Millaisia korealaiset naiset ovat?
Olen ollut koko ikäni sinkku, mutta nyt haluaisin vaimon ja lapsia. Onko kellään kokemuksia parisuhteesta korealaisten naisten kanssa? Kuinka korealaiset naiset eroaa suomalaisista naisista?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan myös hyvin unohdettu se, että keski-iässä naisesta tulee yhtäkkiä ahjumma. Siis sellainen keskivartalolihava epämääräistä kukkavaatetta käyttävä suurella äänellä kailottava muita hätistelevä nainen, jolla on lyhyet kiharat hiukset. Nauratti jo lentokentällä kun ne ihan oikeasti ovat sellaisia, ei se mikään vitsi ole.
Korealaisista? Hauskaa, että tuolle on oma nimityskin. Pojat kuitenkin vaihtavat sellaisen kädenkäänteessä nuorempaan waifuun, eikö?
Kyllä. Korealainen kulttuuri on mielenkiintoinen ja maassa on paljon hyvää. Tosin sitten vastapainoksi paljon huonoakin. Vaikka fantasian tasolla voisinkin kuvitella itselleni korealaisen kumppanina (toki sellaisen K-dramasta karanneen näköisen) niin käytännössä kokemus tuskin olisi mitenkään miellyttävä. Sitä paitsi niin kuin mu
Siksi ihmiset yleensä erottavat fantasian ja todellisuuden toisistaan. Mulla on suvussa paljon seka-avioliittoja, ei suuria kulttuurieroja todellakaan kannata kadehtia. Tekee vielä komeasti lisää vaikeuskerrointa arkeen.
Aasialaiset naiset ovat hulluina länsimaisiin miehiin. Jos vanhemman miehen kanssa on yhdessä on kyseessä maksullinen palvelu/varakas mies. Miehen tulee silti olla komea. Nuoret länsimaiset komeat miehet herättävät heidän mielenkiinnon mutta ne on harvassa (ovat varattuja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28, sun pitäisi nyt muistaa aikaero, kun palstailet sieltä Japanista.
M28 elää rent-free palstanaisten päissä, kun jokainen aasialaisista naisista pitävä mies on M28. :D :D :D
Ja muistakaa kranssitukka myös.
hoikka vartalo ja pitkät mustat hiukset huh nättejä ovat.suomi punkero lyhyet hiukset ja pullero maha yök.ja vaattet samat ku iisalmelaisella juoppo penalla.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset ovat hulluina länsimaisiin miehiin. Jos vanhemman miehen kanssa on yhdessä on kyseessä maksullinen palvelu/varakas mies. Miehen tulee silti olla komea. Nuoret länsimaiset komeat miehet herättävät heidän mielenkiinnon mutta ne on harvassa (ovat varattuja).
Korjaan, köyhien Aasialaisten maiden naiset haluavat itselleen korkeampaa elintasoa ja mielellään sellaiseen tarkoitukseen suomalaisen ottavat. Korea ei kuulu näihin maihin. Niinkuin ei myöskään esimerkiksi Japani tai Taiwan. (kyllä, luen Taiwanin maaksi)
Kaikissa kolmessa maassa olen käynyt, hienoja paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Voi heh:D Mua jaksaa aina naurattaa, kun miehiä joko neuvotaan hakemaan tai vaihtoehtoisesti he itse uhoavat hakevansa naisen joko Aasiasta tai vaikkapa jostain Itä-Euroopan maasta. Mulla on isovanhempia kaikilta noilta alueilta ja voin sanoa ihan suoraan, että laskeutukaa alas pilvilinnoistanne. Ette te sieltä mitään tahdotonta piikaa löydä:D
Johtuuko se palstan naisten alhaisesta äo:sta, koulutustasosta vai jostain muusta, että halveksivat ulkomaalaisia naisia ja että nämä eivät osaa muuta kuin piikoa? Lisäksi näiden silmissä kaikki aasialaiset naiset ovat ilotyttöjä ja suomalaiset miehet kranssitukkia? Osaako joku selittää?
Toiset laihoja, viirusilmiä ja kuuliaisia, toiset boheemeja, meikattuja ja silvottuja
Vierailija kirjoitti:
hoikka vartalo ja pitkät mustat hiukset huh nättejä ovat.suomi punkero lyhyet hiukset ja pullero maha yök.ja vaattet samat ku iisalmelaisella juoppo penalla.
Mä en ymmärrä tätä yleistystä. Nojoo ehkä 30 vuotta sitten oli tällaista tuulipukukansaa suomalaisissa naisissa mutta että nyt? Eletään 2020-lukua... Mielestäni tyylikkäästi suomalaiset pukeutuvat, ellei ole sitten joku henkisesti vajaa, juoppo tai muuten erityisen erikoinen ihminen. Lihavia nyt on aina ollut, mutta miten joillakin ei silmät osu niihin normaalipainoisiin, hoikkiin ja itsestään huolta pitäviin suomalaisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi heh:D Mua jaksaa aina naurattaa, kun miehiä joko neuvotaan hakemaan tai vaihtoehtoisesti he itse uhoavat hakevansa naisen joko Aasiasta tai vaikkapa jostain Itä-Euroopan maasta. Mulla on isovanhempia kaikilta noilta alueilta ja voin sanoa ihan suoraan, että laskeutukaa alas pilvilinnoistanne. Ette te sieltä mitään tahdotonta piikaa löydä:D
Eihän kukaan ole piikaa hakemassakaan, paitsi ehkä palstamammojen mielikuvituksessa. Palstan miehet katsovat aasialaisia naisia ihan muiden seikkojen kuin piikomistarpeiden vuoksi.
Totta mutta annetaan näille armoa. Suomalainen nainen kouluttautumisesta huolimatta tajuaa itsekin soveltuvansa parhaiten siivoamaan ja lämmittämään eineksiä mikrossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämähän paljasti, ettei kirjoittaja todellakaan ole käynyt Koreassa...
Vierailija kirjoitti:
M28! :D Miksi et vastaa! :D Me tiedetään, että mennyt Japaniin! :D
Olet PASKAA, PASKAA, PASKAA! :D Ja et ikinä saa naista! :D
Onko tämä yksi palstan äideistä, jolla mies, pari lähes aikuista lasta ja onnellinen pitkä parisuhde taustalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä yleistystä. Nojoo ehkä 30 vuotta sitten oli tällaista tuulipukukansaa suomalaisissa naisissa mutta että nyt? Eletään 2020-lukua... Mielestäni tyylikkäästi suomalaiset pukeutuvat, ellei ole sitten joku henkisesti vajaa, juoppo tai muuten erityisen erikoinen ihminen. Lihavia nyt on aina ollut, mutta miten joillakin ei silmät osu niihin normaalipainoisiin, hoikkiin ja itsestään huolta pitäviin suomalaisiin naisiin.
No meneppä katsomaan miltä ne harvat naiset näyttävät Nilsiässä, Kihniössä ja muissa vastaavissa paikoissa, missä nämä peräkammarinpojat päivystävät aasialaisfantasioineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä verkkarit tai harmaat lökäpöksyt jalassa kävelevät noin 50% suomi punkeroista.on suomessa tosi nättii ja hyvä kroppasta. farkku peppuukin näkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä just mietin, että se ainainen puhe raitaverkkareista ja kouvolatukasta kuulostaa ihan vuodelta 2005. Kai sen jälkeenkin on käyty ulkona, nimittäin katukuva on jotain ihan muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko se palstan naisten alhaisesta äo:sta, koulutustasosta vai jostain muusta, että halveksivat ulkomaalaisia naisia ja että nämä eivät osaa muuta kuin piikoa? Lisäksi näiden silmissä kaikki aasialaiset naiset ovat ilotyttöjä ja suomalaiset miehet kranssitukkia? Osaako joku selittää?
Kieltämättä sellainen vaikutelma voi tulla suomalaisille naisille kun aasialainen nainen lirkuttelee heidän miehilleen baarissa Suomessa nahkaminihameineen. Eihän siitä kovin siveää naisen kuvaa heistä muodostu. En ymmärrä kyllä tätä tyyliä, johtuuko se kulttuurista vai mistä että aasialaisilla naisilla on niin iso tarve miellyttää miehiä juuri noilla hymyillään, flirttailuillaan ja paljastavalla pukeutumisellaan. Sehän on suora kutsu intiimiin kohtaamiseen välittämättä siitä onko sinkku tai varattu. Lampaat ukkomiehet sitten lankeavat näihin tai ainakin saavat kiusallisen paljon silmäilyjä samalla kun vaimo mököttää vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämähän paljasti, ettei kirjoittaja todellakaan ole käynyt Koreassa...
en olekkaan.suomessa tavattiin
Ne vinkuu sängyssä tosi kiihottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Korea on ehkä maailman kilpailuhenkisin yhteiskunta, jossa kilpailu alkaa jo päiväkodissa ja kouluiässä päivät onkin sitten jo 12-tuntisia jos mielii menestyä. Ei taida suomalainen peräkamarinpoika paljon kiinnostaa. Thaimaa Philippiinit tai Vietnam olisivat sinulle parempia vaihtoehtoja.
Tarkoitatko, että suomessakin naisilla ilkeys ja kilojen kerääminen alkaa jo tarhaiässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan ole piikaa hakemassakaan, paitsi ehkä palstamammojen mielikuvituksessa. Palstan miehet katsovat aasialaisia naisia ihan muiden seikkojen kuin piikomistarpeiden vuoksi.
Totta mutta annetaan näille armoa. Suomalainen nainen kouluttautumisesta huolimatta tajuaa itsekin soveltuvansa parhaiten siivoamaan ja lämmittämään eineksiä mikrossa.
Suomalainen nainen siivoaa omaa kotiaan ja lämmittää eineksiä itselleen ja sehän suomalaista miestä juuri riepookin, kun naiset eivät enää suostu ottamaan ukkoa riesakseen ja passata sitä.
Tässä on keskivertoihmisiä.
https://www.artfido.com/this-is-what-the-average-person-looks-like-in-e…