Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~**KesäHeinät vko2**~

08.01.2007 |

[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=3]♥

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.) Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!

[color=FF3030][size=2]21.6.

[color=0000EE]Miiu77

[color=CD2990]ikä:29

monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]24.6.

[color=0000EE]Jarmiina

[color=CD2990]ikä:

[color=FF3030][size=2]25.6.

[size=2][color=0000EE]joors1

[color=CD2990]ikä: 30

[color=FF3030][size=2]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[size=2][color=0000EE]maaaaria

[color=CD2990]ikä: 26

monesko: toinen, tyttö 05/06

[color=FF3030][size=2]27.6.

[size=2][color=0000EE]Fiikus77

[color=CD2990]ikä: 29

[size=2][color=0000EE]Lellu83

[color=CD2990]ikä: 23

[size=2][color=0000EE]Senniina

[color=CD2990]ikä: 38

monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]tiinaf

[color=CD2990]ikä:

monesko:

[color=FF3030][size=2]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72

[color=CD2990]ikä:34

[size=2][color=0000EE]Kihara

[color=CD2990]ikä: 32

[size=2][color=0000EE]-Veruska-

[size=2][color=0000EE]AMS74

monesko: toinen, poika 7/05

[color=FF3030][size=2]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde

[color=CD2990]ikä:30

monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 03/01

[size=2][color=0000EE]syystoivo

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 10kk

[size=2][color=0000EE]peetta

[size=2][color=0000EE]pals

[color=CD2990]ikä:

[color=FF3030][size=2]30.6.

[size=2][color=0000EE]Sannnis

monesko: toinen, esikoinen 1v.

[size=2][color=0000EE]Spaghetti

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Merkurius76

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 5/05

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975

[color=CD2990]ikä:

monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti

[color=CD2990]ikä:27

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Nintje

[color=CD2990]ikä: 33

monesko: toinen, 02/04

[color=FF3030][size=2]3.7.

[size=2][color=0000EE]löllöriini

[color=CD2990]ikä:

monesko:

[color=FF3030][size=2]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka

[color=CD2990]ikä: 28

[size=2][color=0000EE]anjuusa

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, tyttö 7/05

[color=FF3030][size=2]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur

monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@

[color=CD2990]ikä: 40

monesko:

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel

monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[size=2][color=0000EE]melba

monesko: toinen, esikoinen -00

[color=FF3030][size=2]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana

[color=CD2990]ikä:

monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä

[color=CD2990]ikä: 36

monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82

[color=FF3030][size=2]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24

[color=CD2990]ikä: 24

monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77

monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=2]9.7.

[size=2][color=0000EE]elisabet73

monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=2]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_

[color=CD2990]ikä:

[color=FF3030][size=4]♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipas viesti hieman väärään kohtaa...noh...

Vierailija
62/72 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeessa kohdassa olet Peetta, mä vaan päivittelin noita tietoja tuonne väliin:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yötyöläinen kirjottelee...Kun oon jo pari tuntii ollu hereillä ja tunnin takia ei viitti enää silmiään ummistaa... =) Mut eipä täs oo ku kolme yötä enää...ja tiedossa on se että 3 viikonloppu vapaata seuraa tän jälkeen. Työstressi helpotti kun kuulin pomolta aamulla yhen jutun. Joten jos nyt viel pari viikkoa jaksais ennen lomaa.

Tervetuloa joukkoon uusi mamma (nimeä en muista...sorppa!)

Kiva kun ootte tuntenu liikkeitä. Mä en ehkä vielä osaa yhdistää vaikka niitä tuntisinkin. Mut ehkä myöhemmin.

nimistä...Mulla on tytön nimi valmiina..Pojan nimeä tässä kai pitäis miettiä.ja mistä sitä tietää vaikka se nimi ei sit sopiskaan vaaville. Mies ei oo juuri mitään sanonu tytön nimestä joten oletan että se sopii sille.

Ja luntakin näyttää vielä olevan..ei siis sulanu kaikki eilen. Hyvä juttu. Se tuo vähän enemmin valoa...

Selvittelin muuten lapsivakuutusta...Tapiola ei myönnä raskaana olevalle äidille lapsivakuutusta jos BMI on yli35, jos ette tienneet. Saas nyt nähdä kuin käy jos sitä hakee. Kaikki muut vakuutukset kun on jo valmiix Tapiolassa. Voi kun tän ois tajunnu aikasemmin, ni ois voinu tehdä asian eteen vähän jotakin.

Mutta...kaikille mukavaa viikonloppua... Yritän tehä jotain hyödyllistä ennen töihin menoa.

Ja ennen kaikkea jaksamista kaikille joilla kotona jotain häikkää. Koittakaa jaksaa.

Miiu& vaaveli 17+2.

Vierailija
64/72 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Ellup!

Onnittelut myös minun puolestani kaikille, jotka ovat jo tunteneet vauvan liikkeitä! Itse en ole vielä erityisesti kuulostellut liikkeitä. Minulla on ollut taas maha kipeä. Siis johtunee osittain ilmavaivoista (jee). Tuli muuten mieleen, mistä erottaa mahakivun siis esim. kohdun kasvukivun supistuksista? Tuollla keskustelupalstoilla kysellään aina aikaisista supistuksista. Huomaako supistukset jos niitä on? Pitäisikö niistä olla jotenkin huolissaan?

Odotan kovasti seuraavaa joogaa, koska sen jälkeen oli niin hyvä olo. Kai sitä voisi joogailla kotonakin, mutta en kyllä muista täällä enää yhtään niitä liikkeitä.

Me olemme myöskin miettineet nimiä. Keksin mahtavan systeemin. Otin vanhasta kalenterista irti nimisivut (missä on miesten ja naisten nimet) ja niistä molemmat saa yliviivata ne nimet, joita ehdottamasti ei halua antaa. Mahdollisuuksien määrä vähenee hieman.

Sokerirasitustestistä. Olin aivan varma, että joudun sokeritesteihin, koska siskollani on diabetes. Onneksi kävikin ilmi, että koska diabetes on lapsuustyypin diabetes, minulla ei kait sitten olekaan erityistä riskiä.

ELisabet ja toukka 15+2

Vierailija
65/72 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille,

Tarkennuksena tuohon, että ikää mulla on 27 ja ensimmäinen on tulossa. Pääset Senniina päivittämään llistaan.

Mulla on parina viime päivinä ilma pyörinyt mahassa niin, että istuminen paikallaan ei ole enää kovin kivaa. Toinen mikä ahdistaa on se, ettei farkkuja voi pitää päällä enää pitkiä aikoja. Kohtu on mulla edessä ja farkkujen reuna painaa tosi ikävästi erityisesti istuessa.

Vauvan liikkeitä en ole varmuudella tuntenut, mutten kyllä oikein odotakaan ennen 18tta viikkoa.

Nyt pitäisi lähteä etsimään suoria tummia housuja ja polvipituista hametta töihin, olen paljon tekemisissä asiakkaiden kanssa it-alalla ja siellä ei paljon verkkarityylisissä housuissa pyöritä. Onneksi on joitakin vanhoja jakkupukuja joiden housuissa on vetskari niin voi jättää ylhäältä auki ;)

Mullekin mies osti kylpylään yhden päivän rentoutusloman, jos vaikka tässä parin viikon sisään menisi. Uimapukua en ole edes kokeillut, mutta koska se on kilpauimapuku ja aika tiukka olen aika varma ettei se päälle mene. Ei kun uusien bikinien ostoon vaan, jee!

Tietääkö muuten kukaan mistä saisin pääkaupunkiseudulta hyvän vanhanajanmallisen kiikkustuolin? Haluan sen ennen raskauden loppuvaihetta ja uskon, että imettäminen ja lapsen nukuttaminen siinä olisi aika nannaa.

Hyvät vkonloput kaikille jos en ehdi (tai viitsi, koska joka päivä 10 tuntia jo menee tässä) koneelle ennen maanantaita.

Vierailija
66/72 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on. Hyvä jos kaikki saa levättyä näin viikonloppuna. Itse olin äidillä viime yön ja nyt yksin kotona, mies kun lähti moikkaamaan kavereitaan Tampereelle. Ei sekään niitä liian usein näe. Musta on aina hassua olla ihan yksin. Niin hiljaista. Lähden pian kaverin kanssa kävelylle ja sitten saunomaan.

Vaikka liikkua saisi ja minä ainakin olemattoman mahan puolesta voisin samaan tapaan kuin ennen raskautta, niin salibandya en ole enää viitsinyt käydä pelaamassa. En pelkää että siinä juostessa kävisi vaaville mitään, mutta se on kuitenkin sen verran hektinen laji, että voi tulla vaikka mailaa mahaan.

Uimassa täytyisi uskaltautua käymään. Olen vaan niin varovainen kaikkien tulehdusten yms suhteen, että vähän jännittää sekin. Tuttavalla kun kuoli vauva vk 18+6 jonkun tulehduksen seurauksena. Mutta eihän sitä voi kyllä varoa kaikkea! Uinti on hyväksi! Kuulostikin ihanalta se jonkun jonka nimeä en taaskaan muista kylpyläreissu. Olisi ihana itsekin päästä kylpylälomalle. Työmatkat kuljen pyörällä, joten siinä ainakin tulee päivisin hyvää hyötyliikuntaa 12km edestä.

Masu on pikkaisen pyöristynyt ja tullut esiin. Ihanaa! Mutta edelleen vanhat housut jaloissa kuljen. Odotan tosi paljon sitä että ois ihan oikea ihana vauvamaha. Vaikka sitten tietty tuun kärsimään tajuttomista selkäkivuista. Mun selkä ja niskat kun tahtoo olla aina ihan jumissa! Voiko vielä käydä ihan tavallisella hierojalla? Voiko se hieroa alaselästäkin?

-Veruska 16+1 & Sirriäinen-

Vierailija
67/72 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi et oli hyvä ja tuottoisa (?!?) päivä.

Löysin Kampista Bebestä vaaleat housut, pitkän mustan hameen ja kauluspaidan, kaikki sellaisia että voi pitää jo tällä pienellä melkein olemattomalla mahalla, mutta venyvät tarpeen mukaan loppuun asti.

Löydettiin lisäksi eteiseen vuoden etsinnän jälkeen arkku, pitää vaan maalata se kun löydettiin käsittelemätöntä puuta oleva. Aina parempi, saa samalaisen kun kenkäkaapista.

Nyt tarvisi vielä löytää kehto, haluaisin sängyn viereen makkariin ihan sellaisen vanhanaikaisen jota voisi keinutta öisin toisella kädellä jos ei jaksa nousta :) Ideoita kellään?

Vierailija
68/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellup kyseli kehdosta ja kiikkustuolista. Pääkaupunkiseudulla on myymälä nimeltään Juvi, joka myy kaikkea mahdollista puusta tehtyä. Ne myydään pääsääntöisesti käsittelemättöminä, joten itse voi maalata sellaiseksi kuin tahtoo. Yksi myymälä on Petikossa ja toinen SUomenojalla. Näkyi olevan liike myös Tampereella.

http://www.juvi.fi/

Minulla on tunne, että olisin nähnyt kiikkustuolin Ikeassa. En ole nyt täysin varma.

Yritin eilen taas käydä shoppaamassa äitiysvaatteita, muttta laihoin tuloksin. Ajattelin ommella itse pitkän mustan hameen. Minulla on myös asiakastapaamisia, joten pitäisi olla jotain riittävän edustavaa päällä.

Huomenna on taas mammajoogaa, odotan sitä innoissani.

Elisabet & toukka 15+4

Vierailija
69/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ElluP: Keinutuoleja näkyy löytyvän runsaastikin kun lyö Googleen hakusanaksi " keinutuoli" . Kaikki eivät tietysti sijaitse pk-seudulla, mutta monilla liikkeillä on nettikauppa. Tsekkaa ainakin Ellos ja www.kalustekauppa.com ja kuukleta lisää, jos ei noista nappaa. Kehto voikin sitten olla haasteellisempi, mutta yksi mistä kannattaa katsella on vankilat: www.vankeinhoito.fi. Vankiloissa tehdään paljonkin perinteisiä puukalusteita, joten myös kiikkustuolia voi varmaan katsella sieltäkin. Jos ei löydy mieleistä, paras keino saada juuri sellainen kuin haluaa, on puusepänliike, joita pk-seudulla on useita, katso mm. http://www.puuteollisuusyrittajat.fi/. Tietysti se maksaa jonkin verran, niin kuin yksittäiskappaleen tekeminen aina, mutta kysyminen on ilmaista ;).

Cityäippä ja elisabet, kiitos joogatiedoista! Minullekaan eivät ne Manipuran tunnit kellonaikojen vuoksi käy, mutta tuota Shantia harkitsen. Ties vaikka Cityäipän kanssa päädyttäisiin samaan ryhmään! :)

Kihara, kiitos neuvolalääkäritiedosta. Jos siellä kerran kuunnellaan sydänääniä, taidanpa raahata miehen mukaan! Hän on kauhean innokas kuulemaan ne itsekin, kun kertoilin neuvolakokemuksista.

Miiu, senniina ja muutkin - kiitokset: täytyy kai könytä sinne henkkamaukalle sitten, vaikka olenkin aina ollut siinä käsityksessä, että se on enemmän aika paljon minua pienempien ihmisten kauppa. Vielä mahdun vanhoihin vermeisiini (se alkuviikon " masun pullahdus" olikin jotain ihan muuta turvotusta :( ja vauvamasu antaa siis vielä odottaa itseään), mutta kun minun on muutenkin vaikea löytää vaatteita, niin ajattelin ennakoida tätä tulevaa mahan kasvua hyvissä ajoin. (No, mies kyllä edelleen väittää, että mahani on isompi kuin ennen, ja itsekin kuvittelen sen alhaalta kasvaneen. Joka tapauksessa vaatteista en sitä vielä huomaa, ja mulla kun noita mahamakkaroita on, niin se kasvun arviointi on vähän hankalaa.)

S@nde: minäkin olen (edelleen) ihan poikki. Lomalla joulun aikaan oli ihan ok, mutta nyt taas töissä olen tosi tehoton. Nukun huonosti, töissä työtehoni on varmaan 15 % vanhan Tassun tarmosta... Syytän tässä enemmän stressiä (meillä on ilmapiiriltään aika mielenkiintoinen työpaikka), mutta varmaan tällä raskaudellakin on osansa. Tulisi jo toukokuu!

Vierailija
70/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä Elisabeth. Ikävä kyllä Juvin mallistoihin ei kuulu kiikkustuoleja eikä kehtoja. Meillä noin puolet kamoista on nimittäin Juvista, myös eilen ostamani arkku =)

Kiikkustuolin ostanen Askosta, siellä oli nätti mahonginvärinen. Ja kehto ei nyt ole niin ykköstärkeä, pitänee vaan käydä maatalojen huutokaupoissa, jos sieltä löytäis ja vois kunnostaa. Muuten sitten varmaan perussänky vaan.

Noita vaatteita ajatellen, käypä katsomassa nämä linkit läpi http://www.kenguru.fi/linkit/links.php?cat=1000

Erityisesti Mimimaternityn vaatteet on hyviä töihin, jos pitää klassisemmasta tyylistä, eikä haittaa englanninkieli.

Onnea metsästykseen.

Vierailija
71/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ElluP:lle sen verran, että olen varsinkin tuolla kakkospaikkakunnan kirpputoreilla nähnyt kovasti noita kehtoja ja kiikkustuoleja. Viimeiksi kun käytiin, niin tais olla peräti kaksi molempia. Nuo kehdot kun tapaavat ilmeisesti olla uutena aika suolaisen hintaisia vielä ja käyttöaika on aika lyhyt, niin jos maalaustaitoa itseltä löytyy, niin mikseipä käytettykin vois olla hyvä vaihtoehto.

Vierailija
72/72 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro,

Kiitos melballe. Huuto.netissä oli yksi kaunis kehto, joka oli käsittelemätön, mutta nyt hinta on yli 60¿, joten jätän sen väliin.

Pitää katella, on tässä vielä aikaa.

Tulin just mammajoogasta, kyllä teki hyvää syvärentoutus ja hengitysharjoitukset. Varsinkin mun normaalin joogan vastapainoksi, jossa tehdään lihaksilla paljon töitä.

Muuten hiljaiseloa, pitäisi varmaan neuvolakäynti huomenna muistaa varata, kun on jo muutama viikko viime kerrasta.