Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut aikuiset kulkevat näillä säillä ilman päähinettä?

Vierailija
04.01.2024 |

Kuinka

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää näyttää coolilta. 

Vierailija
22/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole käyttänyt pipoa vuosiin. Kuljen huppu+otsapanta yhdistelemällä. 

Ahaa, salaperäinen huppuhenkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäisetkin järjen rippeet paleltuneet jo aiemmin.

Kukaan fiksu ihminen ei kulje paljain päin kovassa pakkasessa. Aivoissa on paljon nestettä, jäätyminen vaarallista.

Vierailija
24/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän pipo päässä mieheltä. Käytän huppua jos kylmä. N35

Vierailija
25/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää myös, kun joku kävelee jalkakäytävällä vastaan paljain käsin 24 asteen pakkasessa. Koska eihän sitä käden jatketta, kännykkää, olisi siinä muuten pystynyt räpläämään.

Vierailija
26/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuinka kauan olen ulkona. 

Päästä vaan alkaa tulla niin nopeasti kuuma, että pitää kulkea ilman pipoa. Saatan laittaa pipon, ottaa pois, laittaa pipon, ottaa pois.. Korvista palelee ensin niin panta ois kyllä ihanteellinen vaihtoehto. 

Ei ole mikään ulkonäkö kysymys. Muuten olen hyvin lämpimästi pukeutunut. Varsinkin jalat tarvitsee lämpöä. 

Sama täällä. En ole sitten lapsuuden käyttänyt pipoa.  Panta lämmittää otsan ja korvat. Jos on oikein kylmä viima tai yli 25 pakkasastetta, vedän hupun päähän.   N59 

Vierailija
27/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu miten joku pukeutuu? Eikö oo parempaa tekemistä kuin vahdata ihmisiä?

Vierailija
28/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin hiukset lämmittää ihan hyvin päätä. Korvat palelevat tosi herkästi ja ne pitää olla hyvin suojattuna ja siksi käytän korvalappuja ja jos olen pidempään ulkona niin huppu lisäksi tai sitten korvalappujen tilalla neulepanta. Pipo on ahdistavan tuntuinen päässä.

Vierailija
29/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori kundi tänään kaupassa oli flanelliboksereissa, t-paidassa ja jollain läpysköillä liikenteessä. Tatuoidut jalat oliva meghanmarklemaisen riu'ut. Piri pitää lämpimänä. 

Helsinki, n. -23 astetta + tuuli.

Vierailija
30/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori kundi tänään kaupassa oli flanelliboksereissa, t-paidassa ja jollain läpysköillä liikenteessä. Tatuoidut jalat oliva meghanmarklemaisen riu'ut. Piri pitää lämpimänä. 

Helsinki, n. -23 astetta + tuuli.

Helsingissä ei ole missään välissä ollut -23 astetta

Vierailija
31/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pakko jostain tuulettua. Jos pidän käsineitäkin kädet alkaa ihan norona valumaan hikeä. Huppu parempi kuin pipo. 

Hikeä -27 tai -30 asteen pakkasessa??? Miten.

Mummokuume? 🤣

Lapsellinen termi tuo mummokuume. Vaihdevuodet tai kuumat aallot on ihan luonnollinen asia enkä ymmärrä miten tuo hymiö liittyy niihin. Ja tulee ne sullekin ellet ole mies. 

Vierailija
32/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pakko jostain tuulettua. Jos pidän käsineitäkin kädet alkaa ihan norona valumaan hikeä. Huppu parempi kuin pipo. 

Mummokuume? 🤣

Lapsellinen termi tuo mummokuume. Vaihdevuodet tai kuumat aallot on ihan luonnollinen asia enkä ymmärrä miten tuo hymiö liittyy niihin. Ja tulee ne sullekin ellet ole mies. 

Huh huh..relaa Nyt ihan vähän,

Vierailija
33/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosissa hiki valuu aina.

Vierailija
34/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikäluokalle pipon käyttö ei enää ollu ongelma, mutta silti nykyään en käytä. Mä laihana ihmisenä palelin aina, mutta lukioaikana oli jo rohkeutta pukeutua omalla lailla. Ja ostin paksun toppatakin ja toppahousut. Niin sitten huomasin ettei pipoo enää tarvinnu. Erikoisinta oli ettei naamakaan enää palellu. Sinne jätin toppahousut naulakkoon päiväksi, eikä kukaan mitään sanonu. Joskus noista topparukkasista tuli jotain kuittia, mutta mitä siitä. Nykyään sitten tällä vaatetuksella mitä tuolla edellisessä kommentissa kerroin ja ei oo kylmä ei kuuma. Pää paljaana ja ruumisosa lämpimänä.

Vierailija
35/35 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan kuinka pitkään oleilee ulkona. Jos vaan kaahaa autolla duuniin ja kauppaan ja kävelee parkkikselta rakennuksiin sisään niin mitä sitä turhaa pipoa raahaamaan. Sisätyötä tekevänä en tykkää pistää myöskään pitkiksiä farkkujen alle töihin lähtiessäni, koska pitää olla muuten sisällä farkut+pitkikset/sukkahousut yhdistelmässä ja se tuntuu tukalalta. Ratkaisuna mulla on paksu pitkä toppatakki mukavan isolla ja lämmittävällä karvareunushupulla. Lenkille laitan toki pipon, jos meinaan olla ulkona enemmän kun 10 min.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä