Jos menee ekoilla treffeillä saunomaan miehelle, ei voi yhtään ns. huijata meikillä, löysillä vaatteilla, rintaliiveillä jne.
Kommentit (88)
Minusta näillä sähkön hinnoilla, treffit tulisi järjestää naisen luona. T. DI Pertti
Ajatella! Joku menee treffeillä jopa kahville! Tiedä mitä tyrmäystippoja nuo kamalat miesolennot sinnekin tiputtavat ja vievät naiset kotiinsa raiskattavaksi. Apuaaaaaaaa!!!
Saunassa voi myös testata naisen huumorintajua. Kylmällä olut-tölkillä naista kylkeen 😅
Niinhän se on. Mutta ennemmin tai myöhemmin se mies kuitenkin näkee vartalon ja kasvot ilman meikkiä, ei sitä tilannetta voi loputtomasti paeta.
Uimahalliin voisin suostua jos miestä ei haittaa punainen naama ja puolisokeus ilman laseja(miehen on paras antaa äänimerkki että löydetään toisemme).
Mutta en ikinä miehen asunnolle saunomaan ekoilla treffeillä! Sen vuoro on vasta parisuhteessa.
Sen näkee kun menee sänkyyn. Mä en käytä meikkiä. Miten niin huijata vaatteilla? On tavalliset vaatteet.
Kotitreffit on niin epäromanttista ja laiskaa, että menisi kiinnostus jo siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä helkutissa mee tuntemattoman miehen kanssa alasti saunaan! Nykyaikana voi tapahtua mitä vaan. Aina tärskyt julkiselle paikalle ja monteen kertaan. Sen jälkeen vasta muuta jos hyvin menee.
YHYYY KAIKKEE VOI TAPAHTUAA YYYHYYY😩
🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä helkutissa mee tuntemattoman miehen kanssa alasti saunaan! Nykyaikana voi tapahtua mitä vaan. Aina tärskyt julkiselle paikalle ja monteen kertaan. Sen jälkeen vasta muuta jos hyvin menee.
Ootko sä sw Mika Moring?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 Peräkammarinluuseri haaveilee taas kotitreffeistä. Hyi oksetus
Kylläpä ottikin koville, kun noin kovasti hyökkäät. Osuiko ap arkaan paikkaan?
- ohis
Ei, kaltaisesi palstavajakit vaan ällöttävät
Nainen saa paljon anteeksi ulkonäöstä, jos löytyy rohkeutta tulla ensitreffeillä saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos lähtee saunomaan, voiko sanoa ei seksille?
Ei voi.
Mulla on tapana uimahallin saunassakin nussia kaikki lauteilla olijat. Kukaan ei pääse koskemattomana karkuun. Suostumus saunaan= suostumus seksiin.
#freeSaunaSeksi
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on. Mutta ennemmin tai myöhemmin se mies kuitenkin näkee vartalon ja kasvot ilman meikkiä, ei sitä tilannetta voi loputtomasti paeta.
Miksi sä pakenet sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä sw Mika Moring?
Turpa kii ja perse Audin penkkiin akka
Tule tyttö saunomaan, minä kyllä haen autollani ja alkoholiakin on!
Saunalämpimin terveisin Mika
Vierailija kirjoitti:
Sen näkee kun menee sänkyyn. Mä en käytä meikkiä. Miten niin huijata vaatteilla? On tavalliset vaatteet.
Kuka tuollaisen kanssa menee sänkyyn?
🤯🥵🤮
M17
Mulla on isot tissit ja hyvä vartalo. Näytän niitä mielelläni. Joten lähtisin saunaan kyllä.
Ei kiitos. En halua päätyä iltapäivälehtien lööppeihin "Satu 42 vuotta lähti tinder trfeffeille ja katosi".
"Että Satu meni saunaan ja hirtettiin naulaaan, hah hahhhaa"
No harva meistä on täydellinen. Tuskin te miehetkään?