Painoni oli noussut. Mistä motivaatiota jatkaa laihdutusta?
Tiedän että tämä on ihan naurettavaa, mutta aloitin tässä tammikuun ensimmäinen päivä laihduttamisen. Kävin 28.12. vaa'alla ja se näytti 77.1 kg (Pituus on 165,5 cm, eli ylipainoa on). No, eilen puntari näytti 73.8 kg. Sitten punnitsin vielä tänään itseni uudestaan, ja painoin 74.1 kg.
Nyt tuntuu että kaikki motivaatio laihduttamiseen on lähtenyt kun paino oli noussut (vaikkakin naurettavan vähän). Tsempatkaa mua pliis, ja auttakaa mut motivoitumaan jatkamaan tätä! Tekee vaan mieli alkaa taas herkuttelemaan.
Niin, ja sitten kysyisin myös että millainen kalorimäärä olisi mulle hyvä? Jos täällä olisi paikalla kokeneempia laihduttajia. Liiku en juuri ollenkaan.
Kommentit (22)
Mä kerron sulle hyvän niksin. Hanki sellainen urheiluharrastus tai useampi, josta/joista pidät. Mä olin nuorempana tosi asenteellinen liikuntaa kohtaan koulun liikuntatuntien takia, mutta myöhemmin olen alkanut pelaamaan padelia, sulista ja uimaan. Siis tykkään niistä. Vihaan sellaista suu veressä urheilemista, mutta noita voi harrastaa omaan tahtiin.
Up