Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on talon joka kaappi käyty läpi!

Vierailija
04.01.2024 |

Huh mikä urakka. Liikaa tavaraa ja kaikki hujan hajan. Nyt on viimeinen kaappi menossa.

Tämän jälkeen alkaa ostokielto ja jos välttämättä jotain nyt pitää saada niin jotain sit lähtee myös pois.

Olen niin innoissani,että sain tehtyä tämän! 

Ja viime viikolla saatiin vihdoin pyykkikori tyhjäksi. Se ei ole ollut ikinä!

Jes hyvä minä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy seuraavaksi ne kaapit pois 💶💶

Vierailija
2/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Hienosti tehty! Onko tavarat nyt lattioilla vai missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyikö sitä viinaa?

Vierailija
4/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, nyt mä oon kyllä vähän kade! Mua on noin hiton kaapit ja vaatehuone vainonneet jo pari vuotta, mutta kun en saa aikaiseksi. Tavara rönsyää hyllyiltä, enkä mä enää edes tiedä mitä kaikkea siellä on. Ahdistaa hirveät vaatemäärät ja silti ostan jatkuvasti lisää 😭

Vierailija
5/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, nyt mä oon kyllä vähän kade! Mua on noin hiton kaapit ja vaatehuone vainonneet jo pari vuotta, mutta kun en saa aikaiseksi. Tavara rönsyää hyllyiltä, enkä mä enää edes tiedä mitä kaikkea siellä on. Ahdistaa hirveät vaatemäärät ja silti ostan jatkuvasti lisää 😭

Parhaimmat työkalut on kamera ja ajastin. Ota ennen kuva ja laita hälytys 15 minuutin päähän. Sit vaan karsimaan. Viel vuosi sitten tää tuntu kauheen raskaalta taakalta.ap

Vierailija
6/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha...

Haluatko mitalin, kun kaikille pitää mainostaa?

Ihan tavallista asiaa.

Vierailija
7/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Parhaimmat työkalut on kamera ja ajastin. Ota ennen kuva ja laita hälytys 15 minuutin päähän. Sit vaan karsimaan. Viel vuosi sitten tää tuntu kauheen raskaalta taakalta.ap

Naurettavaa...

Vierailija
8/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla ap ne mustat jätesäkit valmiina. Eikun sinne vaan ja nopsaan ja sitten viet molokkiin . Nyt on sopivan pimeäkin ,niin ei tule kukaa naapuri ihmettelemään. Niin minä tein. 

viikon päästä en muistanutkaan mitä kaikkia roinaa vein pois.

Vierailija
9/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avartui makuuhuone hienosti, kun  raivattiin kaapit ja kaksi kaappia sai heittää pois. Jotkut hyllyt olivat täynnä " ei mitään", eli vaikka turhia kasseja ym roinaa, jota ei muistanut omistavansakaan.

Vierailija
10/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti on saanut eron ja muuton myötä karsittua ja laitettua kiertoon tavaraa! En täällä uudessa, ihanassa, OMASSA kodissa halua säilöä mitään ylimääräistä tavaraa, mistä en oikeasti tykkää ja tarvitse, niin vapauttava tunne! Plussaa vielä onnistuneesta kierrätyksestä ja siitä, että turhien myynnistä on tullut oikeasti jopa ihan hyvin rahaa. Todellakin motivoi jatkaa entisestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän