Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuva! kaasona olemisesta ja polttareista

Vierailija
26.12.2006 |

olen kaasona sisareni häissä helmikuussa. Nyt pitää alkaa suunnitella polttareita, mutta olen itse kotihoidontuella ja siskoni ei halua polttareihin kuin parhaan ystävänsä minun lisäkseni. Lisäksi hän haluaa kasvohoitoja ja uimahalliin yms. " kallista" . Tämä paras ystävä ei suostu osallistumaan kustannuksiin kuin maks 15e, joten ahdistaa jo alkuunsa. Miten ikinä saan kotihoidontuesta pihistettyä, että saisin sisarelle kunnolliset haluamansa polttarit? Minulla ei todellakaan ole varaa noihin kasvohoitoihin, ruokaluun, ja illalla pitäisi vielä mennä bilettään. Ja mahdollisesti haluua vielä opiskelukaupuunkiinsa Turkuun viettämään iltaa, kun ei ole siellä aikoihin käynyt, joten siellä pitäisi sitten kustantaa vielä hotellikin. Ei minulla riitä rahat mitenkään tähän kaikkeen. Tiedän, morsiamen ei tarvitse polttareissa itse maksaa mitään, mutta entäs tällaisissa pienen porukan polttareissa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttareitten ohjelmasta??? Tai sitten osallistuu kustannuksiin, mielestäni itsekästä tuommoinen muuten! Aivan suoraanko latelee sinulle vaatimuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan