Miksiköhän herkistyn ja itken tosi pienistä jutuista?
Esim. Tv-sarjoissa kaikenlainen itkettää. Vaikka se kun jossain Game of Thronesissa joku sympaattinen hahmo palkitaan ja nostetaan johtajaksi tai muuten merkittäväksi henkilöksi. Olen muuten mies.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Haista AP paska
Olet säälittävä luuseri!
🤣😂
Jos vittuilee näin huonosti, niin sillä vain nolaa itsensä. Moni mun luokkakaveri olis jo ala-asteella vieny sua ihan 10-0.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista AP paska
Olet säälittävä luuseri!
🤣😂
Ap on nössö Incel
🤣😂😂
Ja toinen. Selvästi nautit vittuilusta niin suosittelen alkamaan alkamaan vaikka futisjunioreiden valmentajaksi. Opit siellä vittuilun perusteet itsellesi sopivalla lähtötasolla ja voit sitten hiljalleen etsiä haastavampia ympäristöjä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Suomi on täynnä tälläisiä surkimuksia jotka tuhoaa suomen aiheuttamaallaan kuluja yhteiskunnalle.
Oon aika satavarma että oon saanu elämässä enemmän aikaiseksi ja tuhlannut vähemmän yhteiskunnan varoja kuin sinä. Et ainakaan kuulosta miltään pärjääjältä saati voittajalta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Puhdistus olisi tarpeen.
Suosittelen ilmoittamaan ennemmin itsemurhalinjalle itsetuhoisista ajatuksistasi.
AP
Kun olen todella stressaantunut ja on paljon ns. itkemättömiä itkuja, eli on pitänyt olla vahva vaikka on tapahtunut vaikeita asioita, niin silloin itkettää kaikki. Joskus itkin joka kerta silmät päästäni hammastahnamainokselle, jossa seikkaili kahdella jalalla kulkevia hyvinhoidettuja ja onnellisia hampaita, ja kehnommin hoidettuja, kärsiviä "katuhampaita". :D Silloin oli henkilökohtaisessa elämässä vaikeaa aikaa, läheisen sairastelua ja muuta, ja en tosiaan voinut käydä edes elokuvissa, kun nolotti ajatus loputtomasta huutoitkemisestä katsomossa.
Lisäksi hormonit voinevat myös miehillä vaikuttaa.
Oletko tutustunut erityisherkkyteen? T. Sellainen
Vierailija kirjoitti:
Oletko tutustunut erityisherkkyteen? T. Sellainen
Jotain oon siitä lukenu, mutta suurin osa siitä ei oo osunu muhun oikein.
AP
Ihan normaalia on. Toiset on empaattisempia kuin toiset. Empaattisuus on hyvä piirre
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia on. Toiset on empaattisempia kuin toiset. Empaattisuus on hyvä piirre
En mä oikein osaa sanoa onko se sitten pelkkää empatiaa. En itse sanoisi olevani mitään empaattisinta 10 % ihmisistä. Voin toki olla väärässäkin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ap se on sun luonne. Toiset ei herkisty juuri mistään
Entä jos ennen ei ole herkistynyt, mutta nykyään kyllä?
Olet homo. Jos et tiennyt tätä ennen, niin nytpä sekin sitten selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Olet homo. Jos et tiennyt tätä ennen, niin nytpä sekin sitten selvisi.
Näitä juttuja jauhettiin paljon yläasteella. Monia ne ei kyllä silloinkaan naurattanut ja urheilujengin treeneissä jos joku heitti toisesta homokommentteja, niin joukkueen kapteeni saattoi tulla puolustamaan. Hämmentävää kuulla aikuisten ihmisten heittävän tuollaista.
AP
Minäkin herkistyn helposti, ja olen kyllä iloinen kyvystäni tuntea monenlaisia tunteita.
Pysy vain ap tuollaisena. Sinusta joku saa hyvän miehen.
Tällä palstalla on muutenkin kylmä ja kova suhtautuminen. Etenkin miehillä naisia kohtaan ja naisilla miehiä kohtaan.