Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä mennä töihin 3000€/kk palkalla jos siitä jää laskujen yms. jälkeen saman verran käteen kuin tuista?

Vierailija
05.01.2024 |

Onko järkeä mennä töihin 3000€/kk palkalla jos siitä jää laskujen yms. jälkeen saman verran käteen kuin tuista?

Kommentit (554)

Vierailija
501/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On koska silloin verokertymä kasvaa 

Riippuu tietysti mistä saa palkkansa . Jos on vaikka työkkärin tai kelan täti , se palkka tulee ihan samasta pussista kuin sohvalla makaajankin . Jos taas on vienti yrityksessä  vaikka teollisuudessa , niin silloin kerää rahaa yhteiseen pottiin . Teollisuutta pitäisi lisätä Suomessa . 

Ja vientiyrityksiin löytyy työnhakijoita ja palkat on hyvät.

Vierailija
502/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nettotulot olisi n. 2300€. Eipä sillä paljoa juhlita. Tosin vaikka tällä hetkellä ei tuntuisi siltä että paikkaa kannattaa ottaa vastaan, työpaikka sinällään avaa paljon uusia mahdollisuuksia. Ota työ vastaan asenteella, että etenet uralla. Tee työ niin hyvin kuin osaat, älä valita ilman ratkaisuehdotusta, älä kyttää ja valita muiden tekemisistä, keskity omaan kehittymiseesi. Jo 5 vuoden päästä palkkasi voi olla ihan toisenlainen. Tuilla eläessä et etene elämässäkään. Jostain pitää aloittaa vaikka silla hetkellä ei kannattavalta tuntuisi.

2300e on valtava summa yhdelle. Meillä 4 ihmistä elää pienemmillä tuloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nettotulot olisi n. 2300€. Eipä sillä paljoa juhlita. Tosin vaikka tällä hetkellä ei tuntuisi siltä että paikkaa kannattaa ottaa vastaan, työpaikka sinällään avaa paljon uusia mahdollisuuksia. Ota työ vastaan asenteella, että etenet uralla. Tee työ niin hyvin kuin osaat, älä valita ilman ratkaisuehdotusta, älä kyttää ja valita muiden tekemisistä, keskity omaan kehittymiseesi. Jo 5 vuoden päästä palkkasi voi olla ihan toisenlainen. Tuilla eläessä et etene elämässäkään. Jostain pitää aloittaa vaikka silla hetkellä ei kannattavalta tuntuisi.

Ainako sitä pitäisi juhlia? Eikö hyvä elämä riitä? Hyvä eli mitään ei puutu, on koti, voi harrastaa, matkustaa jne. Mun nettopalkka on 2200 €/kk ja elän kyllä hyvää elämää. 

Mulla on nettopalkka 1900€, miehellä pari sataa enemmän, kaksi lasta ja just tällainen hyvä elämä. On oma uudehko ja lähes velaton okt ja osakkeissa ja säästössä rahaa ihan mukavasti. Harrastaa voi ja matkustella voi jos haluaa. Tosin en näistä niin välitä mutta se jo riittää että tietää niiden olevan käsillä silloin kun haluaa. Kakkosasunto jostain ulkomailta on suunnitteilla, haluan että voimme sen ostaa ihan vaan käteisellä esim Espanjasta tms. Ei ap voi tällaista tehdä, hänellä sossu hengittää niskaan... 

Vierailija
504/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeesti saa tuista niin paljon ettei 3000kk palkka olisi tarpeeksi???? Olen aina saanut noin 900euroa tukia(ei toimeentulotukea) ja thats it. Nyt saan nollatuntisopparilaisena 1200-1800 euroa netto kuukausi. Elän siis ruhtinaalisesti 1800 netto tuloilla kun olen sinkku eikä lapsia ole. 

Niin siis eikö ihmiset tajua ettei ne tuet oikeasti kovat ole vaikka olisi lapsia tai saisi muita tukia mukaan. Trollaus aloitus ja vain sen takia että tukien ottajat nähtäisiin jotenkin idiootteina.

Saan tukia 1300€/kk, jos olisin töissä niin menisi pelkästään ulosottoon 1000€/kk

ap

Kuka ne sun ulosotossa olevat velat on tehnyt? Sinä itse? Miksi et niitä sit maksaisi? Toki jotkin velat vanhenee aikanaan. Mut saatko silloin töitä enää jos vietät vuosikaudet työttömänä nyt?

Vierailija
505/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin loinen

Vierailija
506/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeesti saa tuista niin paljon ettei 3000kk palkka olisi tarpeeksi???? Olen aina saanut noin 900euroa tukia(ei toimeentulotukea) ja thats it. Nyt saan nollatuntisopparilaisena 1200-1800 euroa netto kuukausi. Elän siis ruhtinaalisesti 1800 netto tuloilla kun olen sinkku eikä lapsia ole. 

Niin siis eikö ihmiset tajua ettei ne tuet oikeasti kovat ole vaikka olisi lapsia tai saisi muita tukia mukaan. Trollaus aloitus ja vain sen takia että tukien ottajat nähtäisiin jotenkin idiootteina.

Saan tukia 1300€/kk, jos olisin töissä niin menisi pelkästään ulosottoon 1000€/kk

ap

Kuka ne sun ulosotossa olevat velat on tehnyt? Sinä itse? Miksi et niitä sit maksaisi? Toki jotkin velat vanhenee aikanaan. Mut saatko silloin töitä enää jos vietät vuosikaudet työttömänä nyt?

Oli pakko ottaa lainaa että sai ruokaa, vaatteita, puhelimen ja tietokoneen

ap

Vierailija
507/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska palkka kerryttää eläkettä ja tukiin on tulossa leikkauksia.

Ei koske minun tukia, toimeentulotuki nousee vaan vuodesta toiseen

ap

Vierailija
508/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet voinut 12v vältellä työkkäriä? Monta hakua sulla on kuukaudessa?

Vierailija
509/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan laita työnhakua ikinä päälle niin saan toimeentulotukea ja asumistukea vuodesta toiseen, pari kertaa on kyllä 20% leikattu tukea mutta senkin sain sossusta takaisin harkinnanvaraisena tukena

ap

Vierailija
510/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei yksiasuvalle makseta ison omakotitalon lämmitys laskua. 

100€/kk maksetaan minulle sähköstä yksiössä kela

ap

Vierailija
511/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää työtä ap

0/5 provo mutta sait silti 24 sivua!

Faktat ei ole mitään provoa

ap

Vierailija
512/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä AP:n kaltaisia luusereita sikiää? 

Vierailija
513/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täähän se on

loiseläjille maksetaan ihan liikaa

En ole loinen mutta kun ei saa semmoista työtä jota olisi järkeä tehdä

ap

Et ole loinen mutta luottotiedot menneet eikä kannata ottaa 3000 palkalla töitä kun jää vähemmän käteen velkojen jälkeen? Mieti hetki. Aikuinen on ongelmansa tehnyt itse ja maksaa velkansa rehellisesti itse. 

En maksa mitään, velat vanhenee kohta. Töihin en mene ellei se ole kannattavaa

ap

Vierailija
514/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan laita työnhakua ikinä päälle niin saan toimeentulotukea ja asumistukea vuodesta toiseen, pari kertaa on kyllä 20% leikattu tukea mutta senkin sain sossusta takaisin harkinnanvaraisena tukena

ap

Asia ei pidä paikkaansa .asia kaatuu moniin eri asioihin.en usko.rupea harrastamaan jotakin ja yritä siinä menestyä.

Vierailija
515/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä? Kokoomuksen puoluetoimistolta näitä kuvottavuuksia syntyy.

Vierailija
516/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täähän se on

loiseläjille maksetaan ihan liikaa

En ole loinen mutta kun ei saa semmoista työtä jota olisi järkeä tehdä

ap

Et ole loinen mutta luottotiedot menneet eikä kannata ottaa 3000 palkalla töitä kun jää vähemmän käteen velkojen jälkeen? Mieti hetki. Aikuinen on ongelmansa tehnyt itse ja maksaa velkansa rehellisesti itse. 

En maksa mitään, velat vanhenee kohta. Töihin en mene ellei se ole kannattavaa

ap

No hätä: työnantajan täytyisi olla toooodella epätoivoinen jos sut palkkaisi.

Vierailija
517/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

20 neliön asunto joo.sulla ei mene millään sähköön 100e/kk.kerro montako sulaketta sulla on huoneiston sulaketaulussa ja kerro paljonko sulla menee kilowatteja ja sähkön hinta.kela ei korvaa sulle tuommoisia sähkölaskuja.siitä on tehty päätöksiä että kohtuullinen sähkö korvataan.tiedän asian tarkalleen.

Vierailija
518/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään luuseri

ap

Vierailija
519/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

20 neliön asunto joo.sulla ei mene millään sähköön 100e/kk.kerro montako sulaketta sulla on huoneiston sulaketaulussa ja kerro paljonko sulla menee kilowatteja ja sähkön hinta.kela ei korvaa sulle tuommoisia sähkölaskuja.siitä on tehty päätöksiä että kohtuullinen sähkö korvataan.tiedän asian tarkalleen.

Varmaan joku 20 sulaketta, kilowatteja menee noin 1000kwh/kk

ap

Vierailija
520/554 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Asia ei pidä paikkaansa .asia kaatuu moniin eri asioihin.en usko.rupea harrastamaan jotakin ja yritä siinä menestyä.

Ei tarvitse uskoa kyllä minä itse tiedän miten omat asiani menee

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi