Mitä annettavaa köyhällä miehellä on hyvin tienaavalle työssäkäyvälle naiselle?
Kommentit (63)
Jos on hyvä persoonallisuus, hyvä sängyssä, saa naisensa nauramaan, tekee reilusti kotitöitä ja on vielä kaiken päälle miellyttävä katsella, niin ei minua ainakaan köyhyys häiritsisi olettaen että köyhyyden syy ei ole se että tyyppi vain pelailee videopelejä ja polttelee kaiket päivät, pelaa rahansa uhkapeleissä tai juopottelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumoria. Seksiä. Lampunvaihto ja muut tekniset taidot.
Varallisuus, äly ja huumorintaju korreloivat keskenään. Seksiä saa myös varakkailta miehiltä ja kuka helvetti ei nyt osaisi itse lamppuaan vaihtaa?
Ei muuten korreloi välttämättä. Tunnen monia varakasta miestä jotka ovat huumorintajuttomia, kuivia eikä kyllä kovin älykkäitäkään ainakaan keskustelullisesti.
Voi katsoa vierestä ja kannustaa, kun vaimo harrastaa ryhmäseksiä muiden kanssa.
Mitä annettavaa on köyhällä naisella? Vastaus: 3 reikää, tissit ja pylly. Mitä sitä muuta mies tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Sen sisimmän ansiosta saat sen varakkaan naisen. Mutta parisuhteessa jokaisen on tehtävä jotain. Joko se on sitten taivaallista seksiä tai kotitöitä. Tai rahaa. Uupuneena menee hermo, jos toinen vaan makaa sohvalla. Ei siinä mikään hyvä luonne ja samat arvot suhdetta pelasta jos toinen on loinen.
Miten loisella voisi olla hyvä luonne tai samat arvot menestyvän naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa on köyhällä naisella? Vastaus: 3 reikää, tissit ja pylly. Mitä sitä muuta mies tarvitsee?
Mies tarvitsee usein elättäjän ja kotipiian myös eli äidin seksipalveluilla.
Mitä mies tekee kun varakas nainen haluaa matkustaa? Tai asua kalliissa kodissa?
Mä ja mun mies olemme pienituloisia. Ei ole ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Siivoaa, laittaa ruokaa - odottaa kotona ja hoitaa että arki sujuu ja nainen voi keskittyä takomaan rahaa.
Tämä. Tuo aamiaisen sänkyyn, katsoo että rouvan vaatteet on kunnossa, hoitaa kodin, palvelee sängyssä...
Mun mies tekee keikkahommia, on välillä projektien välillä työttömänä. Mitäs siitä saan: ihana ja lämmin ihminen, hyvä huumorintaju, kivaa seuraa. Tekee kotona ruokaa, siivoaa (tarkempi kuin minä), pyykkää, ei tartte mistään erikseen sanoa. Ja toki saan läheisyyttä. No, tienaa kyllä sitten töissä ollessaan paremmin kuin minä ja mun brutto on 5400€/kk
Tämä keskustelu on jotenkin vinksahtanut koskemaan varakkaita naisia, mutta aloituksessa puhutaan hyvin tienaavista, työssäkäyvistä naisista. Sehän on helposti kaksi aivan eri asiaa.
Kyllä työssään raatavaa varmaan harmittaa, kun toinen on köyhä. Hyvin tienaava kun selvästi pitää rahan haalimista vaivan arvoisena. Varakkaalle raha on helposti itsestäänselvyys, johon on jo sukupolvissa tottunut niin, että se ei ole aivan keskeinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sisimmän ansiosta saat sen varakkaan naisen. Mutta parisuhteessa jokaisen on tehtävä jotain. Joko se on sitten taivaallista seksiä tai kotitöitä. Tai rahaa. Uupuneena menee hermo, jos toinen vaan makaa sohvalla. Ei siinä mikään hyvä luonne ja samat arvot suhdetta pelasta jos toinen on loinen.
Miten loisella voisi olla hyvä luonne tai samat arvot menestyvän naisen kanssa?
En ole tavannut vielä yhtään menestyvää ihmistä jolla olisi luonnetta. Juuri se luonteen puute johtaa rahan keräämiseen joka ei ole kovin tervettä.Voit lukea rikkaiden ulostuloja lehditä. Itseä ihmetyttää se katkeruus ja kateus köyhiä kohtaan. Joiden työstä on koko heidän omaisuutensa tehty.
Huomattavasti enemmän kuin yhdelläkään rikkaalla tai köyhällä naisella kun ei naiset anna mitään miehille
Vierailija kirjoitti:
Keppanaa ja makkaraa tietysti ,jos vielä lisäksi sätkiä
Vierailija kirjoitti:
No eihän ne arvot edes voi olla samat, jos toinen on loinen ja toinen painaa kovasti duunia. Kyllä sellainen alkaa nyppiä hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi köyhän miehen pitäisi saada hyvätuloinen nainen? Miksi köyhälle miehelle ei kelpaa köyhä nainen? Ei, älä tule vinkumaan ettei köyhälle naiselle kelpaa köyhä mies koska se on pjaskapuhetta.
Miksi köyhä mies ei voisi olla rikkaan naisen kanssa, jos meillä on tasa-arvo?
Rikkaat miehet ovat aina olleet köyhien naisten kanssa, kautta historian.
Miksi siis ei käy toisin päin?
Rikashan hyvin täydentää köyhää ja molemmat voivat elää hyvää elintasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ne arvot edes voi olla samat, jos toinen on loinen ja toinen painaa kovasti duunia. Kyllä sellainen alkaa nyppiä hyvin nopeasti.
Miten rikkaat miehet sit on aina kautta historian ottaneet köyhiä naisia kumppaneiksi?
Naisethan ovat halunneet tasa-arvon, ja sen myötä nyt suurempi osa naisista on rikkaita ja miehistä köyhiä.
Hän voi rakastaa ja vapauttaa naisensa tämän yhteiskunnan maskuliinisesta otteesta johtamalla perheen turvaan ja ottamalla vastuuta, jotta nainen voi kukoistaa omassa feminiinisyydessään ja olla huoleton yhteiskunnan rat racesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi köyhän miehen pitäisi saada hyvätuloinen nainen? Miksi köyhälle miehelle ei kelpaa köyhä nainen? Ei, älä tule vinkumaan ettei köyhälle naiselle kelpaa köyhä mies koska se on pjaskapuhetta.
Miksi köyhä mies ei voisi olla rikkaan naisen kanssa, jos meillä on tasa-arvo?
Rikkaat miehet ovat aina olleet köyhien naisten kanssa, kautta historian.
Miksi siis ei käy toisin päin?
Rikashan hyvin täydentää köyhää ja molemmat voivat elää hyvää elintasoa.
Miten se on tasa-arvoa, että mies maksattaa vaimollaan elämisensä ja olemisensa? Tasa-arvoinen parisuhde on sitä, että molemmat osallistuvat yhtäläisesti niin elatukseen, kotihommiin kuin päätöksentekoonkin.
Kyllä mitä varakkaampi sitä tyhmempi. Näin olen huomannut. Kaikki tyhmät eivät ole ahneit, mutta kaikki ahneet ovat tyhmiä.