Olli Rehn olisi sivistynyt ja inhimillinen koko kansan presidentti
Ihmeellistä, että täältä palstalta häviää Rehniä koskevat aloitukset alta aikayksikön. Juuri ehdin kommentoida äskeiseen ASIALLISEEN ketjuun kun se jo hävisi. Joten uudelleen:
Itse äänestän myös Rehniä. Olen politiikan suurkuluttaja ja nytkin lukenut, kuunnellut ja muutoin ahminut kaiken mahdollisen tiedon kaikista ehdokkaista, jotta voisin tehdä hyvän äänestyspäätöksen, enkä nojata pelkkiin mielikuviin tai kompastua muiden ehdokkaiden kannattajien propagandaan.
Olli Rehn vaikuttaa aivan heittämällä parhaimmalta mahdolliselta ehdokkaalta. Hänessä on sitä kaikkea mitä presidentiltä kaivataan: erinomaisen hyvää osaamista sekä omia mielipiteitä joiden takana seisoo. Inhimillisyyttä ottaa huomioon myös heikommassa asemassa olevat ja silti hahmottaa taloutta. Ymmärrystä maailmantilanteesta, Venäjästä, omista puolustusmenoista ja -tarpeistamme. Hahmottaa myös m''hanmuuton/kotoutumisen haasteet olematta kuitenkaan r'sisti. Kaiken päälle hänellä on oikeanlainen luonne menestyä tehtävässä.
En siis ala tässä nyt luettelemaan muiden ehdokkaiden ilmiselviä heikkouksia, vaan totean että Olli on ainoa järkevä valinta Suomelle.
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Rehn ole WEF suosiossa, kun häntä ei saa mainita, vaan kultapoika Stubbia lobataan minkä ehditään joka mediassa? En ole itse etsinyt yhdestäkään ehdokkaasta mitään tietoa, mutta Stubb on ainoa jota esim. FB mulle yrittää mainostaa.
Keskustahan on itse WEF puolue pahimmasta päästä, Saarikko ja Kulmuni ainakin ovat käyneet Schwabin Klasun opissa, varmaan Bilderbergissäkin. Olli varmaan myös.
Miksi alapeukkuja? Saarikon/Kulmunin osallistuminen noihin rientoihin on dokumentoitu ihan lehdissäkin. Taitaa siellä Rehninkin kuva olla.
Lähes kaikki suomalaiset poliitikot, Stubbista Sannaan ja vaikka kehen, ovat tuolla olleet. Ei sinänsä mitenkään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Olli MTV3:lla nyt!
Jee!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin äänestää Rehniä mutta kun se meni sekoilemaan sukupuolten määrässä niin äänestäkin Halla-ahoa. Ei saa presidentille olla perusbiologia noin epäselvää.
No, teidän vanhoillisten parituhatta ääntä keikuttaakin pressavaakaa huolella ;)
Eipä taida 10% kannatus riittää jos ette saa "meitä muita" kiinnostumaan. Olis Rehn vaan sanonut, että kaksi sukupuolta on, niin olisi saanut meidän perheen 4 ääntä. Ihan oli Rehnin moka.
Eli ajattelet, että voisit äänestää presidentiksi ihmistä, joka valehtelisi ihan vaan teidän äänet saadakseen?
No nythän hän jo valehteli. Ei saa meidän ääniä. Olisi pysynyt totuudessa muttei uskaltanut. Minusta on oleellista, että pressa pysyy totuudessa edes biologisissa faktoissa. Edes potentiaalisille äänestäjilleen.
Vierailija kirjoitti:
Olli MTV3:lla nyt!
Oliko missä ohjelmassa, uutisissa vai? Täytyypä mennä katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Rehn ole WEF suosiossa, kun häntä ei saa mainita, vaan kultapoika Stubbia lobataan minkä ehditään joka mediassa? En ole itse etsinyt yhdestäkään ehdokkaasta mitään tietoa, mutta Stubb on ainoa jota esim. FB mulle yrittää mainostaa.
Keskustahan on itse WEF puolue pahimmasta päästä, Saarikko ja Kulmuni ainakin ovat käyneet Schwabin Klasun opissa, varmaan Bilderbergissäkin. Olli varmaan myös.
Miksi alapeukkuja? Saarikon/Kulmunin osallistuminen noihin rientoihin on dokumentoitu ihan lehdissäkin. Taitaa siellä Rehninkin kuva olla.
Lähes kaikki suomalaiset poliitikot, Stubbista Sannaan ja vaikka kehen, ovat tuolla olleet. Ei sinänsä mitenkään ihmeellistä.
Niin, alkuperäisessä postauksessa epäiltiin sitä, että WEF estäisi Rehnin presidentiksi pääsyn. Oikeat syyt ovat:
- keskustan kannatuksen syöksykierre
- ehdokkaan näkymättömyys ja harmaus
- katastrofaalinen itälaajeneminen Rehnin vahtivuorolla
- erinomaiset kärkiehdokkaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin äänestää Rehniä mutta kun se meni sekoilemaan sukupuolten määrässä niin äänestäkin Halla-ahoa. Ei saa presidentille olla perusbiologia noin epäselvää.
No, teidän vanhoillisten parituhatta ääntä keikuttaakin pressavaakaa huolella ;)
Eipä taida 10% kannatus riittää jos ette saa "meitä muita" kiinnostumaan. Olis Rehn vaan sanonut, että kaksi sukupuolta on, niin olisi saanut meidän perheen 4 ääntä. Ihan oli Rehnin moka.
Eli ajattelet, että voisit äänestää presidentiksi ihmistä, joka valehtelisi ihan vaan teidän äänet saadakseen?
No nythän hän jo valehteli. Ei saa meidän
Hän sanoi itse asiassa totuuden - yleisen totuuden ja sitten myöskin hänen totuutensa asiasta
Kepulit hei, teillä on nykyään pelkkä pienpuolue. Ei sellaisesta koskaan valita presidenttiä.
Ja katsokaa sen Ollin kannatuskäyrää. Se näyttää totuuden jokaiselle, jolla on aivosähkötoimintaa.
Rehn on ihan muuta kuin markan-hitleri Halla-aho!
Vierailija kirjoitti:
Minua oikeasti kiinnostaa Rehn. Rehn on ainoa kiinnostava tarjolla olevista ehdokkaista. Kaikki muut ovat puhkikulutettuja poliittisia haamuja.
Mitä kiinnostavaa Olli Rehnissä on? Kuka Olli Rehn edes on? Joku Sipilän hallituksen ministeri ja Suomen pankin johtaja.
Olli on savolainen. Sen puheisiin ei ole luottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehn on urheilumies. Jalkapallo ollut ikänsä hänen laji. Katsokaa Tommolan matkalla presidentiksi. Erilainen rento Rehn. Ei huono valinta näinä aikoina ja ei oo sivari ja on akateeminen.
Stubb voi haastaa Rehnin niin sanotusti viivalle lajissa kuin lajissa, jos kerran urheilumiehiin mennään.
Urheilusta puheenollen. En minä halua presidentinlinnaan mitään urheilulliseen itseruoskintaan taipuvaista urheiluhikaria, jonka poliittinen toiminta ja huomiokyky pyörii sykemittarin ja aktiivisuusrannekkeensa ympärillä. Haluan presidentinlinnaan tervehenkistä jalkapalloa ja kuntourheilua terveellä asenteella harrastavan tavallisen suomalaisen miehen. Ja minulle Rehn on tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Kepulit hei, teillä on nykyään pelkkä pienpuolue. Ei sellaisesta koskaan valita presidenttiä.
Ja katsokaa sen Ollin kannatuskäyrää. Se näyttää totuuden jokaiselle, jolla on aivosähkötoimintaa.
Tämä! Seuraavissa vaaleissa on edelleen kolme suurta, mutta keskusta ei ole yksi niistä. Kova kisa neljänneksi suurimman puolueen paikasta käydään - ylläri - kepun ja vassareiden välillä.
Mielenkiintoinen henkilökuva oli Rehnistä MTV:llä. Kuten itse sanoikin, samoin kuin jalkapallohyökkääjänä, myös presidenttinä hän on joukkuepelaaja, joka tarvittaessa pystyy omiin ratkaisuihin. Eiköhän tuossa ole meille hyvä mies seuraavaksi presidentiksi?
Rehn olisi varmasti hyvä presidentti, paras näistä ehdokkaista. Suomi on kuitenkin tarpeeksi kärsinyt kepulimafian huonosta hallinnosta ja kun nyt vihdoinkin se on kutistunut alle 10 % puolueeksi ja olemme pääsemään kepulimafiasta eroon on parasta jättää äänestämättä Rehniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehn on urheilumies. Jalkapallo ollut ikänsä hänen laji. Katsokaa Tommolan matkalla presidentiksi. Erilainen rento Rehn. Ei huono valinta näinä aikoina ja ei oo sivari ja on akateeminen.
Stubb voi haastaa Rehnin niin sanotusti viivalle lajissa kuin lajissa, jos kerran urheilumiehiin mennään.
Urheilusta puheenollen. En minä halua presidentinlinnaan mitään urheilulliseen itseruoskintaan taipuvaista urheiluhikaria, jonka poliittinen toiminta ja huomiokyky pyörii sykemittarin ja aktiivisuusrannekkeensa ympärillä. Haluan presidentinlinnaan tervehenkistä jalkapalloa ja kuntourheilua terveellä asenteella harrastavan tavallisen suomalaisen miehen. Ja minulle Rehn on tällainen.
Kepulainen pettää aina, niin nytkin. Ensin mainostetaan Rehniä kovana urheilumiehenä, sitten kun heitetään peliin ihan oikea urheilumies, pitääkin olla vain urheilun harrastelija.
"No nythän hän jo valehteli. Ei saa meidän ääniä. Olisi pysynyt totuudessa muttei uskaltanut. Minusta on oleellista, että pressa pysyy totuudessa edes biologisissa faktoissa. Edes potentiaalisille äänestäjilleen."
Mitä muut ehdokkaat olisivat vastanneet? Tiedät vallan hyvin, että jos sanoisi " sukupuolia olevan kaksi" saisi wokejen raivot niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstan voisi jättää pois vaalimainonnan piiristä?
Varsinkin, kun täällä valehdellaan surutta ehdokkaista.
Täällä mitään mainosteta, vaan yritetään keskustella. Lopettakaa se ketjujen poistattaminen niin ei tarvitse aloittaa aina uutta.
Jaa ettei mainosteta, heti otsikossa "Olli Rehn olisi sivistynyt ja inhimillinen koko kansan presidentti"
No onhan se ainakin sivistynyt. Komeana puku päällä edustamassa. Saa nuoremmankin naisen värisemään.
Hyvin sanottu. On kyllä sellainen mies, että sukat pyörimään jaloissa vanhemmillakin naisihmisillä.
Jääkö muita vaihtoehtoja Rehn, kun Halla-ahon Venäjä-pakote äänestyksiin ei tule selvyyttä.
Olli on kepulainen juntti, vaikka voissa paistaisi. Ei sellaisia ole valittu presidenteiksi enää puoleen vuosisataan.