Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehelläsi olisi suhde, haluaisitko tietää siitä?

Vierailija
08.01.2007 |

Tai jos miehesi jäikin kiinni ja sanoi kyseessä olleen ns. yhden illan juttu, vaikkei niin ollutkaan. OLisitko onnellisempi siinä luulossa vai haluaistko tietää koko totuuden?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono alkaa suhdetta uudestaan rakentamaan,jos ei voi totuutta kertoa.

Vierailija
2/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle jäi minusta vielä suhteen päätyttyäkin kuva, että olen todella hieno ihminen. Mitä sillä kukaan olisi voittanut, että olisin kertonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies rakastuisi toiseen tosissaan, niin sitten se tulisikin tietoon kun tulisi varmasti ero.

Vierailija
4/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahoillaan, eikä niistä asioista keskustella.

Eikö nää silmänsä ummistajat haluaisi tietää, jos mies vaikka muulla tavoin pettäisi koko ajan luottamusta?

Vierailija
5/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka totuus tuntuisi miten pahalta, niin silti. Haluaisin, että asiat tongitaan pohjamutia myöten.

Vierailija
6/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää. Minua ei kohdella niin.

Vierailija
7/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään mitään yhden illan juttua. Mutta jos kyseessä olisi suhde, joka vaikuttaisi perhe-elämäämme, niin olisihan sitten hyvä tietää, mikä kaihertaa. Ehkä.

Vierailija
8/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaanhan ei tiedä mikä tapa miehelle saattaisi jäädä päälle vaikka olisi ollutkin yhden illan juttu.

Vierailija
9/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni päättäisi suhteen ja että kyseessä olisi yhden illan vahinko.

Vierailija
10/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua elää valheessa. Minä haluan tietää missä mennään, oman elämäni suhteen.

Vierailija
11/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ois rakastunu ja jatkuis niin sit pitäis jo kertoa

Vierailija
12/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuudella kun on tapana tulla jossain vaiheessa kuitenkin julki! Myöhemmin suhdetta on todella vaikea korjata, kun on pitkään elänyt valheessa ja luottamus toiseen silloin mennyttä.

Vierailija
13/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää suhteen ja myös yhdenillan jutut. Jos ollaan kerta jo sitouduttu olemaan yhdessä, niin siinä suhteessa ei sitten petetä, ei kumpikaan osapuoli. Hyi, en haluaisi varmasti edes koskea mieheeni pitkään aikaan jos hän olisi minua pettänyt. Ja kuuluuko pettäminen suhteeseen? Ei todellakaan minun mielestäni. En ymmärrä pettämistä, enkä tule ikinä ymmäertämäänkään!

Vierailija
14/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heittäisin ukko pihalle...

Vierailija
15/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tietää, jotta voisin alkaa vihaamaan häntä. Mitä pidempään eläisin pimennossa, sitä pitempään kokisin, että hän pettäisi minua (vaikka suhde ei jatkuisikaan).

Vierailija
16/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toiseen rakastuu niin minulla on mielestäni oikeus saada se tietooni jotta voin alkaa rakentaa omaa elämääni uudelleen toisaalla.

Vierailija
17/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen kerran toiminut.

Vierailija
18/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulisin hänen olevan fiksu mies ja hän onkin pukki. Etten luulisi hänestä muuta kuin hän on.

Vierailija
19/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies rakastaa minua ja perhe-elämämme on hyvää ja antoisaa, seksiä riittää kotonakin,

niin en haluaisi tietää jos kyse kumminkin vain seksisuhteesta!

tietenkin jos meillä menisi huonosti ym. olisi kiva että syy siihen selviäisi...

Vierailija
20/24 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se olisi mieheni viimeinen teko minulle, keräisin tavarani ja lasten tavarat ja lähtisin. Minua on edellisessä suhteessani petetty ja annoin anteeksi ja mies lupasi että ei petä enää muta tosi asia on niin että kerran pettää niin pettää siinä suhteessa uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme