Tyttärelle nimeksi Fanni Erika?
Kommentit (38)
Vierailija:
Esim. minun mieheni ei tiennyt vaikka englanti on äidinkieli.
tuo fanny on niin yleinen sana että varmaan 90% englantia puhuvista tietää sen merkityksen
Itse olen kysynyt yli 50 ja ainakin 30 ei ole tiennyt. Silläkin on merkitystä mistä päin englanninkielistä maailmaa tulee.
ottaako fannyn äiti noin koville?
y:llä tai I:llä kirjoitettuna mielestäni kaunis nimi.
Vierailija:
ja kyllä varmasti tietää lääkäri englnnissa mikä on fanny! ellei ole pakistanilainen vasta maahan saapunut. et ole tainnut asua itse englannissa tai te muutkaan jotka puolustelette fanny nimeä. se on pillu ja kaikki siitä puhuu fannynä. paljon yleisempi termi pillusta kuin vaikka pussy.
ja ainakin oma mielleyhtymäni on joka kerta... arvatkaa mikä?
mieleen.
Tunnen nimittäin sen nimisen koiran.
Mutta niinkuin joku jo sanoi te itse sen nimen päätätte.
ko nimi. Ihan kansainvälinen meininki mielestäni :)
niin englanninkielisissä kuin muissakin.
kun siskoni englantilainen poikaystävä ratkesi nauramaan kun pappi ilmoitti serkun tytön nimeksi Fannin.
Myöhemmin koitti selitellä että luuli että kyseessä on vitsi mikä oli minusta vielä nolompaa. Kyllä nolotti siskoanikin ja poikakaverikin on onneksi ex. (no, tapauksesta on kulunut aikaa melkein 10 vuotta..)
fanny vai fanni, erika, eerika vai erica?
Vierailija:
1. FannyUK, Australia, NZ. Fanny= pussy
Silly yanks, fanny= bum
They do seem to have a lot arse about. Even funnier when a girl says " i' ll stick that in my fanny pack" which does make for a lot of shocked faces.I piss myself laughing when that show " the nanny" comes on, at the start the song goes that she got kicked out and landed on her " fanny" , ouch, how unfortunate.
2. Fanny
1) British term for pussy
2) a retard
3) American term for ass
4) British term for assing1) " woah, her fanny is sweet!"
2) " Shut the fuck up you fanny!"
3) " I like big fannys and I cannot lie you other brothers cant deny....." ya right!
4) stop fannying around!3. FANNY
Vagina, named after early 18th century English erotic novel ' Fanny Hill' . Later became slang for the posterior in the USA.
She takes it in the fanny but never the ass.
4. fanny
A British word for vagina
Also used to clean up certain swear words
" What are you doing?" " Sweet F*** All"
" What are you doing?" " Sweet Fanny Adams"5. fanny
There is only one true definition of this word.
And that is " pussy" . Not " butt" or " ass" .
Ei ap
Itselläni Fanni tytär myös. Ja me valitsimme lapsellemme suomalaisen 1800-luvulla esiintyneen kauniin nimen.
Ja jos menen tai lapseni menee englantilaiselle lääkärille, niin aijon kyllä sanoa, että Fanni on kipeä ei Fäni.
Ja suomessa on melko paljon nimiä, joista tarvitsee kysyä miten kirjoitetaan. Pia-Piia, Mia-Miia, Nina-Niina, Nico-Niko, Waltteri-Valtteri jne.
Veikkaan, että vaikka kuinka yrität lausua nimen niinkuin se kirjoitetetaan, niin silti lääkäri saattaa pyytää sinua riisumaan housusi..
voit katsoa sanan fanny myös muista lähteistä ja vastaus on sama