Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multiversumissa olet todella rikas ja onnellinen

Vierailija
04.01.2024 |

Olet varmaan kuullut multiversumeista, eli vaihtoehtoisista ulottuvuuksista.

Jokainen päätös jonka teet, johtaa johonkin lopputulokseen. Jos olisit valinnut toisin, millainen tilanteesi olisi nyt? Tässä ei ole nyt kyse pelkästään isoista valinnoista jotka määräävät elämän suuntaa vaan ihan pienimmistäkin.

Tästä on kyse multiversumeissa. Eli jokainen mahdollinen tapahtumankulku on olemassa, ja sinä olet nyt yhdessä niistä. Jossakin toisessa multiversumissa on kopio sinusta (ei identtinen kopio koska eri valinnat on muovanneet sinusta siellä erilaisen). 

Tästä päästäänkin siihen että jossain multiversumissa olet todella kaunis, rikas ja onnellinen. Kaikki on loistavasti ja elämä kulkee.

Jossain toisessa olet rikas muttet kaunis. Ja toisaalta jossain multiversumissa olet todella onneton ja elämän kolhima.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa näkee silloin tällöin aika kummallisia juttuja. Ihmisiä menneisyydestä, kuolleita läheisiä, tuntemattomia.. ja lisäksi jotain monstereita sun muita. 

Yhdistääkö uni multiversumin eri ulottuvuuksia toisiinsa? Sitten unessa usein herää lopulta jotenkin yhtäkkiä, kuten vaikka putoaa jostain tai muuta vastaavaa. Tuo putoaminen, onko se hyppy ulottuvuuksien välillä?

Vierailija
22/24 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuta minun elämääni millään lailla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi yönä teen testin.

Pyrin aktiivisesti siirtymään / ottamaan yhteyttä toiseen ulottuvuuteen unessa. Tätähän kutsutaan myös nimellä lucid dream (selkouni).

Saatan siis tulla juuri Sinun uneesi.

Vierailija
24/24 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos eri versumeita on ääretön määrä, silloin niistä löytyy paljon erilaisia versioita minusta. Hieman minulta näyttäviä, identtisiä, ja myös sellaisia joita ei edes tunnista minuksi. 

Voi olla että se kasvotatuoitu versio sinusta yrittää kaikkn tavoin tälläkin hetkellä saada sinuun yhteyden. Ehkä unien tai alitajunnan kautta?

Niitä ulottuvuuksia on siis tosiaan ääretön määrä ja minua on niissä myöskin äärettömän monta versiota. Sellainen Donald Trumpin näköinenkin.

Meitä on tässä tuntemassamme maailmassa nykyään noin 8 miljardia. Olemmeko me kaikki jonkin tietyn ihmisen arkkityypin multiversumi-klooneja? 

Pohdin vielä tuota dilemmaa että jos vanhemmat olisivat jossain toisessa skenaariossa päättäneet vaikkapa aikaistaa lapsentekoa vuodella niin olisiko tuo syntynyt lapsi silloin minä vai joku kuvitteellinen sisarukseni? "

---

Entäpä, jos juuri tämän maailman ihmiset ovat niitä erilaisia versioita minusta? Myös se oikea Donald Trump. Miksi ajattelisin jotain multiversumin Trumpin näköistä versiota itsestäni, kun meillä tässä maailmassa on jo se Trump? 

Niin, jos vanhempasi olisivat aikaistaneet lapsen tekoa, tai heidän vanhempansa olisivat aikaistaneet, joten vanhempasikin olisivat toiset...

Tai vaikka olisivat panneet samalla hetkellä, mutta vain eri asennossa, jolloin eri siittiösolu olisi ehtinyt perille hieman aikaisemmin hedelmöittämään saman munasolun.

Kaikki tämä vie siihen, ettei tästä pohdinnasta paljon jää käteen. Se, että ajattelisin ja haavehtisin, että olen rikas jossain muualla, on ihan typerää eikä auta minua tässä elämässä mitenkään, päinvastoin estäisi parantamasta asioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän