Minä en jaksa keskustella ihmisten kanssa. missä vika?
ainostaan äitini ja mieheni kanssa jaksan. Onko vika minussa vai muissa ihmisissä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla suomalaisill on huonot sosiaaliset taidot, kun ei niitä kasvatuksessa korosteta. Introvertti saa olla, mutta käyttäytyä pitää osata, mykkänä mököttely ei ole hyvää käytöstä.
Ja sinun mielipiteesi on hyvää käytöstä?
Jokainen saa olla seurassakin vaiti, ei meillä ole puhimisen pakkoa.
Osui? Vai tahallista väriin ymmärtämistä?
Minulla ei ole tarvetta kälättää eikä toitottaa mielipiteitäni minkäänlaisessa seurassa.
EI tarvitse kälättää eikä toitottaa, voi keskustella ihan normaalistikin, jotkut enemmän jotkut vähemmän.
Ei vikaa kenessäkään. Kaikkia ei vaan kiinnosta keskustelu. Tai sitten parhaiten osaat itse analysoida mikä muiden kanssa keskustelussa ärsyttää, voihan olla, että pidät heitä vaikka itseäsi parempina/huonompina ja se estää keskusteluhalukkuuden.
suomen erinomainen maine hiljaisista ja juroista ihmisistä on menossa pilalle lörpöttelijöiden takia. jos ei ole asiaa, ollaan hiljaa. vika ei ole sinussa, vaan muissa ihmisissä. yleensä vihainen mulkaisu hiljentää tyhjänpuhujan. jos oma ei riitä, pitää miehenkin tuijottaa vihaisesti lörppäsuuta. vaikeneminen on kultaa, lörpöttelijät sontaa.
Edellisessä työpaikassa oli ihminen joka meni aina muille varta vasten puhumaan ruokatauolla. Oli siis itse jo syönyt ja tuli vaan länkyttämään puutaheinää toisten tauon ajaksi
Meillä on töissä samnanlainen sosiaalinen suupaltti, joka vaanii keittiön vieressä ja tulee toisten lounaan ajaksi höpisemään omia juttujaan! Voin kuunnella niitä höpinöitä silloin kun siitä maksetaan palkkaa, mutta en palkattoman lounaanin aikana! Äärimmäisen rasittava turhan höpöttäjä!
Yleinen negan puhuminen rasittaa aivan hitosti. Tulee oksennusolo kun joutuu istumaan sellasessa porukassa tauoilla, jotka puhuu kaikista pahaa. Toisista työkavereista, pomoista ja työpaikasta.
Olkaa saa...na onnellisia työstänne tai menkää kortistoon sit!
Itse syöt siinä, etkä ota osaa negaan niin saat olla varma et sinä olet seuraava nega aihe.
Nää on näitä akkoja ja akkamaisia ukkoja työelämässä jotka tinttaa koko työelämäviihtyvyyden.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sellainen ärsyttävän huomionhakuinen työkaveri että kun vaikka valuttiin jokainen vähän eri aikaan syömään, niin hän oli siellä ekana. Sitten joku elämää mullistava kokemus viikonlopulta, vaikka viemärin avaaminen, niin se piti sitten kertoa kuka ensin saapui paikalle. Sitten taas seuraavalle, niin että se ensimmäinen kuulija oli siinä edelleen, taas kolmannelle niin että ne kaksi ekaa kuulivat, neljännelle jne. Siis se nainen jauhoi sitä tarinaansa varmaan 10 eri työkaverille sanasta sanaan samanlaisena ja ne 9 edellistä olivat kuulleet tarinan jo - ensimmäinen 10. kertaa. Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa?
TYHMYYS
Niin, huono käytöstä on monenlaista.