Hesburgeria puoleen hintaan
2 x burgersalaatti
1 x kanahampurilainen
1 x tuplajuustohampurilainen
1 x kananugetit 9 kpl + 2 dippiä
2 x kurkkumajoneesi
2 x paprikamajoneesi
-----
Tuotteet puoleen hintaan + päälle vielä 15 e alekoodi
Maksettavaa jäi: 7,24 euroa
Kelpasi mainiosti :P
Kommentit (87)
Eli muiden kuin Foodoran asiakkaiden ei kannata nyt Hesessä asioida, kun foodoralaiset ruuhkauttavat palvelun. Hieno kampanja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa 15e alekoodin?
Koodi oli HERKKU. Sillä sain tuon alen. Tarkoitettu kai uusille asiakkaille, mutta toimi silti mulla, vaikken uusi olekaan. :D
onko burgersalaatti edes mistään kotoisin??
silti liian kallis.
-80% jos olis voisin harkita.
Hirveää tusinakuraa, me syödään paikoissa joissa on briossisämpylät ja pihvin saa mediumina.
Pystyykö joku muka syömään Hesen majoneesiin hukutettuja "herkkuja?"
Vierailija kirjoitti:
Se majoneesihan on just se paras osuus. Lisään usein ekstramajoneesiakin Hese-ruokiin :p
Ja näin saatiin taas näppärästi ja halvalla uusi uusavuton mainoksenuhri jallitettua Foodoran orjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja näin saatiin taas näppärästi ja halvalla uusi uusavuton mainoksenuhri jallitettua Foodoran orjaksi.
Kiitos huolenpidosta, mutta en koe olevani uhri. Tykkään sattumoisin hesburgerin ruuista, ja nyt kun niitä saa halvalla, sopii mulle. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
onko burgersalaatti edes mistään kotoisin??
On mielestäni about ainoa oikeasti hyvä salaatti Hesessä, etenkin kun ottaa siemensekoituksen + paprika- tai kurkkumajon
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa 15e alekoodin?
Koodi oli HERKKU. Sillä sain tuon alen. Tarkoitettu kai uusille asiakkaille, mutta toimi silti mulla, vaikken uusi olekaan. :D
Auts, itse tilasin justiin ja ilman herkkua. Damn.
Sain 1 ison aterian, isot nugetit, 3 muuta burgeria 20€ hintaan. Jos olisi Herkku niin varmaan 5€. Noh, huomenna uudestaan!
Vierailija kirjoitti:
Hirveää tusinakuraa, me syödään paikoissa joissa on briossisämpylät ja pihvin saa mediumina.
Veikkaan, että tolla asenteella sun kämppä on hirveetä tusinakuraa. ;) Live love laugh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos huolenpidosta, mutta en koe olevani uhri. Tykkään sattumoisin hesburgerin ruuista, ja nyt kun niitä saa halvalla, sopii mulle. :)
ap
Ihan sama mitä koet kokevasi, mutta hesehessut nauravat koko matkan pankkiin. Veltoiksi on valahtanut nykyaines.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihan sama mitä koet kokevasi, mutta hesehessut nauravat koko matkan pankkiin. Veltoiksi on valahtanut nykyaines.
Kiitos viestistäsi. Asiakaspalautteesi on meille tärkeä ja käsittelemme sen perin pohjin täällä toimituksessa.
ap
Harvoin tulee käytyä Hesessä paikan päällä, tänään oltaisiin haettu töissä lounaalle eikä tiedetty ko. kamppiksesta. Aikamme odotettiin jonossa joka ei liikkunut jolloin selvisi tämä kampanja. Vain 1 myyjä tiskillä, ei käynyt kateeksi. Näytti aika kamalta kun tilauksia tuli vauhdilla ja vihaiset asiakkaat ravintolassa valittivat puolen tunnin odotusajoista. Kaikki jonossa olevat lähtivät lopulta pois. Harvinaisen huonosti suunniteltu jos ei hankita tarpeeksi henkilökuntaa, siinä kyykytetään kyllä kunnolla kun ei edes taukoja pääse pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kiitos viestistäsi. Asiakaspalautteesi on meille tärkeä ja käsittelemme sen perin pohjin täällä toimituksessa.
ap
Senkus käsittelette. En kuitenkaan ole kummankaan helppoheikkikoijausfirman Foodoran tai Hesen asiakas. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No älä hukuta sitä ruokaa majoneesiin jos ei kelpaa :D Saa sitä ilmankin jos tarvitsee
Ja kysehän on siis tietysti Foodoran kampanjasta, jäi tuosta aloitusviestistäni maininta.