Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffeille ja miehellä lapsi mukana

Vierailija
05.01.2024 |

Moikka,

Olen menossa kivan oloisen miehen kanssa ensitreffeille parin viikon sisällä. Miehellä on kolme vuotias lapsi ja hän ottaa lapsen mukaan treffeille. Tämä on itselleni ihan ok.

Itselläni ei ole lapsia, enkä ole tottunut lasten seuraan, tämä on miehellä tiedossa. Nyt kysynkin teiltä, mitä kannattaisi treffeillä tehdä, jos on pieni lapsi mukana? Pelkkä kävely saattaa olla tylsää, ja näillä paukkupakkasilla ei oikein leikkipuistokaan tule kyseeseen.

Mies siis tulee toisesta kaupungista lapsen kanssa tänne Tampereelle päin.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskarin yläkerrassa on pieni leikkipuisto

Mutta suosittelen HopLoppia siellä myös pienten alue ja voitte syödä samalla ja juoda kahvit 👍

T: mies

Miksi alanuolet? Harmittaako rakkaus?

Rakkaus ei harmita, eikä muukaan. Rakkautta ei vain ehditä kehittämään, kun ei olla vielä edes nähty... Tietty jos nämä kaksi olisivat olleet vaikka vuoden kirjeenvaihdossa niin sitten toki voi olla ihan rakkaudestakin kyse.

Vierailija
42/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa sellainen 10/10 nainen tapailee 10/10 miestä ja miehellä on eka treffeistä asti ollut taapero mukana. Ja luonnollisesti koko 💩 työnnetään someen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, kirjottelua takana vasta pari viikkoa. Mun mielestä mies vaikuttaa ihan täyspäiseltä, mutta ehkä oon vaan liian sinisilmänen, kun lukee näitä kommentteja.

Vierailija
44/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan yhden miehen mikä käytti lastaan treffeillä mukana antaakseen itsestään vaarattoman kuvan. juokse.

No eikö hän sitten ollut vaaraton oikeasti, vai miksi pitäisi juosta?

Vierailija
45/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu, kirjottelua takana vasta pari viikkoa. Mun mielestä mies vaikuttaa ihan täyspäiseltä, mutta ehkä oon vaan liian sinisilmänen, kun lukee näitä kommentteja.

Millä hän perustelee syytä uhrata lapsensa tällä vastuuttomalla tavalla? 

Vierailija
46/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä hän perustelee syytä uhrata lapsensa tällä vastuuttomalla tavalla? 

Yksinhuoltajan ei saa lasta hoitoon. Se on koko paketti, tai ei mitään.

Vierailija
47/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin teidän kritisoijien mielestä se lapsi pitäisi laittaa? Ei kaikilla ole isovanhempia auttamassa. Päiväkodit ovat nyt kiinni ja muutenkin siellä pitäisi lasten olla vain työpäivän ajan, eikä vanhempien vapaa-aikana. 

Palkataan lastenhoitaja, lähdetään töistä pari tuntia aiemmin, kysytään kavereilta, kummeilta pariksi tunniksi hoitoapua. Tai sitten siirretään menot siihen kohtaan kun helpoiten saa lapsen hoitoon. Vaikea kuvitella ettei koskaan ikinä milloinkaan sitä lasta saa mihinkään hoitoon. 

Vierailija
48/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan yhden miehen mikä käytti lastaan treffeillä mukana antaakseen itsestään vaarattoman kuvan. juokse.

No eikö hän sitten ollut vaaraton oikeasti, vai miksi pitäisi juosta?

Jos jotain niin oletusarvoista asiaa kuin oma vaarattomuus täytyy jotenkin erikseen vakuuttaa, on asiaan aina turvallisin suhtautua isona hälytysmerkkinä. Mielummin jättää katsomatta kuin katsoo ja katuu. Maailma on miehiä täynnä.

Vierailija
49/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuullinen isä ei ottaisi treffeille mukaan. 

Ja miten ylipäätään teidän suhteenne voisi kehittyä, kun kolmas pyörisi jatkuvasti jaloissanne? Kolmevuotias vaatii vielä todella paljon huomiota. 

Vierailija
50/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on paukkupakkaset? Tampereella on normaali talvikeli.

Vierailija
51/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa sellainen 10/10 nainen tapailee 10/10 miestä ja miehellä on eka treffeistä asti ollut taapero mukana. Ja luonnollisesti koko 💩 työnnetään someen.

Mikä on tilin nimi? Anna edes joku vinkki miten sen löytää.

Vierailija
52/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
53/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tervettä viedä lapsi tapaamaan kaiken maailman tuntemattomia... no toivottavasti on provo! Jos erotaan niin silloin ollaan yksin niin kauan kunnes lapsi on aikuinen. Uutta puolisoa ei esitellä.

Vierailija
54/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaahan naisen nähdä myös lapsi heri kerran miehellä ei ole tukiverkostoa lainkaan niin kauppaan tosiaan kuuluu miehen lisäksi lapsi 24/7. Ei ainuttakaan iltaa, viikonloppua tai lomaa aikuisten ajalle ja menoille vaan suora hyppy ydinlapsiperhe elämään mutta toisen lapsen ei oman kanssa.... Ei ikinä. 

Vierailija
55/55 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä provossa on jo yritystä.

Noin on👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän