Jos miehelläsi olisi suhde, haluaisitko tietää siitä?
Tai jos miehesi jäikin kiinni ja sanoi kyseessä olleen ns. yhden illan juttu, vaikkei niin ollutkaan. OLisitko onnellisempi siinä luulossa vai haluaistko tietää koko totuuden?
Kommentit (24)
Miksi mun pitäisi pilata elämäni. Todennäköistähän on että pettävä mies on muutenkin aika ääliö josta syystä ero tulee joka tapauksessa joskus.
Voisin itse valita miten suhtautua asiaan. Jos en tietäisi ja saisinkin joskus myöhemmin tietää niin todennäköisesti en tiedä vihaisinko itseäni vai miestä enemmän. Kuvottaa ajatus että itse elelisi ihan tyytyväisenä ja toinen puukottaa selkään.
Ahdistaa ajatuskin, että en tietäisi jostain noin oleellisesta. Parisuhteessahan sitä eletään, eikä silloin valehdella ja salailla yksinään, vaan päin yhteisen " yrityksen" naamaa. Todennäköisempää on, että jättäisin (jos saisin myöhemmin vahingossa tietää) valehtelun takia, kun itse pettämisen. Tietenkin jos pettäminen on jatkunut vuositolkkuja, niin tuskin suhteen jatkamisessa olisi enää mitään järkeä. :D Menköön sinne toisen luo sitten.
mutta pidempiaikaisen vakavamman ehdottomasti, että voisin arvioida oman elämäni uudestaan.