Marinin hallitus tuli kansalaisia vastaan sähkölaskuissa, Purran hallitus ei
Vuoden 2024 yleiskorotukset ja veroalet menevät tämän viikon sähkölaskuun. Purran hallituksen piti tehdä arki kansalaisille halvemmaksi, eipä tehnyt. Marinin hallitus teki.
Kommentit (68)
Viime talvena elettiin aikaa, jolloin myös määräaikaisten hinnat olivat karanneet käsistä.
On oma valinta ottaa pörssisähkö. Se on mukavaa kun hinta on parhaimmillaan -0-3snt/kwh välillä, mutta siihen kuuluvat hintavaihtelut, jotka ohjaisivat pörssisähköasiakkaita suuntaamaan käyttöään sähkön saatavuuden mukaan. Kuten nytkin.
Kurja ja kallis päivä, mutta pitkässä juoksussa se tasoittuu. Ei pörssisähkö ole mikään taikaväline jatkuvasti halpaan sähköön.
Fassarihallitus haluaa kasvattaa kapitalistien voitot mahdollisimman suuriksi sekä kurjistaa rahvaan mahdollisimman kurjaksi. Nälkäinen tekee työtä vaikka vellipalkalla... kuten tokeroteiden tekijät 30-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tosissasi.
Marinin hallitus ei tullut vastaan missään, ainoastaan siirsi velkapommin seuraavalle hallitukselle.
mutku ollaa totuttu siihen et hallitus maksaa kaiken
Juuri näin, Marini hallitus maksoikin naapurille 11 000 e/kk palkkaselle, palautukset kahden ulkoporealtaan lämmityksestä😂
sanna ei pihtailut kun saksan forttumille 10 miljardia lahjoitti niin pikku juttu ettei kokoukseen vaivautunut ja tuppurainen ei edes tajunnut mistä oli kyse
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä AP:n kanssa. Marinin ansiosta sai pitää porealtaan lämpimänä koko talven.
Nyt kun Purran hallitus ei ole tulossa vastaan oli pakko laskea vedet pois viime viikolla ja laittaa allas talvikuntoon :(
Mariini tuki velkarahalla, jota nyt sitten lyhennellään
Helppo jaella rahaa kun ei tarvi olla vastuussa enää
Me teemme työntekijöistä orjia, työttömät laitamme kaduille asumaan nälässään, sairaat kärsikööt kivuissaan ilman hoitoa ja te alistutte tahtooni, sillä minä olen teidän herranne ja ylijumala.
Näin on kirjoitettu, näin siis tapahtukoon.
Orpo the Destroyer
Ps. Purra käski kertoa että sähkön hintaan ei ole tulossa muutosta, ensi kuussa tosin teemme siihen pienen korotuksen (24€/Kwh)
Tuo on pysyvä hinta, tosin teemme siihen vuosittain 0.59€ korotuksen, korotamme myös oluen ja bensiinin hintaa 10€ litra.
Vierailija kirjoitti:
sanna ei pihtailut kun saksan forttumille 10 miljardia lahjoitti niin pikku juttu ettei kokoukseen vaivautunut ja tuppurainen ei edes tajunnut mistä oli kyse
Muista myös loistava diili EU:n kanssa.
Marin nyt jakoi milloin mistäkin syystä Velkarahaa siis.
Oli se Marinin 9e alennus laskussa niin kova juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
orvon hallitus
Ei Orvon, vaan Orpon, nimet eivät taivu astevaihtelussa.
Itse asiassa nykyään nimen haltijalla on oikeus päättää, taipuuko vai ei.. Tosin sitähn ei voi tietää tuntematta ihmistä.
Marinin toiminta: heittää kiven ikkunaan, häipyy ja jättää muut selvittelemään jälkipyykit
Voi kulta pieni, kun oikeistohallitus on niin suosittu ettei sen tarvitse lahjoa äänestäjiä heidän omilla rahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
orvon hallitus
Ei Orvon, vaan Orpon, nimet eivät taivu astevaihtelussa.
Itse asiassa nykyään nimen haltijalla on oikeus päättää, taipuuko vai ei.. Tosin sitähn ei voi tietää tuntematta ihmistä.
Juu, ja nyt me tunnetaan se. Ja päätämme, ettei orvolta kysytä, kuten hänkään ei kysele meiltä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta pieni, kun oikeistohallitus on niin suosittu ettei sen tarvitse lahjoa äänestäjiä heidän omilla rahoillaan.
Tottahan toki. Ovat onnistuneet kutittamaan suomalaista sieltä mistä makeimmin ottaa: naapurin kukkarosta. Todellakin maksetaan itse kaksi sataa, ettei naapuri saa kahta kymppiä. Ja mitä pahemmin kirpaisee, sitä syvemmäksi kateellisen vakaumus käy.
Punikkihallituksen aikana ei tullut mistään senttiäkään,ei edes Harakan lupaamia rahoja tilille,eikä senttiäkään sähkölaskuihin,eikä korkoihin,eikä ruokalaskuihin,oli historian surkein,etten sanoisi velkahallitus,kirkkaimpana kruununa Uudenmaan eristys.
Vierailija kirjoitti:
Purra ei käsittääkseni ole pääministeri, jonka mukaan hallitus nimetään.
Tästä hallituksesta puhutaan ihan syystä Orpon-Purran hallituksena. Orpo on pääministeri, mutta Purra käyttäytyy kuin pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä AP:n kanssa. Marinin ansiosta sai pitää porealtaan lämpimänä koko talven.
Nyt kun Purran hallitus ei ole tulossa vastaan oli pakko laskea vedet pois viime viikolla ja laittaa allas talvikuntoon :(
Mariini tuki velkarahalla, jota nyt sitten lyhennellään
Helppo jaella rahaa kun ei tarvi olla vastuussa enää
Tämä hallitus ottaa enemmän velkaa kuin Marinin
Mikä Marinin hallitus? Eikö se ollut Saarikon hallitus? Vai olenko ymmärtänyt oikein että vasemmistopiireissä hallitusta kutsutaan toiseksi suurimman hallituspuolueen puheenjohtajan mukaan?
Tai pikemminkin: Haistakaapa pakkanen!