Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** ELOKUUN eloisten maantantai **

08.01.2007 |

Tässä linkki viikonloppuun:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9249617&p=1&mpage=6&tmode…

Huomenta vain! Tervetuloa kaikki uudet.

västis + taimi 8+3

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten minäkin sinne msn:n listoille laittautumaan, vaikka en mitään mistään enkä varsinkaan siitä listasta ymmärrä. Lähinnä kai siksi menin, kun satuin osumaan siihen linkkiin, jossa Heidi-sisko (?) huhuili. Hällä on muistaakseni sama la ja sama sairaala tiedossa kuin mulla.

Mutta tämä on helpompi ja tutumpi tapa, enkä ole enkä aio mihinkään sotaan osallistua. Katsotaan poistatteko eloisat mut sieltä msn:stä, kun kestää aikansa, että totun sinne.

Tänään on päänsärky vaivannut. Saako PamolF:ää syödä? Sen tiedän,että Ibusalia ei kannata. Yritin juoda vettä ja vähän verrytellä, koska lapaluiden välistä se kipu tulee. Paha olo on ollut, syön siihen yhden pienen salmiakkipastillin kerrallaan, ja johan helpottaa. Ikinä en muuten tykkää salmiakkia syödä mutta näissä molemmissa raskauksissa näköjään. Suolaista ja makeaa yhtäaikaa.

Joku muukin kertoi, että rasvaista ruokaa tekee mieli. Täällä myös. Lihapiirakat jäivät kyllä onneksi kaupan hyllyyn mutta ei tämä nyt niin kevyt ruokavalio ole ollut kuin haluaisin.

En ole ihan rela mutta relampi kuin ekalla kertaa. Kyllä joka vessareissulla vähän jännittää, samoin aina kun vihlaisee. Jos ei olisi tuota pahaa oloa, en varmaan joka päivä edes muistaisi olevani raskaana ja hyvä niin, sillä aika käy pitkäksi, jos koko ajan Odottaa isolla O:lla.

Kai tämä öllötys tästä sitten kympillä viimeistään. Täytyy tosi tarkkaan miettiä ateriansa ja nukkumisensa, ettei töissä arvata vielä. Voin sitä huonommin, mitä väsyneempi ja nälkäisempi olen. Ja kahvin juominen teki aivan järkyttävän olon la. Ei haju niinkään, mutta juominen. Enää en koskekaan. Paitsi ehkä sitten, kun vauva on syntynyt ja unet vähissä...

Onnellisia, rentoutuneita odotuksen päiviä teille kuitenkin!

Enni 6+5

Vierailija
22/26 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään kävin ultrassa ja kaikki oli kunnossa, syke löytyi ja sikiö vastasi 6+4 eli pikkaisen vähemmän kuin laskeskelin, että tänään 6+6/7. Eipä tämä kummempia, luulen, että minäkin pyörin nyt näin aluksi täällä vauvalehden sivuille ja katson sitten josko johonkin liityn.

Nyt on kyllä kummallinen olo, hyvältähän tilanne näyttää. No väsyttää, kirjoittelen huomenna sitten lisää.

Onnea nyt ainakin Lumina29, joka oli myös mukavia ultakuulumisia saanut!

Laskettua aikaa ei minulla vielä siirretty, katsotaan sitten np-ultran mukaan.

wintergirl h 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrakuulumisista.

Anteeksi kamalasti,nimimerkki unohtui jo,mut kovasti peukutan sille,jolla oli pientä vuotoa,että kaikki olisi kuitenkin hyvin.

Lumina

Vierailija
24/26 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjaliille tsemppiä vuodon kanssa. Pääset varmaan jonnekin tarkistuttamaan tilanteen.

Onnea ultrakuulumisista!!

Täälläkin rasvainen ruoka vie parhaiten pahan olon pois, ja pitää nälänkin vähän aikaa loitolla. Tänään runsas ja monipuolinen, mutta liian " terveellinen" lounas sai parin tunnin kuluttua pahan olon ja kamalan nälän taas päälle. Pakko syödä siis epäterveellisesti. Ehkä kuukauden kuluttua helpottaa? Loppuviikon hyvän olon hetket ovat kyllä historiaa. Miten voikin päivät vaihdella näin paljon. Töissä oleminen on rankkaa, kun ajatukset karkaavat koko ajan omaan oloon.

Parempaa päivää huomiselle!

Vierailija
25/26 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi Ennille että PamolF:ää voi syödä koska se on paracetamolia kuten esim. Panadolkin.

Minulla jatkuu väsymys ja paha olo. Ihan kuin olisi koko ajan krapula. Oksentamaan olen joutunut viime viikolla kerran. Kaikki fyysinen ponnistelu pahentaa oloa, mikä on todella vitsikästä sillä olen kuntosalilla töissä. Voitte arvata kuinka kivoja on työpäivät. Ei jumppaa vetäessä paljon hymy enää irtoa. Jos olo tästä vielä pahenee niin saikkua on haettava.

77mm rv 7+3

Vierailija
26/26 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut kutsua otsikossa Eloisiksi ;)

Enni: ei sua kovin pian mihinkään poisteta, mutta tietty on hyvä käydä ilmoittelemassa itsestään välillä jotain. :) Totuttelua se vaatii varmaan monelta muultakin jolle asia on uusi. Mullekin valvojan ominaisuudessa moni asia uutta.

Lumina: Oletko vielä Eloisissa jäsenenä? Pyysit jossain pinossa, että poistan sinut Eloisista ajanpuutteesi vuoksi, ja lupasin näin tehdä, mutta en tiedä millä nimellä esiinnyit siellä. Kysyin sitä, muttet ilmeiseti sitä pinoa enää lukenut. Joten jos asia on vielä auki, niin kerro mikä sun MSN-nicki on.

Ja edelleen, kaikki asiasta kiinnostuneet ovat tervetulleet joukkoomme!

Linkin joutuu etsimään toisesta pinosta, kunnioitan muiden pyyntöä jättää kutsumiset sun muut yhteisöasiat näistä Vauvan Eloisten pinoista pois. Laitan välillä sitten kutsun erilliseen pinoon. Piti vain nuo pari pikkuasiaa hoitaa tämän välityksellä, toivottavasti ei ketään haitannut tuo. Ja anteeksi jos haittasi. Oikeasti, ei sarkasmia tai piruilua.

Kyllä minäkin täällä Vauvalla meinaan vielä jossain vaiheessa kirjoitella, kunhan eräiden hermot hiukan tyyntyy ja " pöly laskee" .. :)

Mukavaa illanjatkoa kaikille! Tai hyvää yötä oikeastaan! (hui miten aika juoksee!!)

Heidi_sis ja Nanonen 6+4