Olen 43v mies ja haluaisin löytää naisen jonka kanssa perustaa seurustelun jälkeen ydinperheen...Mihin minun kannattaisi suunnata katseeni?
Selvisin 38-vuotiaana viimein pitkästä masennuksesta, ja viimeiset 5 vuotta olen rakentanut elämääni sellaiseksi että perhe olisi mahdollista perustaa...Olen kouluttautunut, hankkinut hyvä työpaikan, ostanut auton, asunnon ja urheillut itseni hyvään kuntoon.
Haluaisin löytää itselleni naisen jolla olisi samankaltaisia toiveita tulevaisuudesta kanssani.
Mistä etsiä?
Kommentit (224)
Aikakoneen suuntaan katsoisin ihan ekana, nappaat pois sellaiset 10 vuotta niin johan alkaa löytymään!
Seriously, jos ydinperheen haluat, pitäisi katseen olla yli 10 vuotta nuoremmissa naisissa. Muista kuitenkin että aivan valtaosa pareista muodostuu ihan muutaman vuoden ikäerolla. Olen itse myöhään asiaan herännyt mies, olin 40 kun tulin isäksi (ja vaimolla oli jo edellisestä liitosta yksi tyttö), vaimon ollessa 32. Nyt hän tuskailee sen kanssa että mitä sitten kun eläkeikä lähestyy, minä jään kotiin ja hänen pitäisi vielä 8 vuotta jatkaa, miten sellainen suhde toimii? Ei tämä ongelmatonta siis ole. Samaan aikaan ymmärrän että noin paljon nuoremman vaimon nappaaminen oli varsin poikkeuksellista.
Summa summarum: vaihtoehtosi ovat vähissä, mutta se ei ole kenekään ulkopuolisen vika.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan, sinne kelpaa kaikki, sitten seuraavaan ja mielenkiintoisempaan aiheeseen.
Ei pelkästää Thaimaa vaan moni muukin maa arvostaa suomalaista miestä. Miehet on kuulema isoja, vahvoja sekä luotettavia ja varmoja. Ennen kaikkea konservatiivisia. Monet naiset ihmettelee mikä suomalaista naista vaivaa kun ei kunnon mies kelpaa. Olen sanonut ettei heitä miehet kiinnosta.
Suomalainen nainen vihaa miestä. Se näkyy tässäkin ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan, sinne kelpaa kaikki, sitten seuraavaan ja mielenkiintoisempaan aiheeseen.
Ei pelkästää Thaimaa vaan moni muukin maa arvostaa suomalaista miestä. Miehet on kuulema isoja, vahvoja sekä luotettavia ja varmoja. Ennen kaikkea konservatiivisia. Monet naiset ihmettelee mikä suomalaista naista vaivaa kun ei kunnon mies kelpaa. Olen sanonut ettei heitä miehet kiinnosta.
Kunnon miehet ovat täällä pitkissä parisuhteissa, elleivät halua elää yksin. Sinun ja suomalaisten naisten käsitys kunnon miehestä vaan eroaa kuin yö ja päivä, hyvä että muuhun maahan kelpaa. Sinne vaan ap:kin, ratkaisuja, ratkaisuja, ei valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tulee kohta vastailemaan omaan aloitukseen, että Aasiaanhan se katse kannattaa kääntää :D
Tämä on hyvä vaihtoehto. Aasiassa on edelleen paljon itsestään huolta pitäviä naisia, jotka eivät ole kuulleetkaan feminismistä.
Koska siellä homma toimii rahalla. No money, no honey.
Avaa silmäsi ja katsele ympärillesi. Mieti tärkeät asiat , sellaiset mitkä ovat ehdottomasti poissulkevia, esm Alko, tupakka, yh tms. Liiku ihmisten parissa, harrasta, ole utelias elämälle. Ota sellainen myönteinen asenne ihmisiin ja itseesi. Kyllä se oikea ihminen vastaan tulee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tulee kohta vastailemaan omaan aloitukseen, että Aasiaanhan se katse kannattaa kääntää :D
Tämä on hyvä vaihtoehto. Aasiassa on edelleen paljon itsestään huolta pitäviä naisia, jotka eivät ole kuulleetkaan feminismistä.
Itsestään ja kolmikymmenpäisestä suvustaan huolta pitäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kuka tänne on ilkeyksiä kirjoittanut, saattaa olla vaikka 12-vuotias poika.
Kuten, ap, näistä ilkeistä vastauksista huomaat, Suomi-matami ei ehkä ole kumppaniksesi sopiva.
Testaa ulkomaalaisia seurustelusivustoja ja poimi omasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään ja kolmikymmenpäisestä suvustaan huolta pitäviä.
Kehitysmaissako naiset ovat "itsestään huolta pitäviä"? Suomimiehen kuvitelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo.
Etenkin rölliltä
Miksi se olisi mennyt?
ap
Miesten juna ei ole mennyt mihinkään vielä tuossa iässä, naiset ovat katkeria kun heidän oma juna on mennyt jo kauan sitten ennen 40 ikävuotta niin yrittävät siksi lytätä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia nyt kuitenkin on se, että on äärimmäisen harvinaista, että mies saa esikoisensa yli 40 v. Tosiasioiden kertominen ei ole vihaa.
Hyviä perhekeskeisiä sinkkunaisia löytyy etelä-amerikasta ja aasiasta.
Näiden maanosien maissa valkohipiäisellä ja itsestään huolta pitävällä pohjoismaalaisella on yllättäen vielä valtavasti kysyntää.
Suomihupakot on pilalla.
Lykkyä tykö!
AP, kuullostat hyvältä tyypiltä . Onneksi olkoon itsesi kuntoon saamisesta, se on ihanaa.
Toivottavasti joku kuva nainen löytää sinut. Ehkä harrastusten tai jonkun sivuston tai työn tms kautta.
Kuten joku sanoi, yh joka haluaa vielä yhden lapsen voisi olla nopea tie perheeseen.
Oikein hyvää jatkoa sinulle 👍👍
Tämä suomi-matami on sitä mieltä että on mieheltä käsittämättömän itsekästä alkaa lisääntyä viiskymppisenä. Noh, se siementen laatu, on siitä ollut puhetta. Mutta lisäksi että isä on kuuskymppinen siinä kohtaa kun lapsi on alakoululainen. Itsekästä tämä on myös sitä äiti parkaa kohtaan, joka joutuu ensin hoitamaan lapsen (kun vanha ukko ei jaksa, miten jaksaisi kun nuoretkin isät feidaa helposti) ja siihen päälle sitten vanha raihnainen mies hoidettavaksi.
Sä olet sen verran iäkäs, että sun mahdollisuudet löytää lapseton, mutta lapsia haluava, nainen nyt pikaisesti on aika heikot. Oletko miettinyt sitä, että alkaisit olemaan yh'n kanssa? Sellainen voisi löytyä helpommin. Muuten ehdotan samaa kuin muutkin täällä, eli että alat katselemaan ulkomaille. Mikäli haluat länsimaisia lapsia niin katso Euroopan köyhemmistä maista ja käytä vaikka jotain välitysfirmaa. Jos etnisyydellä ei ole väliä, niin Thaimaa ja Filippiinit on aika satavarmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo.
Etenkin rölliltä
Miksi se olisi mennyt?
ap
Miesten juna ei ole mennyt mihinkään vielä tuossa iässä, naiset ovat katkeria kun heidän oma juna on mennyt jo kauan sitten ennen 40 ikävuotta niin yrittävät siksi lytätä miehiä.
Kyllä on mennyt. Ei mulla ainakaan ole mitään syytä olla katkera kellekään. Oon 40, lapset jo tehtynä saman ikäisen miehen kanssa. Elämä alkaa olla kaikin puolin mukavaa kohta kun lapset ovat omillaan. Ei tämä ole mitään katkeruutta kun sanon että viiskymppinen mies on liian vanha pikkulapsiarkeen. Uskoisit vaan viisaampaas. Otat jonkun näpsäkän oman ikäisesi naisen (oli hän nyt mistä maasta tahansa) ja keskityt mukavaan elämään.
Kukaan vastuullinen, normijärkinen ja rehellinen perheenperustamisiässä oleva nainen ei huoli seniorin riskispermaa.
Tämä on vain kova fakta ja sen sanominen (varsinkin kun ap itse sitä nimenomaan kysyi) ei ole vihaa tms, negistelyä.
Ilmoittaudu ensitreffit allttarilla-ohjelmaan