Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~3-kuumeilija~ vko2

08.01.2007 |

Ajattelinpas kerrankin olla eka ja alotella uutta pinoa, kun sitä ei vielä tälle aamulle näytästänyt olevan:)

+plussatuuli+

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni flunssa edelleen päällä ja aivan tajuton väsymys! Hyvä et hereil jaksaa pysyy ja eilenki menin nukkuu jo ennen kymmentä. Onneks tänään on aurinko paistellu ni on ollu ihanaa ulkoilla :)

Oikku69 ja Nezzie: pahoittelut negasta vaikka ainakin Oikku69:llä oireet viittais hienosti kyl raskauteen!

mami0203: Kannatan mäkin päiväpinoja, nää viikkopinot alkaa olla taas aika pitkiä...Koskas aattelit testata? Sulla on tosi jännät päivät! Toivotaan ettei täti tuu ja teet plussatestin!

Luhtavilla ja muut joilla täti pakkailee kamojaan: tsemiä oviksen odotteluun ja uuteen kiertoon!

Mitkäs on fiilikset Äiti1972lla? Mulla edelleen särkee selkää ja jotenki holahtava olo ja tää väsymys on tajuton vaik johtuu varmaan flunssasta! Olikos muita piinaviikkoa eläviä?

Tarald yk5 kp23/28

Vierailija
2/71 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on Tarald ja Mami0203, eikös flunssan oireet ole joillakin merkki raskaudesta. Lisäksi Tarald ainakin kuulostit tosi väsyneeltä! Mä toivon, että te molemmat plussaisitte! Ja samoin onnea muillekin testaajille, en nyt muista nimimerkkejä.

Mulla on kanssa sellainen olo, että ei tästä mitään tule ja olo on ihan masentunut. Meillä on takana vielä lapsettomuutta, joten hoitojen kautta joudutaan näitä lapsia tekemään. Mutta nyt tässä kierrossa ensimmäistä kertaa en löydä edes ovista! Ja minussa kun ei pitänyt mitään vikaa olla, mutta noi hoidot on vissiin sotkeneet minunkin kiertoni. Todella masentavaa : ( Onneksi kuopus on vasta 7 kk, joten yritän nauttia hänen kanssaan jokaisesta päivästä ja nuuhkia sitä vauvan tuoksua ; ) Pitäisi todellakin päästä vaikkapa risteilylle. Ollaan harkittu etelään matkaa ja alkaa varmistua, että todellakin jotain muuta mietittävää tarvitaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille. Olipa ihanaa, että aurinko paistoi tänään. Ihmeesti viekistää. Tuuli vaan on ollut aika kova.

Pelkkää om napaa. Ainoa toivon kipinä toistaiseksi on se, että valkovuotoa tuntuu olevan enemmän kuin tavallisesta. Väsymys on jatkuvaa laatua ja siitä ei ota kukaan selvää. Niin ja eilen illalla paleli ihan hirveesti, nyt ei tunnu mitään. Tosin mä palelen tavallisestikin helposti.

Onnea taas kaikille tilanteesta riippumatta. Palailen viimeistään alkuviikosta (olen tosi huonosti koneelle miehen ollessa kotona).

Kiitos mukavista risteilytoivotuksista.

Äiti1972 yk2 kp23/~28

Vierailija
4/71 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun pääsin päivittelemästä, miten en jaksa odottaa tän odotuksen alkua enää YHTÄÄN. No, eipä ole paljon vaihtoehtoja. PÄNNII, miksi tän pitää olla tänkin verran vaikeata, kun toiset poksahtelee paksuiksi A. ensi yrittämällä, B. yrittämättä lainkaan, C. vahingossa tai D. VAIKKA käyttävät ehkäisyä. Ei täällä vaan, meillä jokainen lapsi on niiiiin toivottu ja suunniteltu ettei melkein tarttis ollakaan ;) No, kuten joku ihana ihminen täällä totesikin (anteeksi en muista kuka?), niin kun on kaksi lasta jo saatu niin eiköhän se kolmaskin pitäis alulle saada.

Hyvä puoli on se, että kierto oli varsin järkevä 27 vrk ja oviksen huomasin tasan 14 pv ennen tädin viehättävää vierailua.

Oletteko muuten kukaan miettineet kolmosen mahdollista syntymäajankohtaa ja suunnitteletteko jotain sen mukaan? Nythän alkaa mennä lasketut ajat loppuvuoteen. Meillä ei tosiaan oo varaa laskeskella, vaikka kai se alkuvuosi olis hyvä aika syntyä? Vai olisko?

Pahoittelen masentunutta ja omanapaista viestiä, ymmärrettävää kai, kun kp1 menossa.

Eppu yk3, kp 1/??

Vierailija
5/71 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu2: Pahoittelut tätin tulosta ja paljon paljon onnea uuteen yrityskiertoon:) Sillon kun tulin ekasta kierrosta raskaaksi kahden edellisen kerran, ajattelin että voin etukäteen suunnitella raskauteni.. Mutta tässä se teoria ja tuntemus on nyt murtunu moneen kertaan. Olen alkanu harmitella sitä, miksi käytin ehkäsyä noiden lasten jälkeen, ehkä en olisi sitä ollenkaan tarvinnu.. Ja ajatukset on nyt sellaset että jos kolmas saadaan alulle, meillä ei enää koskaan käytetä ehkäsyä ja alan lestaksi:D

Sellanen epätoivo vaan kun valtaa, ajatuksetkin on millon mitäkin. Meillä on kuitenkin toiveissa suurperhe, joten ajattelen että niiden lapsien pitää antaa tulla sillon kun ne ovat tullakseen, eikä tekemällä tehdä just sillon kun vaan itestä alkaa sille tuntua.. Mitä mieltä muut?

Harmittaako teitä ehkäsyn käyttö näin jälkikäteen? Tuleeko yhtään samanlaisia tuntemuksia/mietteitä kun mulle? Nämä ajatukset mulle on siis tullu ihan vastikään kun huomasin että raskautuminen ei aina niin helppoa olekaan...

ON: täti on tulossa edelleen, tuntemukset senkun vahvistuu:( Mutta pienen pieni toivon pilkahdus vielä jossain aivon syvimmässä nurkassa on, jospa se ei tulekaan..

mami kp 27/26-28

Vierailija
6/71 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahaleja kaikille masentuneille, ainakin rsna vaikutit murheelliselta! Yritittekö kauan esikoista ja kuopusta? Onneks teidän kuopus on kuitenki vielä vauva ja pitää kiinni vauvaelämässä. Monesko yrityskierto teil on nyt? Kokeilitko ovistestejä oviksen etsimiseen?

Äiti1972: Mullaki on valkovuotoa normaalia enemmän mut jotenki sellai holahtava olo ennen ku täti tulee. Tosin muistan edellisissäki raskauksissa et oli holahtava olo vaikka olinki sit raskaana. Tiedä näistä oireista, en uskalla kauheesti aatella ku ahdistaa jos joutuu pettyy taas...

Pahoittelut Eppu2 et täti tuli sinne! Paljon voimia uuteen kiertoon, josko tää ois nyt se josta plussa tulis ;) Ymmärrän et on masisfiilis: eka kp on ihan syvältä!

Mami0203: Älä anna vielä periks, vaikka tuntuis et täti on tulossa ni eihän sitä voi koskaan tietää ;) Monesko yrityskierto teil on menossa?

Mäkin voisin ryhtyy lestadiolaiseks: haaveissa myös suurperhe ja mun puolesta ehkäsystä voidaan luopuu kokonaan. Mäkin on pohtinu näitä raskautumisia ja kuumeilua yms. Meillä käytettiin kortsua puol vuotta esikoisen syntymän jälkeen ja sit oli toinen vauva tervetullut. Yritykseen meni 5 kiertoa ja toinen raskaus meni kesken. Sit meni taas 5 kiertoa ja aloin odottaa kuopusta. Kuopuksen syntymän jälkeen ei käytetty imetysaikana (10kk) ehkäsyä mut eipä se seksielämäkään kauheen vilkasta ollu. Imetyksen loputtua ollaan käytetty satunnaisesti ehkäsyä eli vähän niin ku mietittiin et vauva ois tervetullut jos haluu jo tulla. Nyt siis syksyn alussa alettiin ihan yrittämään ja tässä sitä 5 kiertoa jännätään. Ois siis ehkä sittenki pitäny jättää ehkäsyt (vaikka satunnaista se käyttö oliki) jo aikapäiviä sit...no turha toisaalta jälkikäteen harmitella. Täytyy vaan toivoa et kyllä täs taas onnistaa ennen pitkää vaikka menis sänky vaihtoon tms. ku alkaa olla totista puurtamista, heh ;) Tuntuu etten taida olla helposti raskautuvaa tyyppiä ja oishan se ihana tulla vaikka heti raskaaks ku on vauvalle antanu luvan tulla!

Tarald yk5 kp23/28

Vierailija
7/71 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu2: Ihan loistava toi a, b, c ,d juttu -kyllä hymyilytti, mutta kyllä siinä tosiaan on totta toinen puoli. Itsekin sitä on miettinyt et pitäis kai lisätä alkoholin käyttöä, kun tyypit tuntuu tulevan (siis huom ei mitään tuttuja) raskaaks aina yhden yön jutuista ja bileiltojen jälkeen, kun ehkäisy kännipäissä unohtu. Siis tää oli vitsi, vaikka kyllä punaviinilasillinen joskus maistuu ja eiks joku sanonu sen parantavan kiinnittymistä.

Kyselit että onko suunnittelua, niin kyllä meillä ainakin. Kerroin jo aikaisemminkin että meillä tulee kahden kuukauden tauko, jos ei tärppää tässä kierrossa. Syy se, että kuopus täyttää 3 ja sitten saisin vain sen minimiäitiysrahan. Koska olen menossa kesäkuun alusta töihin, niin vuoden loppuun mennessä tulee taas se 6 kk töitä niin sitten pitäis kai saada taas palkan mukaan. Joten on niin vähästä kiinni että ei viitti antaa vauvan tulla marras tai joulukuussa. Rahallinen juttu on aika iso joko 15¿ tai 55¿ per päivä!

Ja jaksamista meille kaikille alkukiertolaisille!

Mami 0203: Meille tämä haavekolmonen on sitten viimeinen, ollaan molemmat samaa mieltä eli se on varmaa että kolmosen jälkeen ehkäisy on meillä joku tosi varma eli hormonikierukka varmaan. Kun kyselit harmittaako ehkäisyn käyttö, niin ehkä vähän, olis voinu aloittaa muutaman kuun aikaisemmin, mutta kun tuli tämä asia kunnolla puheeksi vasta loppuvuodesta. Tosin itsellänikin kesti saada varmuus asiasta, että jaksanko jo kolmannen vauva-ajan...

Täällä jännitellään sun puolesta.

Tarald: Pidä lippu vaan korkealla. Se raskautumisen tuuri voi sattua ihan mille kierrolle tahansa!

Ja itselle ei uutta auringon alla - lähinnä ruokapäiväkirjan täyttöä posket porkkanoita pullollaan!

Luhtavilla yk2 kp 5/30

(täti onneks lähti ja niin lähtee huomenna tämä toinenkin täti siskon poikaa katsomaan, vuorokauden lomalle omasta perhe-elämästä)

Vierailija
8/71 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, vähän valoa edes tähän synkkään maailmaan.Maa on valkoisenaan lumesta, varmaan 5cm satanut aamun aikana.

oikku69; sullahan nuo vahvat oireet vaikuttavat hyviltä, maltatko odottaa lauantaihin asti testausta?? Itse olen niin hätähousu noissa asioissa...:)

Eppu2; Voi harmi tuota tädin saapumista, on se vain aina yhtä inhottavaa!!!Mutta luultavimmin taas helpottaa, kunhan pääset alkupäivien v....ksesta ohi.Uutta kiertoa vain putkeen: )

Tarald ja Äiti1972; teillä alkaa päivät vähetä...joko jännittää??Tulkaahan aina välillä kertomaan oireilusta tai tuloksista...saisimme lisää plussia vielä tammikuuhun.

Luhtavilla; porkkanaa on täällä vähemmän popsittu, mutta hiilareita yritän jättää vähemmälle.Nyt paino oli pudonnut eilisestä -800g....aika paljon vaikka söinkin aika ruhtinaallisesti: )) Kai tämäkin jonkinlaista mielihyvää tuo...

ON; oviksen jälkeisiä aikoja elellään...Tietääkö muuten kukaan, voiko papa-kokeen ottaa jos on raskaana?? Meillä on kohdunkaulansyöpää ehkäisevät seulonnat täällä ja aika olisi tuolloin 20.1 ja kp:t silloin 26..

-Happy kp17/25-28 yk4

Vierailija
9/71 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun täälläkin satais lunta, vähän on pakkasta.

Piristäis kun maa olis valkoinen.

Mä olen melkein nukkunut eilisen ja tämän päivän, olen sairaanväsynyt. Yritän malttaa itseni ja tosiaan tehdä sen testin lauantai-aamuna kun mieskin on vapaalla.

Nezzie: Mitäs sulle kuuluu?

-oikku- yk1 kp32/30-

Vierailija
10/71 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy: Jos epävarmaa onko raskaana, mulla ainakin otettiin papa vaikka raskautta epäilin. Jos raskaus on alkanut, niin sitä ei yleensä oteta, kuin vasta raskauden jälkeen, esim. jälkitarkastuksen yhteysessä jotkin lääkärit ottaa.

ON: ei mitään eilisestä poikkeavaa, muuta kun se että tiedon kiertoni menneen TAAS sekaisin. Mulla on aiemmin ollu kaks kertaa menkat TASAN viikon myöhässä, joten nyt oon jo varma että sama homma.

Tavallaan harmittaa, tavallaan taas toivoo että alkaisivat nyt niin pääsis kiinni uuteen kiertoon:/ tai oikeestaan mua V*tuttaa!!

Tänään aamulla tein taas mammaksin (10) testin joka näytti puhdasta negaa.. =/

-surullinen mami 28/26-28 yk4-

Vierailija
11/71 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lekuri ainakin sano, että papan voi ottaa tarvittaessa vielä alkuraskauden aikana. Itse varasin ajan ensi viikoksi, onpahan sitten hoidettu ennen raskautta. Puntarilla aion käydä ekan kerran maanantaina, toteamassa että josko jotain olis lähteny. Yritän välttää sitä, että kävisin vaa' alla jatkuvasti.

Mä oon täällä jo ihan lähtökuopissa, kun pääsen vuorokauden vapaalle, heti kun mies tulee töistä, IHANAA!

Luhtavilla

Vierailija
12/71 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Oon pikasesti käyny lukasemmassa viestejä, mutta nyt pää kyllä tyhjeni täysin. Ei muista mitään mitä teille kuuluu. Pitää kohta varmaan lukasta uudestaan.

Muutamalla oli täti tullut kylään, pahoitteluni heille.

Ja masentuneisuutta vauva hankinnassa tuntuu olevan monella muullakin. Tsemppiä ja koitetaan jaksaa. Onneksi on tämä palsta!

Itsellänikään ei ole kuin kaksi kaveria jotka tietävät että yritetään vauvaa, mutta ei pahemmin tule puhuttua asiasta kun ei heillä ole nämä asiat nyt ajankohtaisia.

Itselläni yhä odotellaan ovulaatiota (jos edes koskaan tulee) ei ole vielä tikkuun tullut merkkiä ovulaatiosta. No täytyy koittaa jaksaa uskoa että joku aamu se siihen ilmenee.

Oman käsityksen mukaan pitäisi loppu viikon aikana tulla...saa nähdä.

Hieman olen piristynyt taas kun tiedän huomenna pääseväni taas kirppis kierrokselle. Se on mulle kuin terapiaa. =)

Plussa säteilyä kaikille!

Jaksamisia peiton alle meille ovis kyttääjille.

Ja pitkää pinnaa piinaajille.

=)

Tsirppana yk 3 / kp 13/29-31

Vierailija
13/71 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi uskoa tätä säätä! Täällä kynnetään peltoja! Tammikuussa! Lapsilla on kurjaa, kun joulupukilta saadut uudet sukset ja kelkka odottavat varastossa :(

Pahoitteluni kaikille ketkä saivat negan. Toivotaan tätiä kylään nopsaan niin pääsette tuulettelemaan peittoja taas uudella innolla ;)

).( Tein tänää (tiedän, tyhmää näin ajoissa!) testin ja se näytti PLUSSAA! :) Täällä ollaan oltu pilvissä koko päivä! Tein testin Aconin Early Detectorilla (noinko se kirjoitetaan?!) ja haalea plussa tuli. Mies sanoi et kyllä se plussa on se haaleakin. Itse ajattelin vielä varmistaa Apteekin omalla (ollut muissa raskauksissa se luottotesti) ensi viikolla. Olin kyllä melko varma, että raskaana olisin kun oireet ovat olleet sellaiset. Väsyttää, vähän on välillä etova olo, kylmyys, rinnat on todella kipeät ja mahaa nippailee aikalailla. Kuitenkin aion viihtyä seurananne vielä hamaan tulevaisuuteen, kun en vielä uskalla siirtyä vähään aikaan tuonne odotus palstalle.

Anteeksi oma napa, mutta se on nyt lähinnä ollut mielessä koko päivän!

:) Eowyn kp 27/n.30

Vierailija
14/71 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eowyn: Onnittelut plussan johdosta, ihanaa lukea plussa-uutisia!

Sovitaanko, että joka päivälle tulis yks plussa=)

oikku69: Se on sun vuoro tulla sit huomenna kertomaan plussasta, eikö? Vai maltatko odottaa lauantaihin asti? Nuo sun oireet kyllä sopis hyvin. Mä ainakin oon ollut alkuraskauksissa ihan tajuttoman väsynyt.

Mä sitten testasin aamulla taas sillä rfsu:n testillä(näköjään kovasti parjattu testi täällä) ja puhdas nega tuli. Lähinnä sen takia tein testin just nyt, kun vietetään vapaata iltaa nyt miehen kanssa ja olis viinipullo tuolla jemmassa. Uskallan kai nyt juoda osani siitä viinistä, kun en sitten suurista toiveista huolimatta olekaan raskaana. Varmana menkatkin on myöhässä sen takia että niin kovasti odotan ja jännitän. Nyt kyllä saa testit olla, jos ei täti tule, niin ehkä viikon päästä voin testata uudelleen..huokaus. Ärsyttävää tämä odotus.

Nezzie kp31/28-32, yk1

Vierailija
15/71 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ku saatiin tänään vähän valkosta maan peitoks: tytötki oli ihan haltioissaan pitkästä aikaa :)

Onnea Eowyn plussasta! Mäkin oon jo vähän miettiny koska uskallan testata mut kemiallinen raskaus muistuttaa taas mua siitä etten uskalla kauheen aikasin. Ihanaa kuitenki et sait plussan ja eiköhän se siitä vahvistu!

Nezzie, Oikku69 ja mami0203: ehkä pian kuullaan teiltä plussia!

Luhtavillalle ihanaa vapaata vuorokautta! Ite pääsen huomenna kavereiden kaa leffaan ja on se aina rentouttavaa tehä jotain itekseen ku päivät on lasten kaa!

ON: Olo samanlainen ku ennenki eli väsyttää ja ei oikeen jaksais tehä mitään, holahtava oloki on edelleen ja selkää särkee eli mikään ei oo muuttunu tässä viimisen 3 päivän aikana. Jos sitä vaikka pääsis viel joku päivä täs testaamaan...

Tarald yk5 kp24/28

Vierailija
16/71 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kanssa pika kuulumiset:

ON: ei mitään oireita, ei kipuja, ei särkyjä, ei pissahätää ei kipeitä rintoja... täti tuloillaan. Tiedän sen. Koska tietäisin sen jos olisin raskaana... Ei ne ekat kerrat tällaisia ollut... juuh... palataan.

Shani@ kp 26/27-29 ja dpo 11 (kai) ja yk 2...

Vierailija
17/71 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli tosta ajotuksesta. Meillä olis kyllä tavoitteena että lapsi syntyis vielä tänä vuonna, pari kiertoo on vielä mahdollisuutta, jos ei nyt ole tärpännyt. Ihan vaan ikäeron takia on näin ajateltu. Tulis kakkoseen sitten 5 vuotta ikäeroa.

Adel11 yk2, kp20

Vierailija
18/71 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta!!! =)

Kylläpä täältä nyt porukka hipsii hippulat vinkuen tuonne kotiloihin.

Hyvältä näyttää tämä tahti. =)

Toivottavasti tahti jatkuu eikä tule taas muutaman kuukauden hiljaista kautta.

Nyt nukkumaan, että jaksaa huomenna rientää kirppis kierrokselle.

Tsirppana yk3 / kp 14/29-31

Vierailija
19/71 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen hurmoksessa elellään, mutta olen vielä aika varovainen enkä kenellekkään kerro sitä (paitsi miehelle ja teille) :) Jotenkin luotan sitten vasta ensi viikon testiin kunnolla, nythän se voi tosiaan olla kemiallinen raskauskin ja kuukautiset voi alkaa kaikesta huolimatta. Onnellinen silti olen, mutta vielä siis varovaisin mielin. Lomamatka onneksi kohta edessä, joten se saa mielen pois siitä vähän aikaa. Nyt vaan niin toivon kyllä, että vauveli pysyisi koko matkan kyydissä. Mulla ei ole kyllä ollut km:a, mutta vaikeudet raskaudessa ovat alkaneet viimeisellä kolmanneksella, kun masumatkaajat ovat yrittäneet tulla liian aikaisin maailmaan. Se vähän kyllä mietityttää paljon, että miten nyt kun on jo kaksi lasta ja äiti levossa jos se siihen taas menee... Mutta ei kannata stressata sitä jo etukäteen.

Kaikille piinailijoille oikein paljon plussaonnea ja ovislaisille paljon peitttojen pöllyttelyä! Ja anteeksi TAAS oma napa!

:) Eowyn kp 28/30

Vierailija
20/71 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Eowyn :)