Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehelläsi olisi suhde, haluaisitko tietää siitä?

Vierailija
08.01.2007 |

Tai jos miehesi jäikin kiinni ja sanoi kyseessä olleen ns. yhden illan juttu, vaikkei niin ollutkaan. OLisitko onnellisempi siinä luulossa vai haluaistko tietää koko totuuden?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidempiaikaisen vakavamman ehdottomasti, että voisin arvioida oman elämäni uudestaan.

Vierailija
22/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi pilata elämäni. Todennäköistähän on että pettävä mies on muutenkin aika ääliö josta syystä ero tulee joka tapauksessa joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itse valita miten suhtautua asiaan. Jos en tietäisi ja saisinkin joskus myöhemmin tietää niin todennäköisesti en tiedä vihaisinko itseäni vai miestä enemmän. Kuvottaa ajatus että itse elelisi ihan tyytyväisenä ja toinen puukottaa selkään.

Vierailija
24/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ajatuskin, että en tietäisi jostain noin oleellisesta. Parisuhteessahan sitä eletään, eikä silloin valehdella ja salailla yksinään, vaan päin yhteisen " yrityksen" naamaa. Todennäköisempää on, että jättäisin (jos saisin myöhemmin vahingossa tietää) valehtelun takia, kun itse pettämisen. Tietenkin jos pettäminen on jatkunut vuositolkkuja, niin tuskin suhteen jatkamisessa olisi enää mitään järkeä. :D Menköön sinne toisen luo sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi