Mitä teet jos työkaveri jonka kanssa joudut työskennellä on ihan erilainen kuin sinä?
Niin? tiedätte ettei teistä ystäviä tule eikä puhuttavaa juuri ole.?
Kommentit (30)
Joudut työskennellä...
Juu, opettaisin hänet kirjoittamaan.
Teette sitten töitä yhdessä. Kyllä siinä sivussa varmaan jotain tulee jutusteltuakin lopulta.
Teen pakolliset ja pidän tauot ja safkikset eri aikaan, ettei tarvitse kuunnella.
Joustan ja odotan myös hänen joustavan.
I våra skolningar var detta standard. Man förde samman människor av olika nationaliteter och raser för att de tillsammans skulle lösa olika problem, som även de sinsemellan var olika. Det var väldigt utvecklande att jobba i en sådan miljö. Emellanåt förstod man inte vad de andra sysslade med och emellanåt överrumplade man sig själv med att man inte klarade av att kommunicera lösningen på något problem till resten av gruppen, trots att alla använde samma språk. Rekommenderar varmt.
Teen töitä sen kanssa. Ei se sen kummempaa ole.
Ensin käyttäisin jonkun hetken suomen kielen kieliopin opiskeluun, jos olisin ap.
Mulla on montakin sellaista. Suurin ero muutaman tyypin kohdalla on, että minä en ole vmäinen kenellekään, he ovat. Tiukkaa tekee välillä. Ei mulla hirveästi kiinnosta se, että onko mitään yhteistä työkavereiden kesken. Huonoa käytöstä on paljon vaikeampaa sietää kuin tylsää kanssakäymistä.
Ei töissä mitään bestiksiä olla hakemassakaan, eikä työkavereiden kanssa ole pakko jutella henkilökohtaisia asioitaan. Voi olla ystävällinen ja tehdä töitä yhdessä.
No teen niitä töitä tietenkin. Olipas harvinaisen idiootti kysymys taas vaihteeks...
Valittaisin ylimpään johtoon pomosta! Sen tehtävänä on joko hankkia tai olla itse sun bestis!
Lyön sitä. Jos on niin täysin erilainen se varmaan arvostaa elettä.
Puhun työasioista. En muusta kuin korkeintaan ohimennen.
No ei mitään. Pääasia, että hommat hoituu yhdessä eikä muuten tarvitse kaveerata.
Vierailija kirjoitti:
Ensin käyttäisin jonkun hetken suomen kielen kieliopin opiskeluun, jos olisin ap.
Mitä tuo kommentti nyt liittyy tähän aloitukseen? Onko sulla joku pätemisen tarve?
Eri
Töitä, tietenkin. Ei siellä kaveeraamassa olla. Olet ilmeisesti tosi nuori.
Töitä voi tehdä olematta bestiksiä. Ei kaikki hae duunista frendejä vaan liksaa.