Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vasta nyt nelikymppisenä havahtunut siihen, että kaikki eivät ole empaattisia ja epäitsekkäitä

Vierailija
04.01.2024 |

Olen ollut koko ikäni hyvin naiivi ilmeisesti varsinkin miesten suhteen...

Pitkässä liitossa olen tottunut siihen, että mies on hyvä, arvostava, luotettava ja kiltti. Tekee kaikkensa hyvinvointini eteen.

Ilmeisesti kaikki eivät ole samanlaisia. Esimerkiksi osa miehistä onkin empatiakyvyttömiä hyväksikäyttäjiä, jotka ajattelevat ensisijaisesti itseään ja omia itsekkäitä halujaan.

Olen pettynyt! 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen pahoillani jos joku tällaisiin säännöllisesti törmää tai on tällaisten kanssa hankkinut vaikkapa lapsia. Ap

Vierailija
2/9 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sä nyt olet pitänyt siitä empaattisesta miehestä kiinni, kun sellaisen jostain löysit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse havahtunut samaan tosiasiaan. Olen uskonut ihmisistä hyvää ja pieleen meni. Oma naiviuteni lähinnä nolottaa. Ikää 51v.

Vierailija
4/9 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan saitkin elää kuplassa. Tervetuloa reaalimaailmaan.

Vierailija
5/9 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan vaikka näin, että olin jo aika pahasti pyörryksissä toisesta miehestä, joka lupaili kuuta taivaalta ja kävimme asiaa läpi ihan rauhallisesti oman puolisoni kanssa. Että olemmeko kasvaneet erillemme, kun toinen mies herättää näitä tunteita.

No, todettiin että ne ovat vain tunteita ja menevät ohi.

Tästä alkoi sellainen henkinen väkivalta tämän toisen miehen osalta, että jouduin hankkimaan lähestymiskiellon. 

Ap

Vierailija
6/9 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helmi tuo puolisosi. Mietipä kun olisit valinnut toisin.

Vierailija
7/9 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin tapaa olen samalla linjalla kanssasi, vaikka en ihan noin naiivisti ajatteleva olekaan. Mutta nämä uutiset, joissa ihmiset aivan sumeilematta käyttävät hyväksi toisiaan ja ahdistelevat lapsia netissä saavat suorastaan kauhun valtaan. Uskon edelleen, että valtaosa ihmisistä on kunnollisia, mutta miten sellaista voi tapahtua niin paljon. Ihan kuin ihmiset (miehet) eivät edes ajattelisi inhimillisesti vaan kuten jotkin kauheat pedot, joiden ainoa motiivi ja mielihyvä syntyy omien tarpeiden tyydyttämisestä muiden kustannuksella.

Vierailija
8/9 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika helmi tuo puolisosi. Mietipä kun olisit valinnut toisin.

Arvaapa montako kertaa olen tätä asiaa miettinyt ja omaa nolouttani ja typeryyttäni. Myös sitä, miten helposti asia eteni ja lähes vahingossa.

Joskus mietin ansaitseeko tällainen idiootti hyvää miestä ollenkaan. Ap

Vierailija
9/9 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että kaikki naiset ovat järjestään enkeleitä?