä mitä on ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin, että ap tarkoitti tätä, että Ikeaan ei kannata mennä. :)
Useimmat "millainen ihminen tekee sitä tai tätä" -aloitukset kertovat vain aloittajan ahtaasta maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat "millainen ihminen tekee sitä tai tätä" -aloitukset kertovat vain aloittajan ahtaasta maailmasta.
Aloittaja on ilmeisesti syntynyt vasta eilen kun kyselee niin paljon asioita
Kuka sinne nyt on eksynyt?