Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-Kultainen 60-Luku ja viikko 2-

08.01.2007 |

Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa ! Ei ollut pinoa aloitettuna, joten kiireesti sen tein. Pinoutukaa rakkaat ystävät. t. emmi

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se tätsy alkoi hiiviskellä aamusella tännepäin, ja ihan tasan 2 vkoa ovisplussasta (se tuli 31.12. aamulla). Taitaa olla meikäläisellä(kin) niin nopsa ovis, että uuden vuoden yön taikapelit olivat aivan liian myöhään :((

Tämän takia en halua piinailla, eli tähän se loppuu. Kuumeilla meinaan, mutta piinailut loppuu tähän.

Mukavaa Vm, että " vinkkipullolla" oli tehonsa ;)

Huomisiin siskot!!

ANI

Vierailija
42/97 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anille pahoittelut. Osuit juuri sanoissasi oikeaan,piinaaminen saa loppua mutta kuumeilu jatkukoon. Jospa se toisi meille sen plussan jokaiselle. Itseänikin tympii kun tulee laskettua kp:tä ja sen mukaan kierron puolivälissä miestä houkuteltua petipuuhiin. Tässä kierrossa ollut paljon mukavampaa sekin homma kun ei ole mitään hajua missä mennään(paitsi kp:t mutta minulla kun tuo kierto heittää niin monta päivää ettei mitään varmaa koko kierrosta voi sanoa).

Niiskulle mukavia odotushetkiä. Ihana että näit jo masuasukin,harmi vain tuo umpparijuttu. Toivotaan pikaista paranemista sinne päin.

Minealle onnea uuteen kiertoon.

Ja isotikrulle myös peukkuja tulevaan viikkoon.

Vm, toivotaan että peli-ilta oli suosiollinen ja ajoitus osui nappiin. Eihän sitä koskaan tiedä. Itse kävin eilen ostamassa uudet farkut ja kuin mahdollista raskautta uhmaten ostin niin tiukat ettei ole varaa yhtään suklaalevyä enää tuhota napaan. Ja sohvassakin miellyttiin sellaiseen vaaleaan joka ei varmasti sovellu pienen vauvan elämään. Pitäisiköhän hakea vielä uutta työpaikkaakin, sellainen kun sattuu olemaan meidän työpaikassa auki....harkintaan täytyy laittaa.

Mies lähti vanhimman kanssa luistelemaan ja nuorin " jäi" kotiin kun iski heti aamutuimaan " härkämäinen" kohtaus. Nyt sitten jurputtaa huoneessaan. Pitäisiköhän lähteä lepyttämään ja tehdä vaikka kupit kuumaa kaakaota,kohtahan ne urheilusankarit sieltä saapuu.

Taas meinaa apeus iskeä mutta jospa se uusi viikon alku taas saisi nokan pystyyn.

Mukavaa sunnuntaita kaikille.

-pietu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minea: Niin, etäisyyttä yritän minäkin ottaa. Se on pakko, koska tässä sujahtaa muuten kaikki kiva ohi kun vaan kyttää kroppaansa. Ja pinten lasten kanssa ei aina pääse pelailemaankaan niinkuin " pitäisi" . Jospa mäkin oppisin vain kuumeilmaan, jättäisi ne piinailut pois. Kuulostaa niin upealta " vauva tulee jos on tullakseen" . Vielä kun sen saisi ihan oikeesti taottua umpiluusta olevaan kallooni..

Anille pahoittelut menkoista!! Tunne on tuttu!!

Pietu: Mäkin ostin viime menkkojen alettua tosi kireet farkut alesta. Ihan kuin uhmalla. Ja just kun meillekin pitäisi hommata uusi sohva, niin voisi noudattaa samaa taktiikkaa. Ja itse asiassa, meilläkin aukee kohta töissä yksi paikka jota haluaisin hakea. Haetaan molemmat uutta duunia ja just kun ollaan oikeen tyytyväisiä kaikkeen, hoikkiin vartaloihimme ja vaaleisiin sohviin ja todella ihanaan työhön... niin sitten päräytetään ne plussat. Ja jos niin ei käy, niin onpahan kaikki asiat ainakin mallillaan.

Mulla särkee kättä ihan p...leesti. Tuli varmaan siitä kipeeksi, kun katselin tyttöjen hiihtoa. Tai sit ollaan palattu eilen uudessa asennossa...

Se on meinaan tosi juttu.

vm69

Vierailija
44/97 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava kuulla Mineasta ja Niiskusta :)) Niiskulla kurja umpparijuttu, mutta onneksi alat olla kunnossa... toivottavasti :)

Vai olette te Vm siirtynyt käsipalloon ;))) kun on ollut niin tiukka matsi, että ihan on peliväline kipeytynyt ;)) (Mä olen ihan kauhee näitten juttujeni kanssa... SORI)

Tädin tulo aamulla ei oikeastaan ollut mikään yllätys.. jotenkin osasin siihen varautua. Olin (taas) vaan niin pirun vihainen itselleni, että annoin luvan piinaamiseen. Nyt yritän toimia niinkuin oikeasti ajattelen, eli olen onnellinen siitä mitä mulla on ja laitan elämän energiani niihin asioihin ja ihmisiin. Turha murehtia sitä mitä ei ole, vaan olla kiitollinen siitä mitä on. Kolmas lapsi olisi taivaan lahja, mutta ilman sitä ei elämästäni kuitenkaan puutu mitään. En aio enää tikuttaa ovista, vaan elän (yritän ainakin) halujeni mukaan. Jos joku teistä saa mut kiinni piinailusta " itse teossa" , niin huutakaa STOP!!!! Tältä palstalta mua ei saisi villit hevosetkaan jäämään pois, eikä tarviikaan.. kuumeilla voin vaikka viisikymppisenä :)))

Tämä oli nyt toooosi omanapainen kirjoitus, varmaankin kirjoitin vain ajatukseni ylös.

Rauhaisaa sunnuntaita kaikille!!!

ANI

Vierailija
45/97 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani ja VM, kuinka onkaan samat fiilikset täälläkin tästä hommasta!

Eiköhän tosiaan aloiteta rento piinailuvapaa kuumeilu, nautitaan elämästä ja lapsista ja miehestä ja siinä sivussa sitten plussatkin tulee takavasemmalta yllättäen ja silleen. JOO!

Kirjoittaa typykkä joka on kohta viikon lipittänyt greippimehua...

No eikun tuntuu vaan siltä että miettii kaikki asiat pelkoineen päivineen jo etukäteen ja sitten jo ahdistaakin että jos/kun plussaa niin osaako sitä peloiltaan edes nauttia koko plussasta. Minä kaipaan tuota rentoa otetta tähän hommaan, että osaisi iloita asioista joita tapahtuu, murehtia sitten vasta kun on aihetta ja elää tässä hetkessä. Sehän on ollut mun motto koko elämän. SO SIMPLE!

Siinäpä tavoitetta tälle tytsylle pitää mielessä kirkkaana. Omanapainen ajatusten julkaisija täälläkin tänä iltana siis...

Olette kyllä kaikki ihania, mikä poppoo tämä kultaiset onkaan!

-minea-

Vierailija
46/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ja muutenkin paha olla..... Pikkusen on vuotoa ja heti kauhee pelko että menee kesken. Kun luulen, ettei sitten enää edes yritetä jos tämä menee kesken.

Kävin neuvolassa nyt aamusella ja meni melkein kaks tuntia. Ihana neuvolantäti. Lupasi soitella sinne päin heti jos jotain on ja vaikka vain masennusta. Ultraan olis aika 29.1. Toivon kyllä nyt kovasti, että sinne pääsen. Jotenkin vain on nyt aika paha olla.

mirjalii rv 9+3

Vierailija
47/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Tuulitii Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

Marikko olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

maria69 37v ja mies 30v. Yritys aloitettu 08/05 ja aikaan ollaan saatu 3 km:a.

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06.

Kirppu-68 Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06. Asustamme Uudellamaalla.

RouvaP Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.

Levinia ' 69; lokakuussa 37; mies 40

lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

murmeli66 vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.

Pinkerton

Muut lapset meillä ovat taapero ja vuosikas; me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v.

Minä_vaan: Yli 40-vuotias ja silti vauvakuumeessa! Perheessä on jo kaksi lasta (3v ja pian 2v), mutta silti on vielä ihan hirveä hinku saada kolmas pikkuinen.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Mutkala-65 minä 41v, mies 46v, minulla kaksi lasta entisestä liitosta 17v ja 14v, yksi yhteinen 7v., lisäksi meillä 2 koiraa, hevonen

Panjo Olen nelikymppinen, ja minulla on kaksi pientä lasta.

Alpinia; vuosimallia 67, mies 70. Kaksi lasta 92 ja 96. Kolmatta koetetaan alulle laittaa, yrityksia alkuvuodesta asti. Yksi keskenmeno keväällä. Kaikki pelissä: greippimehu, ovistikut ...

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiju68

Mörri Ikää just tulossa 41-v. Yksi luomutyttö, kohta 4-v.

Takana tuulimuna 07/04 ja yksi varhainen km 11/05, sen jälkeen ei mitään. Kahta IVF:ää yritettiin, toinen keskeytettiin ja toinen vaihtui inssiksi.

Arka, -68, 12 v. tytär

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lasta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

Niisku65, plussaa 3. pas:sta.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Yllätysäiti, 38, mies 47. Ei lapsia kummallakaan vielä. Heti seurustelun alussa puhuttiin, että kumpikin haluaa vauvan, mutta kun tuoreen suhteemme alussa toisia kuukautisia ei alkanut kuulua, olin oikeastaan paniikissa: näin pian?!?

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti

Emmi

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo?

Sonjaemma

Senniina

Valdevina

niisku65

mirjalii

Yllätysäiti

Sävelasteikko

Vierailija
48/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaasta Keski-Suomesta. Kaikki lumentapaiset häipyneet pihasta, voisi vaikka harvoida. Tammikuussa?!

Mirjaliille voimia vuodon kanssa! Monillahan sitä varmaan on ollut ja kaikki silti ihan ok. Uskon, että on tuskaa odotella ultraa. Jaksamisia!

Itsestä se seuraava neuvola 13.2. on valovuosien päässä. Säälineuvolaan yritän kyllä päästä tammikuun aikana, edes verenpaineen varjolla. Alapaine on nimittäin ollut kohollaan jo ennen raskautta. Huimaa ja väsyttää edelleen ihan valtavasti ja oikeastaan enenevässä määrin.

Muuten meni viikonloppu lepäillessä ja pari ompeluseuraakin tuli pidettyä. Jotenkin on vaan puhti pois siitäkin touhusta. Minulta siis, mieshän on aina valmiina kuin partiopoika. Hyvä kuitenkin, että yksi yö meni jo loistavasti: unta n.24-09 + päikkärit. Olo oli heti sen mukainen. Pelkotiloja kuitenkin edelleen on ja tulee ja niin kai se on loppuun asti.

Esikoiselle hankitut cracon rattaat olivat saaneet homepilkutuksen ulkovarastossa. Pikkasen otti pattiin. Pahin näkyy kuomun sisäpuolella, joten täytyy laittaa joku paikka siihen, ettei lapsukaisen tartte hometähtiä katella.Onneksi pehmusteet ovat jossain hyvässä tallessa- ei siis harmainta aavistusta missä- mutta sisällä kuitenkin.

Tänään tähtäsin pissanäytteeseen. Kävin klo 7 pissalla ja ajattelin lähteä klo 10 maissa näytteenottoon. Torkahdin sohvalle ja noustuani menin vessaan ja siinä losottaessani muistin, että niinpä niin..Tässä sitä sit odotellaan taas 3 tunnin kulumista kusematta, että pääsen hoitamaan asian pois alta. Kyseessä siis joku rutiininäyte oireettomien pissatulehdusten tms. toteamiseksi.

Onko muuten vinkkejä äärimmäisen kuivan ihon hoitamiseen? Hyvää rasvaa tai hoitosarjaa. Iho on kaameassa kunnossa. Punaisia kuivia ja röpelöisiä läikkiä täynnä, siis naama. Näytän lähes atoopikolta.

Tätipaskiainen oli iskenyt turhan monelle. Halaukset ja voimia uuteen yritykseen! Kukas seuraavana piinailee?

Vierailija
49/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti nain alkuun niinkauan kuin muisti pelaa, etta teethan Senniina mun ens viikon listaan pienia muutoksia? Muuten sama juttu, mutta alussa kohtaan ,lokakuussa 38, mies ' 66. Lapset tana vuonna kohtaan vaan muutosta lukuihin eli 15-11-8 ja 4 vuotiaita. Kiitos jaksamisestasi!

Huomasin just kuinka inholta tuntuu kun taas ollaan vuos' eteenpain ja ikaa tulee itsensa lisaksi noille jalkipolvillekin...varsinkin esikko alkaa olla jo ' siina' iassa, plaah!

Muillekin vaan tsemppeja jatkoon, ma patkapalstailen tan paivan aina jonkun kotiaskareen lomassa, kolmonen on kuumeessa kotosalla.

eipa nyt oikein muuta, apteekkin olis asiaa, kai se kakkostesti sitten tarttuu kateen... tosin kaappiin viela laittelen.

- levinia kp 30/ 26-32 -

Vierailija
50/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sikakalliissa yksityisellä ultrassa, mutta tulos oli aivan piinaavuuden huippua: Lääkäri ilmaisi että mahikset on 50/50, onko siellä elävä sikiö vai ei.

Joko se on hedelmöittynyt selkeästi arveluani myöhemmin, ja on nyt vasta 5-viikkoinen, jolla ei voi sykettä näkyäkään, tai sitten se on lakannut kasvamasta ja siis eloton.

EN VOI KUIN ODOTTAA KAKSI VIIKKOA JA MENNÄ UUTEEN ULTRAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Täytyy sanoa että ottaa todella koville tämä.

Töissä en ole oikein työkykyinen mutta jos jäisin stressin takia sairikselle, tulisin ihan sekopäiseksi kotonakin tätä vatvomassa.

Nyt lintsaan töistä törkeästi ja lähden kauppaan, mun on pakko saada olla keskellä jotain pinnallista ja kevyttä, jossa edes hetkeksi pääsen pakoon elossa-eloton-ajatuskuormaa.

terveisin skaaloista karannut riitasointu

Vierailija
51/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. sekä sään että mielen puolesta!

Vuoden vaihtumisen matalapaine taisi saavuttaa mut vähän viiveellä :( Olo on tänään ollut tooooosi alavireinen. Mua ei niinkään paina tämä vauva-asia, siis että tuleeko sitä vielä vai ei, vaan lähinnä koko elämä yleensä. Onko teille rakkaat siskot kenellekään tullut koskaan sellaista tunnetta, että ette elä sellaista elämää kuin haluaisitte (vai onko kaikilla " täydellinen elämä" )? Mulla on tänään ollut sellainen fiilis. En tiedä, mikä asia voisi olla toisin, kun tuommoisia ajattelen, mutta jotenkin nyt tökkii. Ja on kuitenkin niin monta asiaa, mistä saan olla kiitollinen, mm. lapset, mies (no joo.. joskus kiitän vähemmän kauniisti), terveys, asunto, ym .perustarpeet. Silti mä tässä narisen, oma pää taitaa olla huonossa jamassa.

No toivottavasti te muut alavireiset alatte olla jo nousukiidossa ja vedäte mut mukaan :)

Paljon olitte taas viikonlopun aikana kirjoittaneet. Minealle ja Ankkikselle täti tulla pätkähti sitten kuitenkin. Paska-akka, kuten todettu on jo liian monta kertaa. Haleja teille, ja uusin voimin eteenpäin !!

Mirjalii, sinulla oli mukava kokemus neuvolantädistä (jotkut tädit ne sentään osaa olla kuten pitää). Vuoto on varmasti ihan harmitonta, ja hyvä että voit soittaa neuvolaan milloin tahansa. Tuota lupausta kannattaa käyttää hyväkseen, ja soittaa heti, jos on paha olla. Voimia sinulle!!!

Ihania nuo Senniinan jutut, ne ainakin piristää vaikka mieli olis miten maassa. Pitäisi varmaan kokeilla tuota ompeluseuran perustamista ;) jos tämä mieli tästä vaikka kohenisi :) Mulla on myös taipumus kuivaan ihoon, muttei ihan laikuille ole mennyt. Apteekista varmaan löydät sopivaa perusvoidetta, muttei liian rasvaisella kannata voidella. Itseäni (ja tyttöjeni kuivaa ihoa) olen hoitanut Aqualan L (keltainen uubituubi) ja Bevitalla (punainen tuubbi). Mutta apteekissa varmasti osaavat neuvoa.

Levinia, sinä se ilmiselvästi piinailet :))) Pikaista paranemista toivon lapsellesi, ja sinulle plussaa siitä testistä minkä apteekista nappaat mukaasi!! bd bd bd bd bd

Oma olo siis on mitä on, en taida jaksaa edes piinailla. En tiedä edes kp:ä. Laskenpa tässä teille äkkiä..... taitaa olla 23/28-32 (paitti viime kierrossa oli huikeet 26). Ovis oli tikun mukaan 31.12. eli kp 15 eli siitä on sitten aikaa... ööö.. 8 päivää. Oireita ei ole minkäänlaisia, ellei tätä masista olotilaa oteta lukuun. Mutta tämmöinen olen ollut aikaisemminkin, eli se ei kerro mitään. Rinnat on vähän arat, mutta ne on nykyään aina.

Mä häivyn nyt masentamasta teitä muita, ja palaan sitten kun mieli on valoisampi.

ANI

Vierailija
52/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko oli tulla toivottamaan voimia ja antamaan sata halausta sinulle!! JOhan on sinulla odottaminen. Mutta olisiko mahdollista, että hedelmöittyminen olisikin tapahtunut myöhemmin kuin ehkä olet olettanut?? Siihen mahdollisuuteen on nyt uskottava, ja se toinen jätetään pois.

Suuren suuri voimahali sinulle!!!

ANI

Vierailija
53/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutta työntekijää perehdytän ja kun se meni vessaan tai jonnekin, äkkiä tänne pikaseen lukemaan.

Ani: Mulla oli viime viikolla just sun ajatukset päässäni. Anteeksi jos siirsin ne jotenkin sinne... Mutta nyt on jo hiukan paremoi, joten etköhän sinäkin pääse yli isomman masiksen. Haleja ja kaikkea hyvää!!

Sävelasteikolle: Voimia odotteluun. Ei oikeen muuta osaa sanoa, tuo on kamalaa, kun ei TIEDÄ!!!

Pakko lopettaa!!

vm69

Vierailija
54/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sävelasteikolla on odottamista. Se ei koskaan ole kovin lyhyt aika odottajalle vaikka ei olisikaan käytännössä pitkä aika. Epätietoisuus on hirveetä. Minä tässä olen odotellut josko se terkka sieltä neuvolasta soittaisi onko sitä sokrua pissassa vai ei. Jos nyt ei soita täytyy kai uskoa että kaikki on ihan ok. Se tais kyllä olla silloin torstaina kipeeks tulossa se terkka jos vaikka onkin sairaana tänään. Sitä kuitenkin miettii näitä ja kaikista kamalinta se tietysti on kun miettii niinkuin sävelasteikko ollakko vai ei olla. Jaksuja sulle odottamiseen ja käy täällä purkamassa aina kun menee liian tiukoille ajatusten kanssa nää kaverit on mukavia ja aina autaa kun turisee täällä.

Anillako se oli masis. Elä välitä minulla kanssa sellainen pieni masiksen poikanen. Sitä kun pitäisi olla onnellinen kaikesta mitä on ja tästä tulevastakin mutta kun jotenkin ne ajatukset sotkeutuu siihen mitä pitäisi ehkä vielä olla. Niin mitä? No jos oikein todella mietin niin haluaisin olla hieman nuorempi:) JOOPA JOO:) Nyt naurattaa jo itseänikin:) Eihän tämä elämä ole tähän loppumassa, edessä voi olla vielä vaikka mitä. No hormoonit jyllää taasen ja huonosti nukuttu yö.

Seniinakos se yhtenä päivänä siitä ettei aikaseks ole saanut mitään. Minun urotekoni on tänään ollut tiskikoneen tyhjennys ja täyttö. Huolestuttavaa kun olisi tai pitäisi vähän imuria heilutella, ja vauvan vaatteetkin on silittämättä, no jos huomenna.

Emmille kysymys.... minkä kokosia vaatteita olet pienelle ostellut. On tullut sellaisia ajatuksia että pitäisikö sittenkin hankkia muutamia ihan pieniä vaatteita ettei huku noihin mitä olen varannut.

Koittakaahan nousta taas viikkoon uuteen vaikka ulkona ei mikään mieltäylentävä ilma olekkaan.

Teti

Vierailija
55/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerinnyt aamulla kirjoittamaan, kun oli kiirus hoitelemaan asioita, ja nyt on kiirus keittiöön .. Mutta muutama sananen.

Mirjalii: Jaksamista ja pidän peukkuja ylhällä, että vauva voisi hyvin ja tuo pieni tiputtelu olisi vain norm. vuotoa. Älä vielä masennu, jookos !!!

Ja sävelasteikko (oliko se niin?) Siis nimi? Sinne myös haleja ja lohdutuksen sanoja. Kurjaa tuollainen odottelu, mutta toivotaan myös sinne teille kaikkea hyvää ..

Tetiliini: Mä olen ostanut vaatetta, jos jonkin kokoista-huoh- eli ihan sellaisia pikkuriikkisiä about 50-52cm ja sitten koko skaala 60-70cm, joten eiköhän täällä muutama kuukausi pärjätä noilla vaatetuksilla. Nyt pitäisi vain uskoa, etten enää ostele, koska tavaraa alkaa olemaan niin paljon, että se vain pursuaa kaapista. Tärkeimmät edelleen uupuu, vaunut, sänky ja hoitopöytä + sitteri. Ja sellaista pientä fleece peittoa olen etsinyt, taidan marssia yhteen kangaskauppaan ja ostaa muutaman palan. Teti mulla mielialat lentää laidasta laitaan, ja tavallaan olen todella onnellinen vauvasta, mutta sitten taas iskee epätoivo, en osaa hoitaa, en ole kyllin hyvä äidiksi, en varmaan osaa sitoutua lapseen jne ...Ja välillä sitä olen aatellut ihan todella itsekkäitä, eli miten meidän parisuhde mm. muuttuu :-(( Kamalaa myöntää nämä asiat, mutta eihän totuutta tarvitse hävetä (?)

(.) kaikki hyvin. Mua on tainnut supistella eilen ja tänään ? Sellaista polttavaa kipua alamasulla. Vöi kökkö, kun en edes tiedä mikä on supistus, joten auttakeehan ystävät !

Nyt nakkeja, perunamuussia, ja punajuuria nami nami nami :-))

t.emmi rv-29+1

Vierailija
56/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minea ja ankkis,pahoittelut siitä nimeltä mainitsemattomasta p...sta akasta joka joutaisi painua.... tiedätte minne. Lohtuhaleja,koittakaa nostaa " häntä pystyyn" uutta kiertoa kohden.

Täällä oli aika monella masisaika menossa ja niihin valitettavasti itsekkin lukeudun vaikka kuinka lupauksia teinkin. Minäkin olen ikää pohtinut niin kuin tetikin ja toivonut voi kun olisi vaikka viisi vuotta nuorempi. Vastapainona olen yrittänyt nostaa vaakakupissa ylös sitä mitä minulla jo on mutta kai se niin on että jos jotain on niin aina haluaa vain lisää, koskaan ei ole hyvä olla. Tulee oikein sätittyä itseään ja manailtua miksi sitä ei voi tyytyä tähän mitä on. Pohdin että jos tulen taas raskaaksi ja menee taas kesken niin kestääkö pääkoppa,kestääkö mies? Pystynky tekemään se taas miehellenikin. Jostain syystä sitä ei tahdo saada silmiinsä sellaista kuvaa että kaikki menisikin hyvin. Kai tuo kaksi perättäistä km sai minut niin taikauskoiseksi ettei " kaksi kolmatta" .

Huh kun on taas raskaita ajatuksia pää täynnä. Tämän kierron menen ilman sen kummenpaa seurantaa eli tikut jätin pois. Katsotaan nyt ja ensi kierrossa menen sitten käymään gynellä jos/kun ei tulosta tule. Jos sieltä ei apuja tule niin sitten täytyy miettiä uudestaan mitä tehdään,kahden päätöshän se on.

Mirjaliille ja sävelasteikolle voimia tuleviin viikkoihin ja ennenkaikkea pidetään kaikki varpaat ja sormet pystyssä että vauvoilla on kaikki kunnossa.

Emmi ja teti nuuhkivat jo vauvanvaatteita,ihanaa! Omasta kokemuksesta sanon että liian pieniä(50-55cm) ei kannata paljon hankkia. Ne käyvät äkkiä pieneksi ja meillä ainakin vieraat toivat niitä tullessaan joten moni jäi käyttämättä. Vähän isommissa on helppo kääntää hihoja ja kun vauvat ei liiku niin ei haittaa vaikka housuissa on pienet polvipussitkin. Ihana niitä on kyllä ostella....

Leviniaa jännätään täälläkin,toivotaan että se plussa tulee. Teillä taitaa siellä olla sää viilenemässä jos oli " vain" +9 astetta vai muistinko väärin? Minä yritän silmin nähdä miten sinä niitä greippejä puista noukit...Ai niin greippimehukin jäi sitten kaupanhyllylle.... Niin ja anilla on myös piinahetket,tosi kivaa. Täällä peukutetaan kovasti teille. Olikos muita piinahetkillä?

Me taidetaan vm mennä lähes samoissa,vai? Täällä taitaa olla kp9/jotain. Mukavaa että sinä olet jo piristynyt viime viikosta.

Nyt on mentävä auttamaan englannin kuulustelussa vanhempaa tyttöä. Mukavaa maanatai-iltaa kultaiset,yritetään pitää mieli virkeänä lumettomana tammikuun iltoina.

-pietu-

Vierailija
57/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu: Jes, mulla menossa kp10, eli samaa tahtia mennään.

Masista pukkaa monella, mulla hieman on olo tasoittunut. Nyt jo kaksi päivää mennyt suht vähällä surkuttelulla. Ehkä tää johtuu kp:n lisääntymisestä, ehkä ei.

Mä olen ihan loppu-poikki. Just vasta tuli kotiin, kun oli pilates töiden jälkeen. Päivä oli rankka kun piti koko ajan puhua ja puhua ja opettaa töitä. Ja sama jatkuu varmaan parisen viikkoa.

Mun pitää nyt saada ruokaa, illan jatkoja kaikille!

vm69

Vierailija
58/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille lohtusanoista. Kyllä oli aika matalalentoa koko viikonloppu mutta eiköhän nää fiilikset pikkuhiljaa kohene.

Vauvanvaatteista pakko sanoa, että esim. meidän pikkumies oli syntyessään 53cm, joten 50cm vaatteille ei ollut mitään käyttöä ja 56setkin jäi parissa viikossa pieneksi. Bodyt ei oikeastaan ole liian isoja vaikka olisivatkin vähän reilumpaa kokoa ja ovat muutenkin hyviä vaatteita (onneksi niitä ei enää tarvitse itse käyttää). Sukat eivät sitten yleensä pysy vauvoilla jalassa.

Vierailija
59/97 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minea ja Ankkis; pahoittelut siitä halavatun tädistä!

Sävelasteikolle " turnauskestävyyttä" piinaan. Olikos mirjaliilla kaikki hyvin? Voi kun taas vaan painoin vastaa ja nyt en muista.

Itsellä kaikki jotenkin. Väsyttää, elämä ei todellakaan ole täydellistä...... vaikka perusjutut on OK. Aina se perus-OK ei vain riitä tai se ei tunnu kattavan kaikkea. Ja ainahan halajaa sitä, mitä ei ole.

Tekisi mieli potkia seiniä, selittämätön (tai osin selitettävissä oleva) kiukku ja lapset sai osansa ja mieskin hiukan. Nyrkkeilysäkki olisi sairaan hyvä juttu. Jos nyt katson Bondin, niin agret kasvaa ja kohta haluan oikeasti kiukuta ja lyödä kunnolla; actionelokuvat eivät sovi mulle..... ne tekee musta aina riidanhaluisen tai äreän kiukkuisen; vihaisen naisen.

Vierailija
60/97 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ! Taas oli sellainen, suomeksi sanottuna, paska aamu, eli heräsin klo.4 ja uni ei enää tullut silmään, noh sainhan nukuttua ainakin 4 tuntia. On se kauheaa tuo yö kukkuminen, välillä pissatti, välillä janotti, oli nälkä, oli kylmä ja kuuma jnejnejnejne .. Nyt on ihan sippi olo, mutta kantsiiko sitä enää mennä nukkumaan(?) Voishan sitä tunnin parin tirsat ottaa. On se kulkaas vaan niin, etten taida enää olla työkuntoinen :-// Jos en nukuttua saa niin eihän silloin jaksa käydä töissäkään, ja tuo tyttelin pää on ruvennut painamaan virtsarakkoa, joten tyhjennys täytyy tehdä vielä useammin :-//

Senniina: saitko kriisiajan neuvolaan ? Kyllä siellä masussa kaikki on hyvin, mutta oman mielenrauhan takia kannattaa käydä katsastamassa tilanne. Itse olen montamonta kertaa ollut menossa ultraan siihen 4D:hen, mutta mies on sanonut EI. Muthan ultrattiin r-ultrassa 3D:llä, mutta siinä ei ole värejä, ja jotenkin se oli epäselvä .. Ja välillä tuntuu, ettei vauva liiku tarpeeksi paljon ja usein, mutta kait heillä on oma rytmi ja luonne jo tuolla masussa, ihanaa jos olisikin rauhallinen lapsi, muttei taida olla jos horoskooppeihin on uskomista-Oinas :-// Onko teistä kellään kokemusta oinas lapsista ? Itse tunnen kaksi, ja molemmat äärimmäisen omatahtoisia ja saattavat olla hieman omanapaisiakin ...

Tädin saanneille kertaalleen vielä pahoittelut !

Mirjalii: Onko vuoto loppunut ? Edelleen sormet ristissä ja peukut pystyssä .. !!!

Tuossa aamuyöstä aattelin, että taidan pistää pelit ja vehkeet pussiin ja odottamaan parempa aikoja :-)) Ihan tosissani olen !!! Tarkoitan siis että ompelukone joutaa kellariin, ei enää afrikantähteä jne ;-)) En taida jaksaa, eikä ole muuten halujakaan .. Ja miehenkin kanssa juteltiin viikonloppuna, ja hän oli sitä mieltä, että ihan hyvin voi odottaa muutaman kuukauden. Onkos tuosta pelaamisesta haittaa lapselle näin myöh. viikoilla, eli voikos synnytys mm. käynnistyä ? En sitten tiedä miten lopullinen tämä päätös on, koska olen muutenkin ailahtelevainen. Taisi tuo mahanjuilinta eilen hieman pelästyttää ja laittaa asioita erilaiseen järjestykseen.

Napa voi hyvin, ei erityistä ! Tyttö liikkunut koko hereillä olo ajan. Taidan kuitenkin laittaa pitkälleni, jos se uni sieltä tulisi.

t. emmi rv-29+