Mitä annettavaa köyhällä miehellä on hyvin tienaavalle työssäkäyvälle naiselle?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi köyhän miehen pitäisi saada hyvätuloinen nainen? Miksi köyhälle miehelle ei kelpaa köyhä nainen? Ei, älä tule vinkumaan ettei köyhälle naiselle kelpaa köyhä mies koska se on pjaskapuhetta.
Miksi köyhä mies ei voisi olla rikkaan naisen kanssa, jos meillä on tasa-arvo?
Rikkaat miehet ovat aina olleet köyhien naisten kanssa, kautta historian.
Miksi siis ei käy toisin päin?
Rikashan hyvin täydentää köyhää ja molemmat voivat elää hyvää elintasoa.Miten se on tasa-arvoa, että mies maksattaa vaimollaan elämisensä ja olemisensa? Tasa-arvoinen parisuhde on sitä, että molemmat osallistuvat yhtäläisesti niin elatukseen, kotihommiin kuin päätöksentekoonkin.
Siksi koska rikkaat miehet ovat aina ottaneet, ja ottavat köyhiä naisia kumppaneiksi.
Miksi naiset eivät tähän kykene?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoaa, laittaa ruokaa - odottaa kotona ja hoitaa että arki sujuu ja nainen voi keskittyä takomaan rahaa.
Varakas nainen ulkoistaa nämä palvelut. Ja miksi arki ei sujuisi? Tietenkin arki on ollut jo pitkään sujuvaa, jotta nainen on pystynyt tekemään itsestään varakkaan.
Jos kotiin tarvitsee jonkun odottamaan, koira tai kissa on köyhää miestä helpompi ja halvempi ratkaisu.
Kissako kehittäisi aamukahvit ja bieroisi illalla selkää? Koiran kanssa keskustelu on kovin yksipuolista, mutta jos haluaa olla koko ajan äänessä, niin kaipa sekin käy.
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti enemmän kuin yhdelläkään rikkaalla tai köyhällä naisella kun ei naiset anna mitään miehille
Ei vai? Mä maksan vuokran ja ruoat. Mä teen yleensä ruoat. Meillä on melkein samanlaiset tulot.
Rakkaus on mulle aina ollut rahaa tärkeämpi arvo mutta fakta on myös se että pelkkä hyvätuloisuus ei tässä maassa takaa sitä että ei tarvitsisi rahaa yhtään ajatella. Olen itse hyvätuloinen suhteessa moniin muihin (vuositulot noin 80 tuhatta) mutta ei sillä kovin monen ihmisen elämistä kustannettaisi. Tällä hetkellä kustannan itseni ja kaksi lastani ja siinä missä pärjään toki, en minä enää miestä pystyisi elättämään.
Sinänsä kaunis ajatus että raha ei ratkaise mutta käytännössä on sillä väliä.
Ja näin meidän kesken, olen huomannut kunnioittavani miestä enemmän kun se tienaa mua enemmän. Jostain liskoaivoista se varmaan kumpuaa.
Siksi koska rikkaat miehet ovat aina ottaneet, ja ottavat köyhiä naisia kumppaneiksi.
Miksi naiset eivät tähän kykene?
Koska naiset eivät halua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sisin siis ratkaisekaan?
Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?
Jos sisin tuottaa tuloksena köyhän miehen ilman motivaatiota, niin ei se niin kirkas silloin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi köyhän miehen pitäisi saada hyvätuloinen nainen? Miksi köyhälle miehelle ei kelpaa köyhä nainen? Ei, älä tule vinkumaan ettei köyhälle naiselle kelpaa köyhä mies koska se on pjaskapuhetta.
Miksi köyhä mies ei voisi olla rikkaan naisen kanssa, jos meillä on tasa-arvo?
Rikkaat miehet ovat aina olleet köyhien naisten kanssa, kautta historian.
Miksi siis ei käy toisin päin?
Rikashan hyvin täydentää köyhää ja molemmat voivat elää hyvää elintasoa.Miten se on tasa-arvoa, että mies maksattaa vaimollaan elämisensä ja olemisensa? Tasa-arvoinen parisuhde on sitä, että molemmat osallistuvat yhtäläisesti niin elatukseen, kotihommiin kuin päätöksentekoonkin.
Onko sinusta siis tasa-arvoa ainoastaan se, että molemmat tekevät täsmälleen saman määrän täsmälleen samoja asioita?
Kuinkakohan monessa suhteessa tämä toteutuu?
Entä oletko kuullut työnjaosta? Jos esimerkiksi nainen imettää pariskunnan vauvaa 6kk, istuuko se mies siinä vieressä ja leikkii imettävänsä vauvanukkea? Ja sitten ollaan tasa-arvoisia? Vai olisiko kenties viisasta, että se mies vaikka laittaisi sillä aikaa ruokaa tai pyöräyttäisi pyykit?
Riippuu täysin miehestä ja hänen luonteestaan. Suhteessa ylipäätään toiselle kuuluu tarjota omaa aikaa huomioita, kunnioitusta ja emotionaalista tukea. Lisäksi yhteensopivat luonteet, huumorintaju, tulevaisuudentavoitteet, arvomaailma jne.
Onko sinusta siis tasa-arvoa ainoastaan se, että molemmat tekevät täsmälleen saman määrän täsmälleen samoja asioita?
Kuinkakohan monessa suhteessa tämä toteutuu?
Entä oletko kuullut työnjaosta? Jos esimerkiksi nainen imettää pariskunnan vauvaa 6kk, istuuko se mies siinä vieressä ja leikkii imettävänsä vauvanukkea? Ja sitten ollaan tasa-arvoisia? Vai olisiko kenties viisasta, että se mies vaikka laittaisi sillä aikaa ruokaa tai pyöräyttäisi pyykit?
Niin kirjoitin, että molemmat osallistuvat yhtälailla kotihommiin. Kirjoitinko minä, että molemmat imettävät vauvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoaa, laittaa ruokaa - odottaa kotona ja hoitaa että arki sujuu ja nainen voi keskittyä takomaan rahaa.
Varakas nainen ulkoistaa nämä palvelut. Ja miksi arki ei sujuisi? Tietenkin arki on ollut jo pitkään sujuvaa, jotta nainen on pystynyt tekemään itsestään varakkaan.
Jos kotiin tarvitsee jonkun odottamaan, koira tai kissa on köyhää miestä helpompi ja halvempi ratkaisu.
Kissako kehittäisi aamukahvit ja bieroisi illalla selkää? Koiran kanssa keskustelu on kovin yksipuolista, mutta jos haluaa olla koko ajan äänessä, niin kaipa sekin käy.
Lastenhoitoapua. Sitä ei ole koskaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin miehestä ja hänen luonteestaan. Suhteessa ylipäätään toiselle kuuluu tarjota omaa aikaa huomioita, kunnioitusta ja emotionaalista tukea. Lisäksi yhteensopivat luonteet, huumorintaju, tulevaisuudentavoitteet, arvomaailma jne.
Aivan se ja sama, jossain vaiheessa tulee kumminkin eteen se hetki, jolloin nainen sanoo, että miten ihmeessä me ollaan koskaan päädytty yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan se ja sama, jossain vaiheessa tulee kumminkin eteen se hetki, jolloin nainen sanoo, että miten ihmeessä me ollaan koskaan päädytty yhteen?
Voi olla, jos nainen yhtäkkiä oivaltaa, että hänelle raha olikin se tärkein arvo. Mutta näin voi tapahtua myös täysin taloudellisesti tasa-arvoisissa suhteissa. Ja usein tapahtuukin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sisin siis ratkaisekaan?
Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?
Asioiden kääntäminen "ympäri" on kielletty. Kaivavat totuuden esiin. Ei käy !
Käyhän mies töissä, tai opiskelee? Tulevaisuuden suunnitelmia?
Semmonen kotona odottava, sohvalla makaava pieruverkkareissa, letti rasvasena, suihkussa käynyt viikko sitten köriläs kyllä ei anna mitään. Ei köyhällekkään naiselle.
Jos olisin se varakas nainen niin haluaisin matkustaa enemmän. Kotini, hyvällä paikalla, olisi täynnä kaunista lasi designiä. Kissa vois olla.
En enää ottaisi miestä riesakseni, en köyhää enkä rikasta, joku FWB vois olla.
En ymmärrä miehiä.
Tarkoittiko ap aloituksessa, että mies ei ole siis töissä? Voihan sitä olla niin huono palkka, että on köyhä. Joten ei kait se automaattisesti sitä voi tarkoittaa, että mies sitten tekee kotityöt ja siivoaa yms, koska on köyhä, mutta tekee täyttä työpäivää. Eikö silloin kotityöt jaeta tasan?
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on mulle aina ollut rahaa tärkeämpi arvo mutta fakta on myös se että pelkkä hyvätuloisuus ei tässä maassa takaa sitä että ei tarvitsisi rahaa yhtään ajatella. Olen itse hyvätuloinen suhteessa moniin muihin (vuositulot noin 80 tuhatta) mutta ei sillä kovin monen ihmisen elämistä kustannettaisi. Tällä hetkellä kustannan itseni ja kaksi lastani ja siinä missä pärjään toki, en minä enää miestä pystyisi elättämään.
Sinänsä kaunis ajatus että raha ei ratkaise mutta käytännössä on sillä väliä.
Ja näin meidän kesken, olen huomannut kunnioittavani miestä enemmän kun se tienaa mua enemmän. Jostain liskoaivoista se varmaan kumpuaa.
"Ja näin meidän kesken, olen huomannut kunnioittavani miestä enemmän kun se tienaa mua enemmän. Jostain liskoaivoista se varmaan kumpuaa."
Tämä summaa hyvin että vaikka tasa-arvo olisi kuinka kaunis ajatus ja siitä hoetaan joka päivä niin ihmisten aivot ovat yhä samanlaiset kuin ne oli 10 000 vuotta sitten, ei ne kymmenessä tai sadassa vuodessa muutu yhtään.
No eiköhän just yhtä paljon kuin köyhälle naiselle. Kukaan ei katso rahaa rakkaudessa.
Vastasi. Kullakin hyvin tienaavalla naisella on omat yksilölliset mieltymyksensä. Kun on varaa, voi toteuttaa mieltymyksiään myös miehen suhteen. Voi esimerkiksi hankkia miehen, joka on todella hyvä tekemään ruokaa tai taiteellisesti suuntautunut. Tai ihan tavallinen, mutta mukava ja vakaa.
Turha niitä on lähteä luettelemaan, kun ne voivat olla mitä tahansa.